Rakastin Alice Cooperia penskana
Kommentit (17)
Niin minäkin! Ihana Vincent Furnier sekoitti teinitytön pään.
Miltäköhän Jumalasta tuntuu katsella meitä? Mietin sitä usein. Ja mietin sitä miten siellä puolella riemuitaan kun joku täällä tulee uskoon. Ja ajattelen monia tuttujani sinne. Ja ajattelen niitä tuntemattomia joita tulen kohtaamaan. Nii, nämä on näitä ihmisen hajatuksia, ei me täällä pystytä ymmärtämään mitä sitten on kun kuollaan. Tai jos tempaus tulee. Täytyy vaan odottaa.
Rakastin tätä hänen biisiään jo 10-vuotiaana. 47 vuotta sitten.
Minä rakastan nyt :).En ole aiemmin tiennytkään hänestä muuta kuin nimen ja muusikkouden. Toivon vaan että hän puhuu myös Jeesuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Hän keksi Cooperin testin
Hänellä oli tapana juosta paljon ja hän tuumasi yks päivä että kutsun tätä testiksi, Cooperin testiksi.
Tästä tykkään vieläkin :) ihan yhtälai kun sillon tosin nyt kuuntelen enemmän virsiä tms (ei ikinäikinä mitään hillsongeja!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli tapana juosta paljon ja hän tuumasi yks päivä että kutsun tätä testiksi, Cooperin testiksi.
Hih hih hih :)
Itsekin tykkään AC :sta.........autossa.
Vierailija kirjoitti:
ja surkeat Lee Cooper -farkut, joista ei tiedä että onko ne markettien halpiksis vai oikeita hyviä farkkuja. Kunnon Lee on Lee :)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tykkään AC :sta.........autossa.
Mulla on AAC.
Musta tuntuu samalta kuin miltä Vincent Furnier näyttää. Minulle hänestä tulee mieleen jotenkin uitettu kissa.
Vai niin...