007 huominen ei koskaan kuole nelosella tänään
Klo 21! Kantsii katsoa. Alfa Borsnan toista kertaa Bondina, uutisautisti pääpahiksena kätyrinään Scooterin laulaja ja myös hienoja sukelluskohtauksia.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Sama leffa tullut jo monena iltana.
Mitä sitten? Laatuleffan katsoo monesti.
Brosnan tuntui alkuun joltain miesmallilta joka on laitettu näyttelemään Bondia, mutta nyt kun aikaa on kulunut ja vertaa tähän uusimpaan jota kiveskidutetaan niin on se vaan parempi.
Vierailija kirjoitti:
Brosnan tuntui alkuun joltain miesmallilta joka on laitettu näyttelemään Bondia, mutta nyt kun aikaa on kulunut ja vertaa tähän uusimpaan jota kiveskidutetaan niin on se vaan parempi.
Kieltämättä Daltoniin verrattuna vaisu jätkä puhumattakaan Conneryyn ja Mooreen mutta loistoleffoja teki Piercekik varsinkin Goldeneye joka Bondien parhaimmistoa. Myös tämän iltainen ja kun maailma ei riitä ovat kovia.
Minä olen intomielinen Bondien ystävä, mutta Roger Moore oli aivan ylivoimainen Bondina. Sean Connerykin oli hyvä, mutta nämä nykyiset ei oikein sytytä.
Luin aikoinaan kaikki Bondit kirjoina ja yhdessäkään elokuvassa ei ole onnistuttu saavuttamaan Ian Flemingin henkeä.
Olisipa uutisautistilla hai-allas niin ai että! Sanczhezilla sellainen oli. Scooterin laulaja kalpenee myös huumehörhö Dariolle.
Tarpeetonta täällä mainostaa. Se katsoo ken haluaa. Mä katson ainakin jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Daltoniin verrattuna vaisu jätkä puhumattakaan Conneryyn ja Mooreen mutta loistoleffoja teki Piercekik varsinkin Goldeneye joka Bondien parhaimmistoa. Myös tämän iltainen ja kun maailma ei riitä ovat kovia.
Dalton se vasta vaisu olikin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen intomielinen Bondien ystävä, mutta Roger Moore oli aivan ylivoimainen Bondina. Sean Connerykin oli hyvä, mutta nämä nykyiset ei oikein sytytä.
Luin aikoinaan kaikki Bondit kirjoina ja yhdessäkään elokuvassa ei ole onnistuttu saavuttamaan Ian Flemingin henkeä.
Kyllä Dalton on myös kova ja lähimpänä kirjojen Bondia. Lupa tappaa leffassa oli moni kohtaus suoraan elä ja anna toisten kuolla kirjasta kuten Felixin jalan syöttäminen haille.
Vierailija kirjoitti:
Tarpeetonta täällä mainostaa. Se katsoo ken haluaa. Mä katson ainakin jotain muuta.
Vaivaudut kuitenkin kommentoimaan. Tällä ketjulla kartoitetaan Bond faneja kuten viime kesän loistavissa seurantaketjuissa.
Roger Moore alkujaankin jo liian vanha joka sitten huumorilla pelasti tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Roger Moore alkujaankin jo liian vanha joka sitten huumorilla pelasti tilannetta.
Dalton olisi voinut hypätä jo erittäin salaisessa Bondiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka bond-tyttö?
Kiinalaistyty.
Vierailija kirjoitti:
Ei Connorykaan kovin nuori ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Connorykaan kovin nuori ollut.
32 kun aloitti. Lazembyby oli nuorin. Tasan 30v.
Vierailija kirjoitti:
Miten näitä saa vielä näyttää?
Niimpä. Tässä leffassa ei ole vielä wokea toisin kuin siinä uusimmassa.
Brosnanin bondeja olen katsonut kaikista vähiten - yhtäkään en luustavasti alusta loppuun - ihan surkeita, vaikka isohkoissa naispääoosissa on Denise Richardsia, Michelle Yeahohia, Halle Halle Halle berryä. Jo pelkästään se BMW:llä ajelu takapenkiltä kaukosäätimellä on pelleä.
Sama leffa tullut jo monena iltana.