Miten näette seksin?
Kommentit (19)
Parittelua lisääntymistarkoituksessa tai hyväksikäyttöä
En harrasta seksiä, enkä synnyttäisi miehelle joka vaatii seksiorjuutta
En harrasta enää seksiä. Ei kiinnosta. Mennyt luotto ja mielenkiinto ihmisiin. Seksi on turhaa. Pärjään ilmankin.
En oikein ymmärrä mitä nainen saa seksistä itselle. Miehenä suuresti nautin seksistä.
Kiitos kysymästä.
Seksi on: rakkauden ilmaisu, ajanviete, egon pönkitys, liikuntasuoritus, ikävä velvollisuus, elinikäinen trauma, elämän tarkoitus, suvunjatkamisen keino, rauhoittumisen väline, unilääke, vaihdon väline, menestyksen hinta, uskonnollinen riitti, valtapeli tai sata muuta asiaa.
Entä itsellesi, mamma?
Se on niin mitättömän turha asia elämässäni etten tuhlaa sille ajatustakaan.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta enää seksiä. Ei kiinnosta. Mennyt luotto ja mielenkiinto ihmisiin. Seksi on turhaa. Pärjään ilmankin.
Voitko selittää, koska en ymmärrä. Miten seksi ja muut ihmiset liittyy yhteen? Itselleni seksi on parasta omassa seurassa, ja tämä pätee valtaosaan naisista. Jos jokin, niin heteroseksi on turhaa.
Näen seksin parisuhdetta ylläpitävänä liimana, jossa toiselle halutaan tehdä hyvää ja tutustua toisen kehoon. Purkaa paineita ja tehdä hyvää toiselle. Seksin aikana keskityn itse seksiin ja siitä saamaani nautintoon. Ilman ainakin jonkinlaista seksiä en olisi parisuhteessa. Nainen 44v
Vähintään HDnä,ellei ole vintagea
Vierailija kirjoitti:
Näen seksin parisuhdetta ylläpitävänä liimana, jossa toiselle halutaan tehdä hyvää ja tutustua toisen kehoon. Purkaa paineita ja tehdä hyvää toiselle. Seksin aikana keskityn itse seksiin ja siitä saamaani nautintoon. Ilman ainakin jonkinlaista seksiä en olisi parisuhteessa. Nainen 44v
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Seksin aikana keskityn vaimoni nautintoon ja tyydyttämiseen. Sen kautta saanut omankin nautintoni ja sielunrauhani.
Seksi aiheuttaa riippuvuutta kuten mikä tahansa mielihyvää lisäävä aine. Sen tarkoitus on lisääntyminen, mutta sen takia varsinkin miehet ovat valmiita jopa rikoksiin kuten räizkaus, hyväksikäyttö, p e d o filia. P o rnobisnes ja s e ksiorjuus ovat miljardibisneksiä.
Se on vuorovaikutusta, omanlaistaan, mikään muu ei korvaa sitä.
Katson ky.pää. Toimin.
Mieslahna ei kertakaikkiaan käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Seksin aikana keskityn vaimoni nautintoon ja tyydyttämiseen. Sen kautta saanut omankin nautintoni ja sielunrauhani.
ÄLÄ VALEHTELE!
TAI OLET NOIN 7 MIESTÄ SADASTA. (7 loistavaa /100 kpl).
Ollaanko kohdattu joskus?
MULLA NÄITÄ MIEHIÄ ON OLLUT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ VALEHTELE!
TAI OLET NOIN 7 MIESTÄ SADASTA. (7 loistavaa /100 kpl).
Ollaanko kohdattu joskus?
MULLA NÄITÄ MIEHIÄ ON OLLUT.
Ei olla, koska olen ollut koko ikäni nuoresta asti vain vaimoni kanssa. Hän halusi minut jo nuorena eikä ole laskenut irti.
Jos seksi on nyt kahden ihmisen välistä, niin näen sen harvinaisena, ihmeellisenä herkkuna. Lähes mahdottomana saavuttaa (siltä nyt tuntuu sinkkuna 44v).
Ennen ajattelin että ehdottomasti vain parisuhteessa ja kuukausien seurustelut alle ensin. Nyt olen valmis, saman tien. Toki nuorempana oli paljon epävarmuutta osaamisestakin. Nyt on saatu monta kertaa mies tulemaan, itse asiassa joka kerta. Ei mitään stressiä siitä siis.
Omassa arjessani oikeasti seksi on masturbointia ja toisista ihmisistä haaveilua. Onhan se hyvä toki tuntea oma kehonsa, mutta haluaisipa joku muukin siihen tutustua.
Gimliä Taru sormusten herrasta