Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mieluiten seuraisit toisen masturbointia?

Vierailija
11.08.2024 |

Tuli mieleen tuosta "mies, kuvaile masturbointiasi" -ketjusta. Millä tavalla seuraisit mieluiten jonkun toisen, puolison tai ihan kenen vaan, masturbointia livesessiona: kasvokkain, videona, puheluna vai seksiviestittelynä? Itse en oikein osaa edes sanoa, koska kaikissa on omat puolensa. Jos saisi valita, niin vuoronperään jokaisella tavalla.

Kasvokkain yhteys ja palautteen antaminen olisi tietysti välittömintä ja itse voisi liittyä mukaan. Video taas antaisi mahdollisuuksia eri kuvakulmiin, joko lähikuviin tai toisaalta vaikka rajaukseen pelkkiin kasvoihin. Puhelussa taas ollaan vain kuuloaistin varassa, mikä terästää sitä rajattua aistimusta ihan toisella tavalla. Viestittely puolestaan sopisi pitempään sessioon, uuden viestin odottelu tuo jännitystä ja tekstimuoto antaa vapautta fantasioiden laveampaan kuvailuun, jos sana on hallussa.

Vaikea valinta, minulle ainakin!

Miten seuraisit toisen masturbointia livenä?

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittely toimii hyvin, jättää mukavasti tilaa fantasioille ja saa jatkaa pidempään tunnelmasta nauttien sopivan naisen osuessa kohdalle 

Vierailija
2/10 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattoman kanssa mieluiten kasvokkain. Jopa suuri fantasiani. Yhden pikkarin myyjän kanssa tätä suunniteltiinkin mutta ei hänellä sitten pokka riittänyt livenä vaan meni video hommiksi. Puolison kanssa kivaa viestittelykin kun hänen kanssaan nään livenä pyytämättämäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunottaret ovat pääsääntöisesti ujoja tämän suoritteen kanssa, mutta ovat totelleet antamiani kehotteita. Kukaan ei koskaan ole ottanut sitä omaehtoiseen repertuaariinsa.  Miehen on osallistuttava naisen masturbointiin sillä tavalla että naisen erogeeniset alueet heräävät (koskettelemalla, suutelemalla, &c) muuten homma ei etene.

Vierailija
4/10 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimpparunkkailu miesten kesken ja ihan livenä, siinä on jotain kuumaa.

Vierailija
5/10 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin katsoa jumalaisen kauniin naisen masturbointia niin,  että hän työntelisi valtavan isoa dildoa rajusti vulvaansa ja tuijoittaisi minua koko ajan silmiin ja laukeaisi rajusti siihen.

Vierailija
6/10 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman seurustelukumppanin kanssa livenä, sekä välillä myös viestittelemme. Usein kyllä sitten näemme viestittelyn jälkeen ja toiminta on sen mukaista.

N41

Vierailija
7/10 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa ollaan videopuhelulla. Kun olen työmatkalla. Ensin meni siihen että oltiin alus vaatteissa sitten nakuna. Sitten että mulla seisoi ja vaimo levitti kunnolla. Sitten runkkaamiseen ja toisen toiveitten toteuttamiseen. Vaimo laittaa aina matka kassiin alushousuja mukaan.

Vierailija
8/10 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelykin olisi kiihottavaa. Kasvokkain kävisi minulle mutta naiseni ei todellakaan sitä näytä. Ei edes kuvina. Eli kirjoittamalla, jota oli suhteen alussa ja kiihotti todella paljon. Oli haluttu olo

Vierailija
9/10 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman seurustelukumppanin kanssa livenä, sekä välillä myös viestittelemme. Usein kyllä sitten näemme viestittelyn jälkeen ja toiminta on sen mukaista.

N41

Sama.

N51.

Vierailija
10/10 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kanssa ollaan videopuhelulla. Kun olen työmatkalla. Ensin meni siihen että oltiin alus vaatteissa sitten nakuna. Sitten että mulla seisoi ja vaimo levitti kunnolla. Sitten runkkaamiseen ja toisen toiveitten toteuttamiseen. Vaimo laittaa aina matka kassiin alushousuja mukaan.

Aah! Ihana 💗 suhde!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi