Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelleko DP on tuttu?

Vierailija
08.08.2024 |

Tytäryhtiössä muualla Suomessa eräs tuttu n. 45 v. rouva kysyi minulta: "Voisitko tulla meille, olen saanut luvan mieheltäni DP:hen, mutta se toinen mies puuttuu". Olin flirttaillut hänen kanssaan ja ehkäpä vähän kopeloinutkin pikkujouluissa, mutta muuta ei välillämme ollut. Sanoin, että ehkä ensi kerralla, kun tulen tänne. DP ei ollut minulle tuttua. Eikä kukaan nainen ollut halunnut toista kertaa anaalia, kun olimme kokeilleet sitä. Minulla on liian paksu sinne.

No seuraavalla kerralla olin tutustunut aiheeseen tarkemmin netissä ja teimme sen. Sitähän voi harrastaa monessakin eri asennossa, mutta se klassisin on: Mies alla, nainen ratsastaa ja toinen mies tulee naisen takaa sisään anaaliin. Toinen on sama, mutta mies ja nainen ovat ensin vastakkain sylikkäin kyljellään ja kolmas mies tulee naisen takaa lusikkaan, mutta anaaliin. Kolmanneksi yleisin on se, että nainen ratsastaa selin mieheen nähden ja penis on anaalissa. Toinen mies tulee edestä päältä ja tunkeutuu vaginaan edestä. Ne kaksi muuta tuntemaani asentoa ovat liki akrobatiaa. Toinen kaikki seisten. Ja toinen, kun nainen on nelinkontin ja molemmat miehet tulevat takaa.

Kokeiltiin ykköstä ja kolmosta. muut jätettiin ensi kertaan.

Oli muuten sen verran kiintoisa kokemus, että aion kirjoittaa siitä jutuin johonkin novellipalstalle.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä se on joko 

double penetration 

tai

dick pic 

Vierailija
2/17 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DP on naisten juttu. Mitä se antaa muka miehille? Ei mitään, sanoo kerran mukana ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu on. Uusissa näytöissä on DisplayPort. Toki niissä on vielä myös HDMI.

Vierailija
4/17 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut minkäänlaisessa anaaliyhdynnässä mutta tuplavaginapanoa olen kyllä harjoittanut. 

Vierailija
5/17 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä herkkua, kun tuntee toisen kyrvän liikeet ja jos samassa kolossa, niin on se vaan kiihoittavaa, lisäksi nainen nauttii valtavasti...

Vierailija
6/17 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kyl ennoo lähettäny kellekään siskolle DP:tä, d*ck piciä, eli kalun kuvaa, mut naapurin rouva lähetti mulle CP:n, c*nt picin, eli kuvan naisen kauneimmasta. Ja se on kyl nätti. Mut nii on koko rouvaki.

Vierailija
7/17 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä herkkua, kun tuntee toisen kyrvän liikeet ja jos samassa kolossa, niin on se vaan kiihoittavaa, lisäksi nainen nauttii valtavasti...

Juuri näin ja aito DP onkin vain kaks pil****lussa sitten se dp on yks p****a toinen pe***pussa sekin ihan jees ja parast kun nainen on todellakin _täynnä_ ja vielä kun miehet tuntevat toistensa kalujen liikeet :O

Vierailija
8/17 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DP on naisten juttu. Mitä se antaa muka miehille? Ei mitään, sanoo kerran mukana ollut.

Itsekkään, tai ainakin sellaisen miehen puhetta, jolle toisen nautinto ja kiihoittuminen ei anna erityisiä kickejä. Itselle ne ovat liki parasta seksissä.  Ja tunnetusti: niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Ja antaessaan myös saa. Mutta kukin tyylillään.

M60, ei dp kokemusta, mutta vaimo nauttinut vieraistakin herkuista.

Vierailija
9/17 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen hommaa miesten osalta.

Vierailija
10/17 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja vaimolla on dp tuttua hommaa yhdessä,ja erikseen ollaan saatu nauttia jutusta. 

Vierailija
11/17 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan down pipen tuntee. Erittäin merkittävässä roolissa oleva juttu.

Vierailija
12/17 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää kyl ennoo lähettäny kellekään siskolle DP:tä, d*ck piciä, eli kalun kuvaa, mut naapurin rouva lähetti mulle CP:n, c*nt picin, eli kuvan naisen kauneimmasta. Ja se on kyl nätti. Mut nii on koko rouvaki.

Kateudesta vihreä ja alemmuudentuntoinen sisko oli alapeukuttanut kertomani, kuinka sievä sisar oli kehdannut lähettää cunt picin. Voin vielä lisätä, että naapurin rouva on hyvin kultivoitunut ja elegantti. 

Vierailija
13/17 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni naisena kokemusta myös 1 ja 3 vaihtoehdoista. Pelästään tuo 1 vaihtoehto toimi että pystyin aidosti nauttimaan taas 3 vaihtoehto oli enemmänkin ahdistava ja epäkäytännöllinen.

N 24

Vierailija
14/17 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut minkäänlaisessa anaaliyhdynnässä mutta tuplavaginapanoa olen kyllä harjoittanut. 

Se onkin ihan parasta

Vierailija
15/17 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea kokemus kun oli nainen päällä ja tosi isokullinen mies tuli takaapäin pilluun samaan aikaan.

Vierailija
16/17 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni naisena kokemusta myös 1 ja 3 vaihtoehdoista. Pelästään tuo 1 vaihtoehto toimi että pystyin aidosti nauttimaan taas 3 vaihtoehto oli enemmänkin ahdistava ja epäkäytännöllinen.

N 24

Mielenkiinnosta miksi tuo kolmos vaihtoehto oli ahdistava yms?

Vierailija
17/17 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 24

Mielenkiinnosta miksi tuo kolmos vaihtoehto oli ahdistava yms?

No ahdistava minusta koska siinä on mahdoton ainakin minun rentoutua ja epäkäytännöllinen kun ei siinä asennossa voi nainen liikkua ei ainakaan minulta ns.ratsastus onnistu kun penis on anaalissa ja olen päällä.

N 24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi