Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä perusteella teet sen oletuksen, että joku on parisuhteessa?

Vierailija
08.08.2024 |

Minun oletetaan olevan vaikka alan kohta jo olla ikisinkkukategoriassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumalla ihmisille. Parisuhdeoletus voi johtua stereotypiasta.

Ovatko olettajat itse parisuhteessa vai sinkkuja?

Näytätkö perinteiseltä tai vältteletkö kertomasta että olet sinkku ja että teet asioita ilman puolisoa?

Oletus on ohimenevä ja oma arki jokapäiväistä.

Vierailija
2/6 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilö puhuu seurustelukumppanista tai puolisosta, oletan hänen olevan parisuhteessa. En muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Minulla on tuttuja, esim. työkavereita joista en tiedä ovatko parisuhteessa kun ei ole tullut puheeksi. Saattaa olla että en tiedä edes sitä onko jollain lapsia, vaikka olisi muuten hyviä kavereita, mutta puhutaan aina jostain muusta. 

Vierailija
4/6 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas luullaan sinkuksi,luultavasti siksi, että teen paljon asioita yksin.

Vierailija
5/6 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mistään. Minulla on tuttuja, esim. työkavereita joista en tiedä ovatko parisuhteessa kun ei ole tullut puheeksi. Saattaa olla että en tiedä edes sitä onko jollain lapsia, vaikka olisi muuten hyviä kavereita, mutta puhutaan aina jostain muusta. 

Meillä kyllä lapsiperheellisistä ei voi olla tietämättä,kälättävät niistä lapsistaan niin paljon.Yksi kerran suuttui,kun en muistanut hänen lastensa lukumäärää.

Vierailija
6/6 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä lapsiperheellisistä ei voi olla tietämättä,kälättävät niistä lapsistaan niin paljon.Yksi kerran suuttui,kun en muistanut hänen lastensa lukumäärää.

Lapsista kertominen ei kerro puolisosta. Puolison osuus voi tulla ilmi keskustelusta.