Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: onko kotisi sotkuinen vai siisti?

Vierailija
06.02.2007 |

Jos kotisi on vähän sotkuinen, lapsesi saa luultavasti enemmän huomiota. Jos kotisi on siisti, hyvä juttu. Mahdat olla ylpeä!

Relatkaa ja nauttikaa lapsistanne, niin kauan kun ne seuraanne kaipaavat.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskin relata mutku mies tulee töistä ja valittaa koko ajan sotkusta. ihan sama onko lattialla 5 vai 50 tavaraa.

Vierailija
2/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siisti koti, enkä ole käyttänyt siivoukseen laisinkaan aika niin että lapseni olisi jäänyt paitsioon.

Vierailija
4/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tauti nimeltä lorvikatari.

Vierailija
5/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louise10:

siisti koti, enkä ole käyttänyt siivoukseen laisinkaan aika niin että lapseni olisi jäänyt paitsioon.

Vierailija
6/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sellainen että olen kokoajan liikkeessä. Enkä ota siivouksesta minkäänlaista stressiä vaan teen tasaisesti aina kun ehtii.

Vierailija
7/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kevätaurinko paistelee ja paljastaa kaikki järkyttävät pölypallerot ja muut sotkut, olen repiä pelihousuni !! Ahistaa, mutta ei auta! Mieheni ei osallistu siivoukseen tai lastenhoitoon millään tavalla, joten olen suosiolla jättänyt siivouspuuhat taka-alalle ja keskittynyt lasten kanssa touhuiluun.

Vierailija
8/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toinen tuli, niin johan muuttui tilanne. Miten 2 pientä voikaan saada tällaisen sotkun aikaan?!

Olen myös aika huoleton itsekin nykyään enkä jaksa pingottaa sotkusta. Siivotaan sitten kun keretään!

Vierailija
9/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi tykkää olla mukana, esim kun imuroin niin kävelee perässä ja taputtaa imuria.

Pyykitkin laitetaan yhdessä, eikä siihen mene montaa minuuttia.

Eipä sitten muuta siivottavaa olekaan.

Lattiat pestään harvemmin kun lapsi on päiväunilla, mies vie roskat mennessään. En tiedä mitä muuta siivoamista voisi tehdä.

Hmm..no kun on tiskikone niin siinä ei mene montaa sekuntia kun sen laittaa päälle. Ennen kun piti tiskata niin lapsi istui vieressä syöttätuolissa katsomassa.

Vierailija
10/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yksi lapsi, joka on n. 1,5v joten ei sen puolesta tule sotkuja, joihin aikaa kuluisi.

Vierailija
11/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on joko älyttömän siistiä tai sitten olet täysin uusavuton ;-)

Vierailija
12/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarkoittaa sitä että lattiat on puhtaat ja tasot. Sekä myös vessat. Leluja saattaa olla lattioilla, mutta kelläpä lapsiperheellä niitä ei olisi. Ikkunat kyllä vaikuttaa likaisilta tähän aikaan vuodesta, mutta sille ei vaan voi mitään.

Vierailija
13/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sinänsä jees, että haluaa osallistua ja auttaa äitiä, mutta välillä ei tiedä itkeäkö vai nauraa, kun hän onnistuu imurilla hosuessaan tiputtamaan kaikki tuhat värikynäänsä lattialle, kaatamaan pesuvesisangon parketille, kantamaan kaikki astiat 0-1 metrin korkeudelta astiakaapista, kerran päivässä kiskomaan liinavaatekaapin tyhjäksi jne. :)

Vierailija
14/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kaksi ja ovat innoissaan siivous apuna. Eikä päivässä siihen imurointiin, petien petaukseen, lelujen järjestämiseen jne, loppujen lopuksi mene kauankaan aikaa.. Loppuaika on lapsille varattu.

Vierailija
15/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laske tuohon mukaan jotain pöydän pyyhkimisiä tms, kun ne tehdään aina samlla esim ruokailun jälkeen. Joten en tosiaan keksi siivottavaa. Vessat pestään suihkun yhteydessä, joten nekään ei ole " erillisiä" siivousurakoita.

No jaa..

Vierailija
16/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroita siellä täällä ja niin edelleen, mutta ei meillä mitenkään paskaista pitäisi olla. Kyllä me siivotaan, mutta ei koko ajan. Minä en käsitä niitä, jotka ehtivät siivota yhdenkään lapsen kanssa koko ajan. Meilläkin on yksivuotias, joka vaatii koko ajan huomiota, niin kuin tässä joku omastaan jo sanoi.

Vierailija
17/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta eikä siivous ole heiltä pois. Siivotessa olen kuitenkin läsnä ja juttelen lapsille. Eivät he kyllä muutenkaan roiku minussa ja kärtä leikkimään, joten heille on yks ja sama siivoanko. Yleensä ovat mukana jeesaamassa tai sitten puuhaavat omiaan. Pienin on 1v10kk ja isoin koulussa.

Vierailija
18/18 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eletään, eikä nipoteta turhasta=)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä