15 v poika jättää mielenosoituksellisesti puhelimen kotiin, kun hänellä on siinä paikannus - Minkä ikäisillä lapsilla pidätte paikannuksen?
Hän sanoo että on ahdistavaa, että tiedämme koko ajan hänen olinpaikkansa, vaikka olemme perustelleet asian turvallisuudella.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä se on enemmän niin että lapset vahtii sovelluksesta mun kulkemista, kuin minä heidän 😃 Mutta itselle ihan ok, jos laittavat paikannuksensa pois päältä. Ei he aina edes muutenkaan pidä kännyä matkassa.
Ovat kyllä lisänneet omasta pyynnöstään mut snappiin ja kyllähän sielläkin sijainti näkyy.Snäpissä tosiaan käyttäjä näkee kaikkien kavereidensa sijainnit. Eli jos kyylä vanhempaa kiinnostaa niin laittaa oman puhelimensa snäpin ja lapsensa kaveriksi niin sieltä Kyllä näkee että missä Lapsi menee.
Sen voi valita näkyykö sijainti kaikille, vai vain joillekin. Automaattisesti ei näy kaikille.
Kyllä ahdistaisi minuakin. Luojan kiitos olen elänyt nuoruuteni kauan sitten.
N50+
Kokeeko lapsi muutenkaan tarvetta jutella teille, jos kyttäätte häntä joka tapauksessa kaikin käytettävissä olevin keinoin? Mistä ylipäätään juttelette?
Meillä firman autoissa on noi seurantalaitteet, mutta kyllä niistäkin pitää kertoa työntekijöille, vaikka ei olekaan vahingoittamistarkoituksessa. Ei sitä seurantaa salaa tehdä.