Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ne kesähelteet nyt sitten viipyy?

Vierailija
09.08.2024 |

Sataa sataa ropisee vaan niin Euroopan urheilukisoissa kuin Suomessakin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko toukokuun loppu ja kesäkuu oli aurinkoista ja helteistä.

Myös koko heinäkuun porotti ihanasti.

Vierailija
22/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki nyt reilut +24C, aurinkoista ! Ei sada.

Toissapäivänä varjossa +27 ja aurinko paistoi täydeltä terältä iltaan asti. Helsingissä. Muistan kolme tai neljä sadepäivää viimeiseltä kolmelta kuukaudelta. Olen loikonut kallioilla, hiekkarannoilla, nurmikoilla ja parvekkeella nyt kolme kuukautta putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naismuostiin ollut näin vähäsateista kesää.

Vierailija
24/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa 0 hellepäivää. 

Olen nyt ollut Suomessa lomalla 26pv ja vasta 5. päivä jolloin ei ole satanut!? 3 vkoa on tullut vettä 1-5h päivässä. 

Näin meren rannalla Kirkkonummella

Vierailija
25/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekee hyvää kasvoille kun aurinko piilossa. Saa iho lepoa? Eli tekee eetvarttia. :s

Vierailija
26/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt kun kesä mennyt on - syksy saapuu..." 🎶

Vierailija
27/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on meneillään ilmastonmuutos koska ilmasto kylmenee. Huhtikuussa sitten tulee uusi ilmastonmuutos ja ilmasto lämpenee sitten. 

Vierailija
28/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa oli jo montakin viikkoa että hiki vain tirisee. Pitääkö vanhusten ja eläinten kuolla, että ap tarkenee?

Vierailija
29/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talllinnassa tänään 9.8 juuri nyt +25,  vaihtelevaa pilvisyyttä ja tuulee. Ja kuitenkin painostavan kuuma.  Taitaa olla ukkonen tulossa ja saisi tulla. Koko sesänä ei yhtään kunnon ukkosta täällä, kauempaa jyrinää kuulunut.  Muutenkin  tosi hyviä kesääilmoja, uimaranta väkeä täynnä.

Mutta täällä onkin eri ilmasto-olosuhteet kuin Suomessa. Täällä  on kostea mannerilmasto jolle ominaista lämpimät kesät.  Suomi taas kuuluu lumi- ja metsäilmaston kostea- ja kylmätalviseen tyyppiin.

Olen asuntu tääällä 7 vuotta ja jokainen kesä on ollut todella lämmin.  Totta kai lämpötilan vaihtelut jokaisena vuodenaikana on  selviö.  Kun ei asu Saharassa niin siihen pitää nyt vain tottua.

Vierailija
30/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäkään kesänä ei ollut helteitä vaikka pitäisi olla ilmastonmuutos.

Sun pitäisi sitten mennä asumaan Pohjois-Lappiin, siellä niitä helteitä on ollut. Minä en kaipaa tänne Turkuun yhtään enempää lämpöä kuin tänä vuonna on ollut.

Ja toopelle tiedoksi, vielä kerran, että paikallinen säätila on ihan eri juttu kuin ilmastonmuutos.

Vierailija
31/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuussa 0 hellepäivää. 

Olen nyt ollut Suomessa lomalla 26pv ja vasta 5. päivä jolloin ei ole satanut!? 3 vkoa on tullut vettä 1-5h päivässä. 

Lomailet sitten ihan väärässä paikassa. Jos helteitä kaipaat, niin niitä oli melkein pari viikkoa putkeen heinä-elokuun vaihteessa Pohjois-Lapissa. Lentokone alle ja avot, olisit päässyt hikoilemaan. Kai sinulla jokin tiedotusväline, tv tai internet, on ollut? Sieltä se tieto olisi löytynyt.

Vierailija
32/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään sada. Tätä ihanaa hellettä on ollut jo kohta kaksi viikkoa.

Vierailija
33/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa helteitä, tämä on hyvä.

Vierailija
34/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikon paistanut aurinko ja nytkin hätyyttelee hellerajaa niin että pihalle ei pystynyt olemaan kuin 30 minuuttia.

Vierailija
35/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuussa 0 hellepäivää. 

Lomailet sitten ihan väärässä paikassa. Jos helteitä kaipaat, niin niitä oli melkein pari viikkoa putkeen heinä-elokuun vaihteessa Pohjois-Lapissa. Lentokone alle ja avot, olisit päässyt hikoilemaan. Kai sinulla jokin tiedotusväline, tv tai internet, on ollut? Sieltä se tieto olisi löytynyt.

Inhoan Lappia kesällä ja talvella. Tulin Suomeen Italiasta tapaamaan perhettäni joka asuu pks ja palaan muutaman viikon kuluttua Italiaan. Siellä on mulle täydellinen lämpö, pehmeä ja lempeä

Vierailija
36/36 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko viikon paistanut aurinko ja nytkin hätyyttelee hellerajaa niin että pihalle ei pystynyt olemaan kuin 30 minuuttia.

Meillä vaan 22-24, hyvin pystyy olemaan 07-21 ulkona tekemässä hommia, uimassa ja lueskelrmassa dilloin kun ei sada. Ei ole edes kuuma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan