Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook marketplace huijausyritykset!

Vierailija
11.08.2024 |

marketplacella tullut 2 kertaa huijausyritys, olen myynyt älykelloa. Sama juttu aina: paljon postikulut? vastaan 8,90 e. Sitten vastataaan: Ok, se sopii minulle. Maksan itse postikulut etukäteen.....ja linkki muka maksettuun postiin....

" muka haluaa ostaa kellon ja itse maksaa postikulut etukäteen, klikkaa linkkkiä lol"

tässä vaiheessa pitää HERÄTÄ ja tajuta että on huijaus. Suomessa EI KUKAAN maksa etukäteen postimaksua itse. Toki klikkauksen takana on joku linkki johon syötät tilinumerosi ja ehkä korttisi numeron!

kerran samanlainen Tori.-fi ssa latasin "sovelluksen" jonka kautta piti saada tori filn kautta rahaa ja kuriiri muka hakisi jotkut vanhat isäni vaipat ovelta. lol. olin kai kännissä ja painoin nappia

ei toiminut ja ostaja otti yhteyttä että kortti ei toimi voitko laittaa toisen kortin sitten tajusin että munhan piti saada rahaa eikä menettää sitä!

soitin pankkiin ne sanoi että "sulla kävi hyvä tuuri, juuri olisit menettänyt tililtäsi 6000 e Venäjälle, onneksi tililläsi ei ollut yhtään katetta!"

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi