Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni palstailija on joskus kokenut sen, että harrastaa seksiä vasten tahtoaan?

Vierailija
06.02.2007 |

Vai onko täällä ihmisiä, jotka ovat AINA olleet seksiin itse halukkaita? Vastatkaa mahdollisimman moni, koska aihe on todella tärkeä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä säälistä. Painostuksesta. Ihan vain huvikseen, vaikkei huvittaisi. Myötätunnosta jne.

Vierailija
2/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta odotan samaa jos minä haluan pikahoidon eikä miestä huvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisessä liitossa tilanne on päinvastainen eli omasta halusta ja usein=) enkä koe painostusta miehen puolelta juuri koskaan, koska on samanluontoinen hellyydenkipeä ihminen ja tykkää olla lähellä ilman seksiäkin.

Vierailija
4/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä vastentahtoisesti. Mulla on niin päin, että toodella havoin haluan, mutta en kehtaa aina olla sanomassa ei.

Vierailija
5/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että on tullut suostuttua, koska " pitää" , kun kuuluu asiaan, kun sitä toinen haluaa... Että on pitänytkin olla mieliksi, jopa omille kuvitelmilleen hyvästä kumppanuudesta/jopa ystävyydestä... Sekö sitten oli vapaamielistä ja boheemia ja modernin naisen merkki, että suostuu näyttelemään että haluaa yhtä lailla seksiä...?

Vierailija
6/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyttemmin velvollisuudentunnosta, no kun ei tee mieli yhtään, ei haittaisi vaikka jäisi 2krt/vuosi. Mutta me olemme nykyisen mieheni kanssa tiimi, ja perhe-tiiminä olemiseen kuuluu se että huomioi toisen tunteet ja tarpeet. Mies tukee minua niin että saan tehdä niitä asioita jotka ovat minulle tärkeitä, haluan että hän kokee että perheessä saa ruoka/hellyyttä/seksiä/yhdessäoloa ja että meillä on hyvä olla yhdessä.

Se että käytän sanaa velvollisuudentunto tuossa yllä ei vaivaa minua yhtään.

Vierailija
7/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne halut aina kohtaa ja silloin hyvä kumppani voi myös joustaa ja " antaa"

Vierailija
8/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei tykänny mies enkä minä. Sen jälkeen on tehty arki paremmaksi ja kiinnitetty huomioo romantiikkaan ja seksiin. Hellyys ja huomioiminen ollu pääasia.

Pitää antaa toiselle tilaa olla haluamatta mutta jos toinen ei vaan halua niin kannattaa puhua enempi mistä johtuu: onko huolia, stressiä, kiirettä..

Puhuminen on se juju.

Vierailija
9/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli tosi itsekäs eikä humioinut minun toiveita ja tarpeita. Useamman kerran hän vain raotti alushousuni ja alkoi panemaan ilman mitään esilämmittelyjä. Parkaisin kivusta koska olin kuiva. No ei siinä sitten kauan koskaan kestänyt, joitain minuutteja kun hän jo tuli. Jälkeenpäin itkin, mies ei ymmärtänyt tehneensä mitään väärää.

Onneksi lopetin suhteen melko pian.

Nykyisessä suhteessa en voi sanoa vasten tahtoa tehneeni mitään. Mies kunnioittaa minua ja vaikka aluksi en olisi niin innostunut, hän saa minut kyllä haluamaan ja huolehtii siitä että myös minä nautin. Jälkeenpäin ei koskaan harmita.

Vierailija
10/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole antamista tai ottamista parisuhteessa. Raiskaaja ottaa.

Musta on kyllä outoa jos parisuhde ei kestä seksittömyyttä.

Seksiä taas saa jos panostaa parisuhteeseen ja kumppaniin eikä ole " vaatimassa" toiselta seksiä.

Musta seksi on asia joka parhaimillaan lujittaa liittoa, antaminen taas säröttää sitä. Se oli kylmää, kuivaa, tunteetonta harrastaa ilman halua. En tee sitä enää toiste eikä mies sitä enää halua; onneksi huomaa mikä on hyvää seksiä, se ei ole himoton seksi.

13

Vierailija
11/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin exän kanssa.

Vierailija
12/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa ja antaa...joskus naisella vaan on pitkiäkin kausia ettei tee mieli ja silloin kyllä minusta voi antaa vaik ei itseä huvita.

Ei kyl ihme et niin paljon miehet käy sit vieraissa kun nää kommentitkin ovat tälläsiä täällä. -11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän