Tietääköhän persu-ukot että Würth, merkki jota ne käyttää paljon töissä ja arvostaa, tukee suuresti korkeakulttuuria, taidetta, oopperaa ym?
Eivät taida. Würthin omistaja on mm merkittävä taiteenkeräilijä.
Kommentit (25)
Olen nähnyt Berliinissä joskus Wurthin taidekokoelma ja se on suunnattoman kattava keskiajalta aivan uusimpaan taiteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätköhän sinä että kaikki perussuomalaisia äänestäneet ovat keskenään erilaisia?
Ai nyt se ooppera onkin ok?
Ei ole persulla Würthiin saati Hiltiin varaa.
Vierailija kirjoitti:
Saati oopperaan.
ap:lle persut on maailman napa ja ap pyörii sen ympärillä ahteristaan kiinni saaden peppukipua päivittäin
Täytyy siis tilata Kiinalainen tilalle ja tuhota tuo Wurth striimissä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätköhän sinä että kaikki perussuomalaisia äänestäneet ovat keskenään erilaisia?
Keskenään erilaisia mutta samasta puusta veistettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on varaa kaikkeen mihin teillä vihervassareilla ja paljon enempäänkin. Vaikka maksankin veroja niin pirusti niin silti jää jotain pankkitilillekin. Kerään taidetta ja antiikkia itsekin.
Näin se pitää ollakkin. Ne jotka haluavat tai käyttävät, maksavat harrastuksensa itse. Hyvä Wurtti !
T: Persu-ukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on varaa kaikkeen mihin teillä vihervassareilla ja paljon enempäänkin. Vaikka maksankin veroja niin pirusti niin silti jää jotain pankkitilillekin. Kerään taidetta ja antiikkia itsekin.
Tölkkiklipsejä sinä keräät 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskenään erilaisia mutta samasta puusta veistettyjä.
Ihan kuten te loisivat vihervassaritkin.
T. Kokoomuslainen
Vierailija kirjoitti:
Näin se pitää ollakkin. Ne jotka haluavat tai käyttävät, maksavat harrastuksensa itse. Hyvä Wurtti !
T: Persu-ukko
Verovaroilla ei pidä tukea mitään?
Aivan sama vaikka tekisi setelikasoistaan päiväpeittoja, kunhan firmansa tuottamama tavara hoitaa homman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tölkkiklipsejä sinä keräät 🤣😂
Niitä en kerää mutta pullonkorkkeja kerään. Lisäksi kerään rannekelloja, rahoja ja jääkiekkokortteja. Mitä sinä keräät?
Ap hei! Surullista, tai lähinnä säälittävää, että elämäsi pyörii noin totaalisesti persujen vihaamisen ympärillä. Pakkomiellehän tuo jo on. Vaikka joku kirjoittaisi tänne sanan "aurinko", saisit siitäkin väännettyä jotain persuvihaa.
Sinulla ei selvästikään ole muuta elämää kuin viha. Mietipä hetki, mitä sille kannattaisi tehdä. Olisiko sinulla mahdollisesti mukavampi olo, jos et keskittyisi vihaamaan yhtä puoluetta ja sen kannattajia niin paljon, että et enää osaa muuta tehdäkään?
Tiesitkö, että Suomen taiteen kulta-aika on nimeltään kansallisromantiikka?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on taas persuhullu herännyt uuteen aamuun, älä huoli. Hänellä on pakko ielle laatia perusaloituksia päivittäin. Hänellä on aikaa, työtön demari tai komukka.
Tämä on ainoa asia mihin ap:n kaltaiset ihmiset osaavat porakonetta käyttää
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ainoa asia mihin ap:n kaltaiset ihmiset osaavat porakonetta käyttää
Toi on aapeen mies.