Ukraina on valloittanut parissa päivässä suuremman alueen kuin Venäjä vuodessa
Ukraina ei ole tuon alueen miehittämisessä menettänyt juurikaan joukkoja, Venäjä sen sijaan on tuhlannut pienempien alueiden valtaamiseen kymmeniätuhansia sotilaita.
Kommentit (19)
Hieman noloa venäläisten kannalta, voivoi. Kohta Kiina nappaa osuutensa Venäjästä ja se on sitten menoa. Näin ne imperiumit on aina sortuneet.
PS. Petsamo olisi kiva.
Sellaista se on. Ihan kiva että Ukrainakin pääsi vihdoin yllättämään. Suomikin pääsi aikoinaan yllättämään mutta sitten tultiin lujaa takaisin päin. Sodassa sattuu ja tapahtuu ja valko-venäjäkin on nyt siirtämässä joukkojaan etelärajalleen.
Putte Lukkikselle: "tee ny perskule jotain sinäkin!"
Lukkis: "no voin mä pari heppua heittää rajalle, mutta siihen se jää. Ei me haluta vastaavaa Kurskia omalle alueelle. Heippa ja lycka till"
Vierailija kirjoitti:
Lukkis: "no voin mä pari heppua heittää rajalle, mutta siihen se jää. Ei me haluta vastaavaa Kurskia omalle alueelle. Heippa ja lycka till"
Siinäpä se. Lukashenkan valta ei ole vahvoissa kantimissa. Ties vaikka armeija nousisi kapinaan jos alkaa näyttää sodalta.
Vierailija kirjoitti:
Ukraina käy hyökkäyssotaa. Ukrainalle on välittömästi asetettava ankarat pakotteet ja venäjälle annettava aseapua.
Mitäs itse tilasitte.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi Luka möläytti julkisuuteen sen, että Ukraina on edennyt 30-35 kilometriä rajalta vaikka venäjä koitti vähätellä Ukrainen menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Ukraina käy hyökkäyssotaa. Ukrainalle on välittömästi asetettava ankarat pakotteet ja venäjälle annettava aseapua.
🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤭
No mutta eikös Venäjällä ollutkaan loputtomasti ukkoa ja kalustoa? Vai oletko sinä ja venäjä valehdelleet meille?
Antakaa mulle rynkky, niin mä vallotan koko Oriveden 15:sta minuutissa ja otan vielä S-marketilta pari mummoa vangeiksi :-)
Huolettaa sodissa palaneiden ihmisten määrä tai kuolleiden, loukkaantuneiden. Minkälainen kivunlievitys mahtaa olla tai nukuttavatko osan, vai ikiuneen pitää nukuttaa. Mites ne palaneet rekat ja sitten oli joku luku videolla kuolleista alueella.
"Minkälainen kivunlievitys mahtaa olla"
Venäläinen kivunlievitys videoiden perusteella; kaveri ampuu kuulan päähän.
Olen Ukrainan puolella mutta vielä ei ole selvinnyt mikä on hyökkäyksen tavoite. Siis muu kuin aiheuttaa sekasortoa Venäjän joukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen Ukrainan puolella mutta vielä ei ole selvinnyt mikä on hyökkäyksen tavoite. Siis muu kuin aiheuttaa sekasortoa Venäjän joukoissa.
Olet niiden puolella mutta tuo ei muka riitä?
Hirveä paniikki ja joukkojen uudelleenjärjestely menossa Venäjällä. Aivan riittävä tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Vitu..n tavalliset venäläiset kannattavat sotaa.
Tästä saatte sitä ihan omaan syliinne.
Eihän nyt 144miljoonaa apinaa voi vastustaa yhtä diktaattoria.
Miettikää mikä viha ukranalaisilla, perheitä tuhottu, lapsia varastettu, koteja tuhottu, kaikki tuhottu, monella kaikki menetetty. Mikä on venäläisen sotilaan motiivi? Pääse nussimaan ukranalaisnaisia väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Viedä sota Venäjälle, että edes joku venäläinen saa kokea sen, mitä lähes kaikki ukrainalaiset ovat kokeneet jo yli kaksi ja puoli vuotta.
Putelle varusmiesten vieminen sotaan ja tapattaminen ei ole mikään ongelma, mutta tietoa siitä pitää pimittää kaikin keinoin kansalta. Normaali varkaan logiikka - mitä vaan voi tehdä, kunhan ei jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vanha vitsi. Eivät tuota propagandaa levitä enää edes "laatulehdet". Salamasota epäonnistui surkeasti ja Venäjälle hyökkäämään komennetut reservit ovat tuhon oma. Tämä nopeuttaa Ulrainan antautumista.
Propaganda on kuitenkin tehnyt tehtävänsä SINUUN SERGEI Sontiainen.
Pelkkää paskaa on aivosi ja tietämyksesi totuudesta.
Hyppää järveen.
Pyccä on tyhmä. Tuhlasi resursseja turhiin taisteluihin.