Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

007 huominen ei koskaan kuole nelosella tänään

Vierailija
10.08.2024 |

Klo 21! Kantsii katsoa. Alfa Borsnan toista kertaa Bondina, uutisautisti pääpahiksena kätyrinään Scooterin laulaja ja myös hienoja sukelluskohtauksia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama leffa tullut jo monena iltana.

Vierailija
2/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama leffa tullut jo monena iltana.

Mitä sitten? Laatuleffan katsoo monesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brosnan tuntui alkuun joltain miesmallilta joka on laitettu näyttelemään Bondia, mutta nyt kun aikaa on kulunut ja vertaa tähän uusimpaan jota kiveskidutetaan niin on se vaan parempi.

Vierailija
4/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brosnan tuntui alkuun joltain miesmallilta joka on laitettu näyttelemään Bondia, mutta nyt kun aikaa on kulunut ja vertaa tähän uusimpaan jota kiveskidutetaan niin on se vaan parempi.

Kieltämättä Daltoniin verrattuna vaisu jätkä puhumattakaan Conneryyn ja Mooreen mutta loistoleffoja teki Piercekik varsinkin Goldeneye joka Bondien parhaimmistoa. Myös tämän iltainen ja kun maailma ei riitä ovat kovia. 

Vierailija
5/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen intomielinen Bondien ystävä, mutta Roger Moore oli aivan ylivoimainen Bondina. Sean Connerykin oli hyvä, mutta nämä nykyiset ei oikein sytytä.

Luin aikoinaan kaikki Bondit kirjoina ja yhdessäkään elokuvassa ei ole onnistuttu saavuttamaan Ian Flemingin henkeä. 

Vierailija
6/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa uutisautistilla hai-allas niin ai että! Sanczhezilla sellainen oli. Scooterin laulaja kalpenee myös huumehörhö Dariolle.

Vierailija
7/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeetonta täällä mainostaa. Se katsoo ken haluaa. Mä katson ainakin jotain muuta.

Vierailija
8/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä Daltoniin verrattuna vaisu jätkä puhumattakaan Conneryyn ja Mooreen mutta loistoleffoja teki Piercekik varsinkin Goldeneye joka Bondien parhaimmistoa. Myös tämän iltainen ja kun maailma ei riitä ovat kovia. 

Dalton se vasta vaisu olikin.

Vierailija
9/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka bond-tyttö?

Vierailija
10/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen intomielinen Bondien ystävä, mutta Roger Moore oli aivan ylivoimainen Bondina. Sean Connerykin oli hyvä, mutta nämä nykyiset ei oikein sytytä.

Luin aikoinaan kaikki Bondit kirjoina ja yhdessäkään elokuvassa ei ole onnistuttu saavuttamaan Ian Flemingin henkeä. 

Kyllä Dalton on myös kova ja lähimpänä kirjojen Bondia. Lupa tappaa leffassa oli moni kohtaus suoraan elä ja anna toisten kuolla kirjasta kuten Felixin jalan syöttäminen haille.

Vierailija
11/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeetonta täällä mainostaa. Se katsoo ken haluaa. Mä katson ainakin jotain muuta.

Vaivaudut kuitenkin kommentoimaan. Tällä ketjulla kartoitetaan Bond faneja kuten viime kesän loistavissa seurantaketjuissa.

Vierailija
12/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roger Moore alkujaankin jo liian vanha joka sitten huumorilla pelasti tilannetta.

Vierailija
13/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roger Moore alkujaankin jo liian vanha joka sitten huumorilla pelasti tilannetta.

Dalton olisi voinut hypätä jo erittäin salaisessa Bondiksi.

Vierailija
14/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka bond-tyttö?

Kiinalaistyty.

Vierailija
15/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Connorykaan kovin nuori ollut.

Vierailija
16/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Connorykaan kovin nuori ollut.

32 kun aloitti. Lazembyby oli nuorin. Tasan 30v.

Vierailija
17/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näitä saa vielä näyttää?

Vierailija
18/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näitä saa vielä näyttää?

Niimpä. Tässä leffassa ei ole vielä wokea toisin kuin siinä uusimmassa.

Vierailija
19/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brosnanin bondeja olen katsonut kaikista vähiten - yhtäkään en luustavasti alusta loppuun - ihan surkeita, vaikka isohkoissa naispääoosissa on Denise Richardsia, Michelle Yeahohia, Halle Halle Halle berryä.  Jo pelkästään se BMW:llä ajelu takapenkiltä kaukosäätimellä on pelleä.  

Vierailija
20/26 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa on kovin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi