Käyttekö te n. 45-vuotiaat missään festareilla tms?
Kommentit (39)
Mua ei festarit kiinnosta, mutta ei ne kaikki ole mitään teinitapahtumia. Esim. Pori Jazzeilla käy paljon keski-ikäisiä.
En käy, en ole koskaan käynyt
N48
Hinkuisimme Eurooppaan joillekin teemafestareille, mutta ei pysty koska pienet lapset.
Käyn festareilla ja muutenkin konserteissa. Olen kyllä niin mukavuudenhaluinen, että yövyn hotellissa tai kotona. Kävisin varmaan vielä enemmänkin, jos asuisin lähempänä paikkoja. En ollut nuorena mikään kova menijä, mutta näin aikuisena olen päässyt konserttien makuun.
No en todellakaan kun en viihtynyt niillä nuorenakaan. En muutenkaan jaksa mitään ryysiksiä ja ihmispaljouksia ja saati sitten kun suurin osa on enemmän tai vähemmän päissään.
Ehkä joku sellainen pienimuotoinen ja enempi piknik-tyyppinen päivätapahtuma voisi olla ihan kivakin mutta eipä tuollaisia taideta edes järjestää.
En käy festareilla. Kirkkokonsertit riittää mulle oikein hyvin.
Totta kai käyn, olen vasta 75 v. Tänä kesänä jäi väliin kolme festaria Suomessa ulkomaanmatkani vuoksi. Isäntämaa järjestää ateriat ja majoituksen, itse maksetaan vain matkat. On tullut käytyä useilla festareilla muina kesinä, ehkä ensi kesänä.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan kun en viihtynyt niillä nuorenakaan. En muutenkaan jaksa mitään ryysiksiä ja ihmispaljouksia ja saati sitten kun suurin osa on enemmän tai vähemmän päissään.
Ehkä joku sellainen pienimuotoinen ja enempi piknik-tyyppinen päivätapahtuma voisi olla ihan kivakin mutta eipä tuollaisia taideta edes järjestää.
Niillä festareilla joilla olen käynyt, ei ole alkoholitarjoilua. Viimeksi Unkarissa oli kyllä viinikellarissa viinimaistiaiset ennen esiintymistä, mutta maistiainen piti sylkeä pois.
En käy, en ole koskaan käynyt festareilla. Parissa pop/rock konsertissa olen käynyt elämäni aikana, kun sain ilmaiset liput. Niistäkään en oikein pitänyt. Kirkkokonsertteja käyn joskus kuuntelemassa ja musiikin kuuntelusta kyllä pidän, mutta en tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Hinkuisimme Eurooppaan joillekin teemafestareille, mutta ei pysty koska pienet lapset.
Festareilla, joissa olen käynyt, on lapsille omaa ohjelmaa ohjattuna, työpajoja ja retkiä, askarteluja jne.
Osa haluaisi kokea ehkä messutapahtumia. Kunnissa joskus on vaan sopivien rakennusten puute, ellei luo uutta tilaa. Kaukana oleva tila, joka on ihan täynnä ei toimi. Ja epämiellyttävä alue ei toimi.
En todellakaan. Kamala ryysis ja sitten pitäisi jossain tungoksessa, hyvässä lykyssä vesisateessa, kunnella jotain bändiä. Ehei. Voisin harkita, jos saisin hyvän näköalapaikan teltasta, jossa istun mukavassa istuimessa suojassa.
Myöskään telttaan en suostuisi mistään hinnasta. Hotelli se pitää olla tai mökki. Itseasissa siirryin jo parikymppisenä sisämajoitukseen, kun olin Ruisrockissa. En halua herätä jostain ummehtuneesta teltasta etsien vessaa huonovointisena. Kunnon sänky, korkea tila, oma vessa yms.
Ikää 47.
Turska festivaaleilla..
Oikeasti festari tarjonta on melkoista shittiä. Sannia,erika wikmannia,arttu wiskaria,juha tapioo portion boyssia, jossain oli jopa brädi....hyi shaathana mitä pskaa..
Vierailija kirjoitti:
Mua ei festarit kiinnosta, mutta ei ne kaikki ole mitään teinitapahtumia. Esim. Pori Jazzeilla käy paljon keski-ikäisiä.
Vaan eipä käy jazzeilla oikein minkään ikäiset. Jazzit teki tappiota yleisön vähyyden takia.
Suurin osa yh äideistä näyttää siltä, että ovat olleet kotkan meripäivillä.
Työttömyyskorvaus 590e ei tulisi mieleenkään käyttää rahaa sirkushuveihin kun elämä on näköjään eliinjäämistaistoa.
Ei jaska enää. Laivallakin kävin mutta mukavampaa oli hytissä nukkuminen kun yökerhossa riekkuminen
M46
No viime kesänä kävin Kaupungin Äänet. Ilosaarirock kiinnostaisi mutta kaukana.