Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimpin tuoksu

Vierailija
10.08.2024 |

Kiihotutteko lisää kun on pientä tuoksua? Itse kiihotun hulluna kun alkaa nuolemaan ja ei tuoksu saippua vaan pimppi. En tarkoita mitään viikon pesemättä olevaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä. Vaimo haluaisi usein esim. käydä pesemässä juuri puoli vuorokautta sitten pestyn pimpin ennen sekstailua. Kun taas minä tykkään, että siinä voi olla vähän muutakin makua kuin vastapestyn laimea tuoksu.

Vierailija
2/9 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesty pillu, mikä alkaa kostumaan on paras tuoksu! On helppo upottaa kieli vakoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa tuoksu. Menee fiilis jos pesuaine tuoksuu. 

Vierailija
4/9 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ei suoraan suihkusta. Tuoksu tuo kiimaa

Vierailija
5/9 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta. Saa himot kyyttiä.Onneks emäntä suorastaan valuu josta kihotun aivan satasella, vaikka hän sitä itsestään inhoo. Harmi!

Vierailija
6/9 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on juuri pesty, joka kastuu kiimasta ihan märäksi.

Vierailija
7/9 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää pimpin tuoksu. On ihmeellistä miten sen tuoksu vaihtelee jopa päivän sisällä saati sitten muutenkin. Joskus neutraali, joskus kirpsakka.  Voimakkaita tuoksuja erotan pissan ja hien. Hormoonin hajua en osaa erottaa.

Vierailija
8/9 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Se haju on yks osa sitä nautintoa! Ihmeen vähän ihmiset siitä mitään ymmärtävät!

Mä olen täällä jo vuosia yrittänyt saada keskustelua aikaiseksi seksin hajusta. On ollut teemana seksin haju kotona ja seksin haju mikä on se seksin haju. Siis kukaan ei halua keskustella asiasta, ihmiset eivät vastaa ja juttele mitään ja ei ota ollenkaan puheeksi sitä hajua. Siis minunmielestä ne hajut on se mikä tekee sen vetoomuksen erotiikkaan.

Sano nyt ja kuten ennenkin!

Hajujen myötä nautintoon!

Vierailija
9/9 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vaimo häpeili pesemättömyyttään, mutta kyllähän se tuoksu tekee aistit vahvaksi. Aivan saamerin vienoo oli vetää takaapäin, kun pieni tuoksu sieltä leijaili sieraimiin. Hän on vähän liian siisti, mutta loistava rakastatar..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi