Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

đŸ€”Olisiko Reetta Hurskeen syytĂ€ vaihtaa valmentajaa?

Vierailija
08.08.2024 |

Jos meinaa vielÀ isoihin kisoihin.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi itse kokeilla pÀÀseekö yhdenkÀÀn aidan yli..., - muuten kuin tikapuilla.

Ihme kommentteja tĂ€mmöset "kuinka nopea itse olisit" tai "kuinka nopeasti itse juoksisit". 

Vierailija
22/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten niin ihme? Omatuntoko se siellÀ?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi itse kokeilla pÀÀseekö yhdenkÀÀn aidan yli..., - muuten kuin tikapuilla.

Ihme kommentteja tĂ€mmöset "kuinka nopea itse olisit" tai "kuinka nopeasti itse juoksisit". 

Niin, esim minĂ€ en ole kilpaurheilija...omaa menestymistĂ€ni työssĂ€ni mitataan muilla mittareilla. En minĂ€kÀÀn tÀÀllĂ€ heittele juomapuolloja jos kaikki ei mene tismalleen niin kuin minĂ€ haluaisin. 

Vierailija
24/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On loppujen lupuksi parhaita suomalaisia ja ihan Euroopan tasolla on pĂ€rjĂ€nnyt. EipĂ€ taida oikein Suomesta löytyĂ€ nĂ€ille lyhille matkoille juokijaa, joka olympialaisissa pĂ€rjĂ€isi.  Harala pÀÀsi vĂ€lieriin, koska erĂ€nsĂ€ oli heikompi, mutta tippuu vĂ€lieristĂ€ nopeasti. 

Vierailija
25/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀllÀ? TyössÀsi kuitenkin olet Vauva-palstalla?!!? Kaikkea on!

Vierailija
26/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muiden lihakset nÀkyy hyvin, mutta Reetan ei. Olisi todellakin syytÀ miettiÀ valmennusmetodeja ja punttitreenejÀ. EhkÀ myös ruokavaliota.

Vierailija
27/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden lihakset nÀkyy hyvin, mutta Reetan ei. Olisi todellakin syytÀ miettiÀ valmennusmetodeja ja punttitreenejÀ. EhkÀ myös ruokavaliota.

Oletko nÀhnyt livenÀ? NiinpÀ, et.

Vierailija
28/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko hĂ€n huono hĂ€viĂ€jĂ€? 

Vierailija
29/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten aidat on oikeasti aika matalat. Keskimittainen nainen kyllÀ pystyy astumaan yli. Juokseminen tietysti hankalampaa, sitÀ ne hidastaa.

Vierailija
30/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ merkitystÀ sillÀ muka on? Televisiostakin nÀkee selvÀsti, kun vertailukohtina on kanssakilpailijat.

Vierailija
31/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ merkitystÀ sillÀ muka on? Televisiostakin nÀkee selvÀsti, kun vertailukohtina on kanssakilpailijat.

Jos on EM hallimestari ja EM kisojen 6, siinÀ on moni jÀÀnyt taakse.

Vierailija
32/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Reetan pitÀisi ottaa Lotan harjoitusmetodit kÀyttöön.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5447923/lotta-harala-keskeytetty-yhdynta

Vierailija
33/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ Reetta rÀÀkyy pettyneenÀ, tietÀÀ itsekin ettei koskaan juokse finaalissa kansainvÀlisissÀ kisoissa

Vierailija
34/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillĂ€ metodeilla mitaleja napata. 

Vierailija
35/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haralallakaan ei ole valmentajaa, mikÀ helpottaa tietynlaisten "harjoitteden" tekemistÀ. Hurskeelle samat napit/injektiot kÀyttöön, niin eiköhÀn ajasta saada muutama kymmenys pois.

Vierailija
36/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ Reetta rÀÀkyy pettyneenÀ, tietÀÀ itsekin ettei koskaan juokse finaalissa kansainvÀlisissÀ kisoissa

Eikö halli EM ja kesÀ EM olekaan kansainvÀlisiÀ kisoja??!

Vierailija
37/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten aidat on oikeasti aika matalat. Keskimittainen nainen kyllÀ pystyy astumaan yli. Juokseminen tietysti hankalampaa, sitÀ ne hidastaa.

:D 

Vierailija
38/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös doping? 

Vierailija
39/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetta on 29 v ja Lotta 32 v.

Jos Reetta vahvistaisi enemmÀn kÀsi- ja hartiaseudun lihaksia, niin se rytmittÀisi paremmin juoksua. Toki muihinkin lihasharjotteisiin pitÀisi panostaa enemmÀn.

Nyt jos vaihtaisi valmentajaa ja treeniohjelmaa, niin neljÀn vuoden pÀÀstÀ olisi vielÀ mahiksia mitaliin. EhkÀ?

Mahiksia mitaliin on vain EM-kisoissa. Tuon ikÀisinÀ sprintterit ovat yleensÀ uransa huipulla.

Vierailija
40/46 |
08.08.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi sekin kuin ettÀ kertoisi "nauttineensa", kuten erÀÀt epÀonnistuttuaan surkeasti urheilusuorituksessaan.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ kuusi kaksi