Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kävi käsiksi

Vierailija
10.08.2024 |

Olimme viihteellä miehen kanssa. Alkuilta sujui hyvin, olimme maistissa ja hyvässä hengessä. Siis baarissa olimme. Mitä enemmän joimme, sitä enemmän mies muuttui tökerömmäksi. Hän mm. syytti minua siitä, että tuhlasin hänen rahansa, vaikka lupasin maksaa ne hänelle myöhemmin.

No jossain vaiheessa istuessamme baarissa mies kietoi kätensä kaulani ympärille ja puristi kovaa, uhkasi myös katkoa sormeni kun vain sanoin, että haluan mennä juttelemaan vastakkaisen pöydän miehelle. 

Sitten tilanne muuttui siihen, että istuimme miehen kanssa vierekkäin ja sanoin, että olisi parempi jos eroaisimme lopullisesti. Meillä ollut ongelmia jo jonkun aikaa. Tästä mies suivaantui ja kävi kurkkuun kiinni. Menin shokkiin, ulos baarista ja puhuin järjestyksenvalvojalle asiasta. Poliisi olikin ihan lähettyvillä ja tuli paikalle. Ottivat sitten miehen kyytiin ja putkaan loppuyöksi.

Nyt seuraavana päivänä mies ei ole katunut mitään, vaan syyttänyt minua emmekä ole sen kummemmin puhuneet. En tiedä mitä tulevan pitää, mutta ero kai se paras vaihtoehto. Kenelläkään vinkkejä tähän?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haluat jutella vieraille miehille joka tapauksessa ja oma miehes on väkivaltainen juoppo, joo todellakin eroatte vielä kun oot hengissä. 

Vierailija
2/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta siltä että teillä on jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu tilanteesta. Onko lapsia, kuka omistaa asunnon, onko vuokra-asunto? Jos vuokra ilmoita vuokranantajalle lähdöstä. Onko kaveria/sukulaista, joka majoittaisi? vai menetkö turvakotiin? Voisiko joku kaveri tulla auttamaan muutossa? Yritä päästä pois mahd pian ja jätä tavarat jos pakko.

Vierailija
4/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota!!! Jo tänään! Vielä kun voit!!!

Vierailija
5/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu tilanteesta. Onko lapsia, kuka omistaa asunnon, onko vuokra-asunto? Jos vuokra ilmoita vuokranantajalle lähdöstä. Onko kaveria/sukulaista, joka majoittaisi? vai menetkö turvakotiin? Voisiko joku kaveri tulla auttamaan muutossa? Yritä päästä pois mahd pian ja jätä tavarat jos pakko.

Ei ole lapsia. Minä omistan vuokra-asunnon kokonaan, asutaan kuitenkin yhdessä. Miehellä ei paikkaa mihin mennä, muuta kuin kaverit. Kavereita ei asu samalla paikkakunnalla ja sukulaisetkin asuu kaukana. Turvakoti voisi olla vaihtoehto, mutta minulla on koira ja olen ymmärtänyt ettei sinne voi ottaa lemmikkejä. Kaverit eivät siis voi auttaa muutossa. Pakko kai tässä on jotain keksiä.

Ap

Vierailija
6/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin.  Löydät syyllisen. Häpeäisit!

Vierailija
7/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske ukko ulos! 

Vierailija
8/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin, ap. Ehdottomasti. 

Ero vireille. 

Vierailija
9/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hävettävää tässä on? Mieshän se itse päätti turpaan antaa. 

Vierailija
10/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hävettävää tässä on? Mieshän se itse päätti turpaan antaa. 

Eiköhän pitäisi kuulla molempia osapuolia. 

Vierailija
11/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ratkaisee kaiken, etenkin jos riitoja on ollut aiemminkin. Rahan lainaaminen parisuhteessa. 

Joo ei jatkoon tämä parisuhde. Eikä elämäntyyli. 

Vierailija
12/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ne komeat miehet ovat. Olisit valinnut kiltin miehen kumppaniksi niin ei tarttis pelätä henken menetystä.

Vierailija
13/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsia. Minä omistan vuokra-asunnon kokonaan, asutaan kuitenkin yhdessä. Miehellä ei paikkaa mihin mennä, muuta kuin kaverit. Kavereita ei asu samalla paikkakunnalla ja sukulaisetkin asuu kaukana. Turvakoti voisi olla vaihtoehto, mutta minulla on koira ja olen ymmärtänyt ettei sinne voi ottaa lemmikkejä. Kaverit eivät siis voi auttaa muutossa. Pakko kai tässä on jotain keksiä.

Ap

Osaan turvakodeista voi viedä lemmikkejä.

Ota yhteyttä lähimpiin. Naisten Linja suttaa myös. 

Ja olethan käynyt päivystyksessä pahoinpitelyn jälkeen ja tehnyt rikosilmoituksen? 

Vierailija
14/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Mies hakee tavaransa siten, ettet ole ainakaan yksin paikalla. 

Vierailija
15/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta Porvoossa tänään.. 

Vierailija
16/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kannattasi kummankin olla selvinpäin. Alkoa vasta sitten kun ootte saaneet erottua ja kumpikin omillaan. Muuten voi sulla henki lähteä.

Vierailija
17/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, ette voi mennä mukaan tähän satuiluun. Vähän nyt jotain kritiikkiä lukutaitoon. 

Ja Ap, ei vuokra-asuntoa ensinnäkään omisteta ja toisekseen, jos olette siellä molemmat kirjoilla, se ei ole yhtään sen enempää sinun kuin hänenkään. 

Vierailija
18/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. 

Vierailija
19/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja älä enää puhu miehelle. Onneksi ei käynyt jalaksi. Jos käsiksi kävi. Alkoholia tai ei, olet riskisuhteessa, mies ei muutu.

Vierailija
20/20 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusit jutella viereisen pöydän miehelle ja sanoit tuosta noin vaan että haluat erota. Siis jotta voit lähteä sen toisen miehen matkaan vai? Juu en ihmettele että mies kävi käsiksi. Miehen pitäisi erota sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi