Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidättekö naiset jos miehellä on erottuvat isohkot hauikset?

Vierailija
09.08.2024 |

Miten on? 

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset piittaa, toisia miehiä varten ukot bodaa. Mutta älä usko, intä ja ole aina yksin.

Eiköhän suurin osa bodaa just sen naisten huomion takia.

Vierailija
22/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oma meta tutkimus tukee tätä täysin. Olin juoksija natku. Ei paljon tultu iskemään mua, Tinder oli pettymys..

3v myöhemmin ja 15kg lihaksikkaampana ei tarvi edes mennä lähellä tinderiä, tarjokkaita löytyy muutenkin.

Ihme homma ettei naiset myönnä tätä"

Eivät myönnä koska joutuvat tyytymään rimpuloihin miehiin ja kiukuttaa kun ei saa lihaksikasta alfamiestä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oma meta tutkimus tukee tätä täysin. Olin juoksija natku. Ei paljon tultu iskemään mua, Tinder oli pettymys..

3v myöhemmin ja 15kg lihaksikkaampana ei tarvi edes mennä lähellä tinderiä, tarjokkaita löytyy muutenkin.

Eivät myönnä koska joutuvat tyytymään rimpuloihin miehiin ja kiukuttaa kun ei saa lihaksikasta alfamiestä 

Jotain tälläistä siinä on taustalla. Sit kuitenkin torttu märkänä kuolataan jtn palomiehiä yms jotka on yleensä treenattuja.

Vierailija
24/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä kysymyksiä.  🙄

EVVK

Vierailija
25/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On plussaa, jos mies on vahvan näköinen. Mutta ei mikään salimake, josta näkee, että vapaa-aika menee siellä salilla eikä mitään oikeasti järkevää saada aikaan. Tunnen tällaisia miehiä, eikä niistä lihaksista ole mitään hyötyä, kun ei mitään muuta niillä osata tehdä kuin heiluttaa sitä punttia. 

Sellainen sopusuhtaisen lihaksikas, yleisurheilijamainen keho on kaunis sekä miehellä että naisella. Ja lihaskunnosta on hyötyä, kun kääntää kasvimaata, remontoi kotia ja tekee muita fyysisiä töitä. Sellainen mies on äärettömän hot <3

Ja sellaiset salimaket ovat yleensä myös todella kömpelöitä ja jäykkiä. Sulavaliikkeinen mies on ihana, sängyssäkin :)

Vierailija
26/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EVVK

Joo, ikäänkuin hauis peittäisi sen että pää on tyhjä. Näillä on.

Vierailija
27/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"3v myöhemmin ja 15kg lihaksikkaampana ei tarvi edes mennä lähellä tinderiä, tarjokkaita löytyy muutenkin. Ihme homma ettei naiset myönnä tätä."

Jos et ole huomannut, niin monet naiset eivät useinkaan pyri vastaamaan totuudenmukaisesti vaan he antavat sellaisen vastauksen, joka saa heidät näyttämään hyvältä, on heidän etujensa mukainen tai jollaisia he haluaisivat olla. Tässä tapauksessa nainen ei halua vaikuttaa pinnalliselta eikä sellaiselta, joka luo miehille ulkonäköpaineita, koska nainen haluaa itse olla se uhri, joka kärsii (miesten luomista) ulkonäköpaineista. Tuolta uhriutumiselta menee uskottavuus, jos pullea nainen myöntää suosivansa treenattuja miehiä. 

Vierailija
28/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On plussaa, jos mies on vahvan näköinen. Mutta ei mikään salimake, josta näkee, että vapaa-aika menee siellä salilla eikä mitään oikeasti järkevää saada aikaan. Tunnen tällaisia miehiä, eikä niistä lihaksista ole mitään hyötyä, kun ei mitään muuta niillä osata tehdä kuin heiluttaa sitä punttia. 

Sellainen sopusuhtaisen lihaksikas, yleisurheilijamainen keho on kaunis sekä miehellä että naisella. Ja lihaskunnosta on hyötyä, kun kääntää kasvimaata, remontoi kotia ja tekee muita fyysisiä töitä. Sellainen mies on äärettömän hot <3

Ja sellaiset salimaket ovat yleensä myös todella kömpelöitä ja jäykkiä. Sulavaliikkeinen mies on ihana, sängyssäkin :)

Mistä tämäkin tulee. Esim voimistelijat on tosi lihaksikkaita eikä varmaan kovin kömpelöitä.

Vierailija
29/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sängyssä on hyvä olla jäykkä 

Vierailija
30/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EVVK

Joo, ikäänkuin hauis peittäisi sen että pää on tyhjä. Näillä on.

Ookoo. T. Bodaava Tohtori.

Vierailija
31/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta vielä enemmän pidän erottuvista kyynärvarren lihaksista ja rintalihaksista

Vierailija
32/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin kaikki minun tuntemani naiset syttyvät miehistä, joilla on erottuvat lihakset. Eivät välttämättä valitse kumppanikseen sellaista, koska lihakset ei ole se tärkein kriteeri. Mutta saavat silmäniloa treenatun miehen nähdessään. 

Vierailija
33/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämäkin tulee. Esim voimistelijat on tosi lihaksikkaita eikä varmaan kovin kömpelöitä.

Pulkannaru tai plussapallo ei yleensä ole sulavaliikkeinen sängyssä vaan just sellainen voimaton ja kömpelö. 

Vierailija
34/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sellaiset ohuet, valkoiset narut ovat enemmän mieleeni. 

Vierailija
35/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Mut vaan isohkot, ei massiiviset.

Ja siksi sanon että ei massiiviset, koska niistä tulee heti mieleen hormonien piikittäminen. Luotaantyöntävää.

Vierailija
36/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Sellaiset ohuet, valkoiset narut ovat enemmän mieleeni. 

😂😂🙈

Vierailija
37/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi tyytymiset on paskojen miesten juttu, ei naisten. Älä projisoi.

Vierailija
38/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä

Vierailija
39/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellainen luonnollisen jäntevä ja terveen näköinen kroppa, niin tuskin kukaan ajattelee että hyi olkoon onpas tuo luotaantyöntävä. 

Vierailija
40/87 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"3v myöhemmin ja 15kg lihaksikkaampana ei tarvi edes mennä lähellä tinderiä, tarjokkaita löytyy muutenkin. Ihme homma ettei naiset myönnä tätä."

Jos et ole huomannut, niin monet naiset eivät useinkaan pyri vastaamaan totuudenmukaisesti vaan he antavat sellaisen vastauksen, joka saa heidät näyttämään hyvältä, on heidän etujensa mukainen tai jollaisia he haluaisivat olla. Tässä tapauksessa nainen ei halua vaikuttaa pinnalliselta eikä sellaiselta, joka luo miehille ulkonäköpaineita, koska nainen haluaa itse olla se uhri, joka kärsii (miesten luomista) ulkonäköpaineista. Tuolta uhriutumiselta menee uskottavuus, jos pullea nainen myöntää suosivansa treenattuja miehiä. 

Tällainen logiikka on kyllä kiehtovaa, olen siihen joskus myös törmännyt. En ajattele, että oman ulkonäön ja preferenssien välillä olisi mitään ehdotonta yhteyttä. Tykkään urheilullisista miehistä, enkä koe että siinä olisi mitään hävettävää. Miksi sillä mistä minä pidän, pitäisi edes olla vaikutusta miesten ulkonäköpaineisiin? Ei kaikkien miesten kuulukaan viehättää minua. Minulla on tiimalasivartalo, ja jotkut miehet tykkäävät mainostaa etteivät suosi sitä. Mitä väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä