Kysymys niin nuorille, kuin myös vanhoille, naisille
Vihaatko miehiä?
Oletko kiitollinen suomalaisista miehistä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon naisista, kun vihataan (suomalaisia) miehiä ja ei olla kiitollisia suomalaisille miehille.
Mistä pitäisi olla kiitollinen?
No vaikka suomalaisten miesten naisille tarjoamasta turvallisuudesta ja sossutuista, joita me maksetaan naisille verojen kautta.
Viha on vähän voimakas sana. En arvosta. Yhtään.
En vihaa miehiä tietenkään. Olisi ihan hullua vihata puolta maapallon väestöstä. Olen myös kiitollinen suomalaisille miehille, esimerkiksi isälleni ja appiukolleni, jotka joutuivat kovaan paikkaan rintamalle ihan nuorina poikina. Olen myös kiitollinen miehelleni hänen rakkaudestaan ja siitä, että hän antoi minulle ihanat lapsemme, joista kaksi on ihania suomalaisia miehiä.
En vihaa ketään. Mutta yhteiskunnat ovat rakentuneet niin että miehet ovat tärkeämpiä; sitä pitää muuttaa.
En vihaa. Mutta en ole niistä kiinnostunutkaan enää. t. 50 v. nainen
En vihaa ollenkaan. Ja on iso määrä suomalaisia miehiä joille olen todella kiitollinen monesta eri asiasta.
N47
Olen kiitollinen miehistä kun tarvitaan lumiauraa, roska-autoa, auton korjaajaa, putkimiestä tai mitä tahansa avuntarvetta tulee. Mies hoitaa homman (tietysti myös naiset mutta nyt kysyttiin miehistä) kuntoon. Ja muutenkin Suomessa miehet on suurimmaksi osaksi
En minä vihaa ketään, mutta en erityisen kiitollinen osaa olla. Veteraaneille jonkin verran, ja heistä suurin osa oli miehiä.
En vihaa miehiä. Vihaan sitä että Suomessa 90% miehistä käyttää päihteitä joka tekee parisuhteen lähes mahdottomaksi. Tietysti se ei ole miesten vika vaan suomalaisen, sallivan päihdekulttuurin.
Mistä pitäisi olla kiitollinen?