Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko heteromies nauttia anaaliseksistä miehen kanssa olematta homo/bi?

Vierailija
09.08.2024 |

Filosofinen pähkinä: Lähes jokainen hetero/bi-nainen sanoo, että ei ole aidon voittanutta eli mikään lelu ei korvaa aitoa kullia. Eli jos mies nauttii anaaliseksistä oikean kullin kanssa enemmän kuin lelun kanssa, mutta ei tunne vetovoimaa miehiin henkisellä tai fyysisellä tasolla, voiko häntä kutsua edelleen heteroksi vai meneekö enemmän bi-/homo-osastolle, joka tapauksessa? Jos näin niin miksi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan minä voi, kun olen hetero. En nyt tykkää muutenkaan peppujutuista, mutta jos rinnastan tämän vaikka suihinottoon, josta pidän, niin ei viisari edes värähtäisi, jos joku viiksivallu imisi. Seksissä on kysymys myös mielikuvista, eikä vain kosketuksesta.

Vierailija
2/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään voit identifioida itsesi vaikka hattivatiksi ja leikkauttaa hetulat otsaan veronmaksajien piikkiin joten tokihan voit homọstella muna suussa ja toinen persiissä ihan 100% umpheterona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se millaista seksiä harrastat, ei kerro mitään seksuaalisesta suuntautumisestasi. Se taas kertoo, kenen kanssa sitä harrastat. 

Vierailija
4/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olematta homo tai bi. Toki itselleen voi valehdella,jos haluaa.

Vierailija
5/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo määritelmät voisi heittää jo romukoppaan ja antaa ihmisten olla mitä ovat. Senkus panet niinkuin hyvältä tuntuu ja unohdat kaikki lokeroinnit. 

Vierailija
6/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Renwall on hyvännäköinen ja treenattu homo ja jos hän tykkäisi naisista, niin tussua olisi tarjolla varmaan joka kulmassa. Ei mulla vaan silti seiso, jos yritän ajatella häntä. En vaan pystyisi, vaikka Mikael laittaisi peruukin päähän ja meikkaisi itsensä naiseksi. 

Vierailija
7/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikael Renwall on hyvännäköinen ja treenattu homo ja jos hän tykkäisi naisista, niin tussua olisi tarjolla varmaan joka kulmassa. Ei mulla vaan silti seiso, jos yritän ajatella häntä. En vaan pystyisi, vaikka Mikael laittaisi peruukin päähän ja meikkaisi itsensä naiseksi. 

Olen huomannut samaa monesta kauniista lesbostakin. Saara Aaltokin on kaunis nainen, muttei väräytä viisareitani hitustakaan. Monesta muusta naisesta tullut samat reaktiot kunnes paljaatuneet lesboiksi. Jokainen saa olla mitä on, mutta saisivat ymmärtää, ettei täysheteroa kiinnosta muut kuin vastakkaisen puolen heterot. Ei viisarit värähdä. 

Vierailija
8/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä kun minä biseksuaalina (miehenä) en siitä nauti mitenkään erityisesti. - Nautinto tulee, jos tulee siitä, jos voin kokea, että mahdollistan toiselle huomattavan nautinnon suostumalla siihen. 

Vierailija
9/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa monesta kauniista lesbostakin. Saara Aaltokin on kaunis nainen, muttei väräytä viisareitani hitustakaan. Monesta muusta naisesta tullut samat reaktiot kunnes paljaatuneet lesboiksi. Jokainen saa olla mitä on, mutta saisivat ymmärtää, ettei täysheteroa kiinnosta muut kuin vastakkaisen puolen heterot. Ei viisarit värähdä. 

Ei kyllä toimi mulla noin. Kyllä esim. Shirly ja Sanni saa värähtämään yhdessä tai erikseen. Heidän kiinnostus minuun varmaan 0, mutta ei se mun mielikuvitusta häiritse.

Vierailija
10/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. 

Kyllä siinä on vissi ero paneeko perseeseen nainen strap-onin kanssa vai joku karvainen äijä.

Vierailija
11/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. 

Kyllä siinä on vissi ero paneeko perseeseen nainen strap-onin kanssa vai joku karvainen äijä.

Ei mene hyvin homomiehellä, nekään ei saa kuliaan naisen anaaliin koska se pitää olla miehen anaali. 

Vierailija
12/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne eleet ja ilmeet on liian naismaiset makuuni. Jos haluan saada kullia peppuuni, niin se Ilmari Nurmisen kumppani saisi tulla jyystämään mua koska vaan.

Bimies 32 v. 

Vierailija
13/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään voit identifioida itsesi vaikka hattivatiksi ja leikkauttaa hetulat otsaan veronmaksajien piikkiin joten tokihan voit homọstella muna suussa ja toinen persiissä ihan 100% umpheterona.

Just tulin sanomaan samaa. Voit nimittää itse itseäsi heteroksi, mutta muut näkevät samaa sukupuolta olevien seksin homoseksuaalisena.

Vähän skitsofreenistä kun kohteliaisuudesta ja hienotunteisuudesta on sanottava miestä naiseksi, homoa heteroksi jne. Mutta olenhan mä kohtelias eikä sillä ooe isompaa merkitystä. En silti pidä homoa heterona tai miestä naisena.

Vierailija
14/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos on maksettu tosi muhkea rahasumma operaatiosta. Tosin nauttii tuosta rahasta vain.

Vierailija
15/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tulin sanomaan samaa. Voit nimittää itse itseäsi heteroksi, mutta muut näkevät samaa sukupuolta olevien seksin homoseksuaalisena.

Vähän skitsofreenistä kun kohteliaisuudesta ja hienotunteisuudesta on sanottava miestä naiseksi, homoa heteroksi jne. Mutta olenhan mä kohtelias eikä sillä ooe isompaa merkitystä. En silti pidä homoa heterona tai miestä naisena.

Samaa sukupuolta olevien puuhat ovat sodomiaa, eivät seksiä.

Vierailija
16/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat samaistua heteromieheen? Mikset vaikka perskärpäseen tai kihomatoon? Ne nauttivat anaalista muutenkin.

Vierailija
17/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa sukupuolta olevien puuhat ovat sodomiaa, eivät seksiä.

Ei ole lesbojen välinen.

Vierailija
18/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne eleet ja ilmeet on liian naismaiset makuuni. Jos haluan saada kullia peppuuni, niin se Ilmari Nurmisen kumppani saisi tulla jyystämään mua koska vaan.

Bimies 32 v. 

Se hammaslääkäri vai? Homo hammaslääkärit on jostakin syystä aina hyvännäköisiä.

Vierailija
19/21 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
20/21 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä bi tai homo hän olisi vaikka toinen mies askartelisi lelua sinne hänen peppuunsa. 

Miksi bi-miehillä on joillain niin suuri tarve venyttää heterouden määritelmää? 

Enkä ainakaan itse tarkoita sillä ettei ole oikean kullin voittanutta, ettenkö olisi kokenut parempia dildoja, siis sellaisia jotka tuntuvat paremmilta fyysisesti. Vaan että tietenkin on eri asia kun miehen kova kulli seisoo ja saa tuntea itsensä halutuksi ja hän panee. Eli olisin esimerkiksi tosi surullinen jos mieheni ei enää voisi panna minua, vaikka hän voi tuottaa minulle paremmin orgasmin esimerkiksi sormillaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän