Kertokaa kokemuksia työstä THL:llä
Rupesi kiinnostamaan kun kuulin palkat ja rennon meiningin. Otetaanko sinne lähäreitäkin?
Kommentit (127)
On jännä se tutkimusprofessorin nimike. Sillä ei ole tieteen kanssa mtn tekemistä. Vanhoja tilastoja julkistellaan.
Vierailija kirjoitti:
THL:ssä on kahden kerroksen väkeä; lääketieteen tohtorit ja kaiken maailman maisterit.
Voit itse arvata järjestyksen.
Monet niin kutsutut maisterit ovat niitä generalisteja ja se näkyy 😅 Laitokseen pitää palkata mieluummin vaikka lähihoitajia. Sekin on parempi kuin yleisjamppa joka ei tiedä mistään mitään.
Koko laitos pitäisi ajaa alas ja uudistaa palkkaamalla aihepiirin osaajia!
THL on tutkimusorganisaatio, joten lähihoitajan tutkinto ei ehkä ole paras mahdollinen siellä työskentelyyn.
Vierailija kirjoitti:
THL on tutkimusorganisaatio, joten lähihoitajan tutkinto ei ehkä ole paras mahdollinen siellä työskentelyyn.
No mitä ne generalistit tekevät siellä hih! Ja että tutkimusorganisaatio. Ei muuten ole. Ktl oli.
Vierailija kirjoitti:
Hän osaa julkaistuttaa tilastoja. Varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Äläpäs väheksy, hänellä on sentään alan tutkinto toisin kuin useimmilla.Olen aika varma et tuottaisi enemmän kuin useimmat siellä.
Leijona Catering on todella hyvä. Paikka on syrjässä ja ei ole monia ruokapaikkoja.
Kaffettelua,kampaviinereitä,ja netissänotkumista.Jos et osaa viihdyttä itseäsi kiusaamalla heikompia niin päiväsi tulevat tooodellaa pitkiksi.Onneksi on av-palsta missä saa woketella oikein kunnolla.
Tutkimus on THL:n lakisääteinen tehtävä.
Ei mulla muuta.
Siisti sisätyö, ei kiirettä tai tulosvastuuta, kelvollinen ansio suhteessa käytettyyn aikaan, etätyöt, joita ei valvota, leponurkkauksia joissa voi vetäytyä konttorilla. Ilmapiiri siedettävä. En ole vaihtamassa työpaikkaa.
Tälläkin hetkellä valtiolle.fi -sivustolla on auki oleva tehtävä THL:lle. Työsuhteen kesto tosin on karvan alle kaksi kuukautta.
Kuitenkin pisimmät työurat siellä on jopa 40 vuotta, kun otetaan huomioon THL:n edeltäjät.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Tutkimus ymmärretään siellä toisin kuin yliopistolla. Tilastotkin voivat olla tutkimusta, mutta ei akateemista. Näin sen näen. THL on tutkimusorganisaatio.
Naiset ovat oppineet miehisen taidon THLn alaisuudessa.
Nimittäin piereskelemisen.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin hetkellä valtiolle.fi -sivustolla on auki oleva tehtävä THL:lle. Työsuhteen kesto tosin on karvan alle kaksi kuukautta.
Kuitenkin pisimmät työurat siellä on jopa 40 vuotta, kun otetaan huomioon THL:n edeltäjät.
Olen viihtynyt jo yli 20 vuotta. Pelkään yt jaksoja. On pakko tunnustaa, että osaaminen on jäänyt päivittämättä ja olisi vaikea sijoittua nykymarkkinoilla, joissa vaatimustaso on kova. En ole kerännyt portfoliota enkä pitänyt kirjaa seminaareista. Kortistoonko sitä joutuu, lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Tutkimus ymmärretään siellä toisin kuin yliopistolla. Tilastotkin voivat olla tutkimusta, mutta ei akateemista. Näin sen näen. THL on tutkimusorganisaatio.
Strategiansa mukaisesti THL tekee tieteen huippua edustavaa tutkimusta.
Yliopistolla onneksi ei ole näin kovaa tavoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat oppineet miehisen taidon THLn alaisuudessa.
Nimittäin piereskelemisen.
Se johtuu osalla siitä hiivaisesta pullasta, jota oli ennen tarjolla. Tunnustan, että piereskelin. Ennen talon remonttia ilmanvaihto oli heikko ja koetin käydä vessassa päästelemässä. Nyttemmin on avokonttorit, jossa hyvä ilmanvaihto, joten päästän ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viihtynyt jo yli 20 vuotta. Pelkään yt jaksoja. On pakko tunnustaa, että osaaminen on jäänyt päivittämättä ja olisi vaikea sijoittua nykymarkkinoilla, joissa vaatimustaso on kova. En ole kerännyt portfoliota enkä pitänyt kirjaa seminaareista. Kortistoonko sitä joutuu, lopulta.
Oletko kesälomalla vai muuten vain linjoilla?
Olishan se mutta ei saada aikaiseksi