IL: Työttömiä töihin komentaneen kansanedustaja Noora Fagerströmin laskut meni ulosottoon ja firmat vaikeuksissa
Useat mediat uutisoivat tänään, että kansanedustaja Noora Fagerströmin (kok) lasten kerhomaksut menivät ulosottoon. HS selvityksen mukaan myös yrityksillä, joissa Fagerström on vastuuasemassa menee huonosti.
Vielä viime syksynä Fagerström puolusti kiivaasti mediassa heikompiosaisilta leikkaamista, kertoi että tämä ihmiset voisivat vain mennä töihin, koska hän on itsekin saavuttanut elämässään aina ihan kaiken, mitä on tavoitellut.
Ulosotot ovat kansanedustajilla harvinaisia. Fagerström puolustautuu kertomalla mediaan, että kyse ei ole rahapulasta, vaan että laskut eivät ole löytäneet perille. Mutta eikö näistä tule aika monta muistutusta ennen ulosottoa?
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa tältä naiselta ja kansa muistaa tuollaisen. Huonoa mainosta myös Kokoomukselle.
Tämähän on Kokoomuksen talousosaamista parhaimmillaan!
Kannattaa muistaa se fakta että JJB ei ole ollut kannattava varmaan missään vaiheessa. Ei ennen eikä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömiä saa töihin laittaa. Koska Kela Gold. Sywäitkää!
Sywältä olet itse, lällällää.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajan palkoilla ulosotot olivat äkkiä maksettu pois. Ulosotossa olevat maksut olivat alle 1000 euroa.
Itselläni on ADHD ja maksan laskut aina perintäkulujen kanssa pois. Laskujen maksaminen on minulle hyvin vaikeaa, viitenumeroiden on laittaminen hyvin vaikeaa. Itselläni on hyvä taloudellinen tilanne, muutaman kympin perintäkulut eivät tunnu minulla missään.
Eli puhelimen kameran käyttö viivakoodiin on sinulle liian vaikeaa?
Typerä uutinen. Jos laskua ei koskaan tule niin miten sen voi maksaa? Muutama konkurssi on yrittäjälle pelkää meriittiä. Mutta saahan tuosta myyvän lööpin ja kateelliset on kilpaa iloitsemassa julkkiksen vastoinkäymisistä. Kkun kehtasi kehoittaa työttömiä menemään töihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika jännää, ettei kansanedustaja muka osaa huolestua ajoissa, jos laskut jää tulematta.
Äänestäisitkö tällaista henkilöä eduskuntavaaleissa?
Joku mummo äänestää, kun huononäköisenä laittaa vahingossa numeron väärin. Yritti antaa äänen SDP:lle, mutta menikin Nooralle.
Hän istuu noiden yritysten hallituksessa koska on sijoittantu niihin rahaa. ELi ei ole operatiivisessa vastuussa. Yleensä kyllä businessenkerlit ovat mentoreitakin yrityksessä eli ovatko Nooran neuvot sitten olleet, että tehkää töitä, koska hän itsekin on saanut rahaa myymällä yrityksen?
Vierailija kirjoitti:
Typerä uutinen. Jos laskua ei koskaan tule niin miten sen voi maksaa? Muutama konkurssi on yrittäjälle pelkää meriittiä. Mutta saahan tuosta myyvän lööpin ja kateelliset on kilpaa iloitsemassa julkkiksen vastoinkäymisistä. Kkun kehtasi kehoittaa työttömiä menemään töihin!
Jos ei ole laskua kohtuullisessa ajassa kuulunut, itse olen aina ollut yhteydessä laskuttajaan ja kysynyt, miksi laskua ei ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Eka laskun jälkeen tulee pari muistuslaskua ja pari perintälaskua ennenkun menee ulosottoon.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajan palkoilla ulosotot olivat äkkiä maksettu pois. Ulosotossa olevat maksut olivat alle 1000 euroa.
Itselläni on ADHD ja maksan laskut aina perintäkulujen kanssa pois. Laskujen maksaminen on minulle hyvin vaikeaa, viitenumeroiden on laittaminen hyvin vaikeaa.
Eikö viitenueroita tarvitse laittaa perintälaskuihin, vai miten se sinulta silloin onnistuu?
Ironian multihuipentuma on löydetty.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ADHD ja maksan laskut aina perintäkulujen kanssa pois. Laskujen maksaminen on minulle hyvin vaikeaa, viitenumeroiden on laittaminen hyvin vaikeaa. Itselläni on hyvä taloudellinen tilanne, muutaman kympin perintäkulut eivät tunnu minulla missään.
Et ole harkinnut suoraveloitusta/ automaattista e-laskua?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nainen ollut mukana tekemässä politiikkaa, jolla omatkin firmat kaatuu?
Se on kokkare. Aina muiden vika ja muiden pitää maksaa hänen mokat.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne perinnästä tulevat laskut on helpompi maksaa kuin alkuperäiset?
voivoi loppuiko portsarin luntulta rahat pakkasesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole laskua kohtuullisessa ajassa kuulunut, itse olen aina ollut yhteydessä laskuttajaan ja kysynyt, miksi laskua ei ole tullut.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika jännää, ettei kansanedustaja muka osaa huolestua ajoissa, jos laskut jää tulematta.
Niin joo sekin vielä. Ei ole tajunnut, etteivät ole maksaneet lasten harrastamisesta mitään?
No voin kertoa kolmen lapsen äitinä että iltapäiväkerhomaksun puuttumista ei huomaa kukaan. Se nyt ei kerro kenenkään taloudenpidostaan yhtään mitään. En lukenut missä jamassa firmat ovat, siitä tietenkin voi päätellä enemmän.
Noora on oikein loistava esimerkki siitä, että kuka tahansa voi luoda tyhjästä menestyvän yrityksen ja myydä sen miljoonilla jos vain löytää sopivan markkinaraon.
Ehk voi olla hankala noudattaa aikatauluja, jos on adhd, mutta muuten tuo sun selitys ontuu. Onko siis laskut helpompi ymmärtää ja helpompi laittaa viitenumerot, jos on perintäkulut laskussa ??????????