Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei ole varmaan tarkoitettu tähän maailmaan

Vierailija
11.08.2024 |

Olen erilainen ja se kyllä haittaa minua. Kokoajan tunne etten kuulu joukkoon. Ihmiset sanovat että erilaisuus on valttia... no ei kyllä ole. Minulla on diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö. En osaa olla paikallaan, en osaa asettua, tulee kokoajan tunne että haluan etsiä jotain elämyksiä. En osaa sitoutua yhteen ihmiseen. Yhteen ihmiseen sitoutuminen on liian yksitoikkoista ja arkista. Vihaan arkea. Onneksi sentään ei ole mitään alkoholiongelmaa tai en ole jäänyt koukkuun mihinkään päihteisiin ja vakkari työpaikkakin on. Ongelma tosissaan on se että kyllästyn helposti kaikkeen. Olen yrittänyt pakottaa itseäni siihen että panostan täysillä ja kiinnitän huomioni samaan asiaan päivittäin mutta sanonpahan vain, haasteellista se on ollut. Kun aloitan uuden harrastuksen, kiinnostus siihen riittää pahimmassa tapauksessa vain yhteen kertaan. 

Miten saisin jalkani taas maan pinnalle? Minulla ei ole diagnoitu ADHD:a mutta joskus tuntuu että mieleni on sellainen, vilkas. Osaan kyllä nauttiakin elämästä mutta usein kun sitten teen sen, jumiudun siihen ja teen kaikkea mikä tuntuu itseltäni turvalliselta. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minukanaa. En tule koskaan saamaan työpaikkaa vaikka olen opiskellut kolmeen ammattiin. Olen ollut työtön 18 vuotta.

Vierailija
2/7 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua.

Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä. 

Joh.15:18-19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua.

Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä. 

Joh.15:18-19

Ei Jumala ole kaikkien puolella.

Vierailija
4/7 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juokaa viinaa.oikein käytettynä se parantaa masennusta.

Vierailija
5/7 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä minuakaan🤗 mut elän kuten haluan. En oikein jaksa ihmisiä. Elämä on ihan hyvää, ok näin. 🐱 

Vierailija
6/7 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voit sitten hakea samantyyppistä seuraa, jossa ei olla kauaa kimpassa tai on ilman. Jos sen selittää. Ei riko muita. Tautiriski voi olla jos on intiimisuhde monen kanssa, eikä se varmaan paranna päätä jos vaihtelee ihmisiä, mutta elämäntapansa kullakin. Ovatko ne tylsää samanlaista porukkaa ja siksi kyllästyy tai ei osunut ns. oikeaa. Mitä itse haluat. Onko traumoja tai masista jostain syistä, joka tuo oireita lisää, löydätkö niiden ahdistavien asioiden lähteen. Miten vanhempiesi käytös tai some. Vai oireet ovat ilman niitä. Onko paikkakunta rauhallinen vai levoton. Onko levottomien jalkojen oireyhtymää? Älä vastaa tänne sitä. Pohdintaa ja retorisia kysymyksiä.

Harrastus ei ole riittävän kiinnostava tai ehkä sulle se paikka, jos se on yhden kerran juttu. Ei muutkaan niissä paikoissa viihdy välttämättä, siinä seurassa jos ei ole tuttuja vaikka asiat kiinnostaisi. Harrastele kotona jotain kiinnostusten aihetta, lyhyt messutapahtuma 2h tai kävely tms. Päätä itse elämäsi ja älä pakkososialisoi, katsele sopivaa ajan kanssa. Osa tekee lenkkejä tai piipahtaa jossain. -Stressaako työ, uutiset tai muu, se tekee maadoittamattoman olon? Onko lääkkeessä haittana levottomuus vai onko se muualta, se ei tunnu kovin hyvältä valmisteelta. Miksi et saisi tehdä asioita jotka tuntuvat turvalliselta, vaikka jumittuu joskus, kai siitä irtoaakin.

Vierailija
7/7 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se löytyy vielä, ei hätää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi