Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että ehtii tehdä vaikka mitä, kun ei näe kavereita

Vierailija
08.08.2024 |

Sellainen vastavuoroinen ja itsellekin voimia antava ystävyys olisi toki kivaa, mutta kun ihmiset tuppaavat olemaan niin itsekkäitä. 

Olen siis pyrkinyt vähentämään tällaisten ihmisten näkemistä, eikä oman elämän tehtävälista tunnukaan enää niin mahdottomalta. Jos en näe koko viikolla mieheni ja työkavereitteni lisäksi ketään, saan vaikka mitä aikaan.

Aikaa ei vie vain se näkeminen, vaan tuntuu, että itsekkäät ihmiset vievät energiani jopa päiväksi tai pariksi tapaamisen jälkeen.

Ja joka tapauksessa vietän mieluiten aikaa mieheni kanssa, joten kaikin puolin hyvä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen huomannut että ehtii tehdä vaikka mitä, vaikka oikeasti nähdä kavereita kun ei ole koskaan ollut kirjoilla missään somepalvelussa.

Vierailija
2/5 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen huomannut että ehtii tehdä vaikka mitä, vaikka oikeasti nähdä kavereita kun ei ole koskaan ollut kirjoilla missään somepalvelussa.

Tämäkin voi olla totta. Hyvä idea. Itse en ole kuin Instagramissa, mutta paljon siihenkin kuluu aikaa. Tai tähän palstaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/5 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen huomannut, että saan eniten aikaan kun mieheni ei ole kotona. Jos hän on kolme päivää poissa saan tehtyä saman verran kuin normaalisti kahdessa viikossa.

Vierailija
5/5 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen huomannut, että saan eniten aikaan kun mieheni ei ole kotona. Jos hän on kolme päivää poissa saan tehtyä saman verran kuin normaalisti kahdessa viikossa.

Tämäkin on totta. :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan