Miksi jotkut meikkaavat mutta eivät käytä poskipunaa?
Kommentit (45)
Ovat lukeneet jostain että pitää korostaa joko silmiä tai huulia.
Poskipuna näyttää monilla joko punakalta tai epäsiistiltä.
Käypä kattomassa moniko ranskalainen käyttää poskipunaa?
Samaa ihmettelen! Nykynuoret seuraavat meikkitrendejä ja opettelevat meikkaamaan tutoriaalien avulla, mutta edelleen liian moni suomalaisnainen vierastaa poskipunan käyttöä.
Oma arkimeikkini koostuu poskipunasta, peitevoiteesta ja huulikiillosta. Jos olen laiskalla päällä laitan pelkästään poskipunaa ja taivutan ripset.
Kaikkien ei ehkä kannata käyttää poskipunaa sillä se on tekniikkalaji ja monet suomalaiset naiset (jopa telkkarissa) näyttävät pääsiäistrulleilta.
Miksi jotkut käyttää ripsaria, muttei rajaa silmiä??
Poskipuna tekee kyl freesin näköiseks yli nelikymppisenä. Se on mun must tuote, Benefitillä hyviä. Korostaa kivasti korkeita poskipäitä myös.
En meikkaa viehättääkseni. Punaiset huulet ja posket koetaan seksuaalisina
Vaikka miten olen yrittänyt, niin aina poskipunalla mun naama on rumempi.
Samaa miettinyt. Mulle poskipuna on tärkein meikki.
Vierailija kirjoitti:
No varmasti korostavat poskipäitä. Mikä ikivanha ajatus sulla on jostain omenaposkista?
Vetäkö sulle kuuluu...vai kuuluko ...moukat
En voisi kuvitellakaan vetäväni naamaani jonkun pakkelikerroksen. Tykkään pitää ihon mahdollisimman puhtaana ja luonnollisena, siten se saa hengittää ja voi hyvin. Käytän vain silmämeikkiä korostamaan silmiä.
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitellakaan vetäväni naamaani jonkun pakkelikerroksen. Tykkään pitää ihon mahdollisimman puhtaana ja luonnollisena, siten se saa hengittää ja voi hyvin. Käytän vain silmämeikkiä korostamaan silmiä.
No mä laitan poskipäihin sipauksen hiukan hohtavaa punaa. En mielestäni näytä pakkeloidulta. Monelle sopisi myös.
Kylläpä onkin kaunista, joku punottava naama XD
Ap:n vaihtoehdot ovat siis poskipuna tai kalpeus? Tulepa jo pois sieltä 1800-luvulta. Mulla on sulle uutinen: on mahdollista näyttää myös ruskettuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmasti korostavat poskipäitä. Mikä ikivanha ajatus sulla on jostain omenaposkista?
Onpa tosi fresh näyttää mollamaijalta.
Helvettiäkö se sinun persettäsi kutittaa miltä minä näytän.