🤔Olisiko Reetta Hurskeen syytä vaihtaa valmentajaa?
Kommentit (46)
Miten niin ihme? Omatuntoko se siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi itse kokeilla pääseekö yhdenkään aidan yli..., - muuten kuin tikapuilla.
Ihme kommentteja tämmöset "kuinka nopea itse olisit" tai "kuinka nopeasti itse juoksisit".
Niin, esim minä en ole kilpaurheilija...omaa menestymistäni työssäni mitataan muilla mittareilla. En minäkään täällä heittele juomapuolloja jos kaikki ei mene tismalleen niin kuin minä haluaisin.
On loppujen lupuksi parhaita suomalaisia ja ihan Euroopan tasolla on pärjännyt. Eipä taida oikein Suomesta löytyä näille lyhille matkoille juokijaa, joka olympialaisissa pärjäisi. Harala pääsi välieriin, koska eränsä oli heikompi, mutta tippuu välieristä nopeasti.
Täällä? Työssäsi kuitenkin olet Vauva-palstalla?!!? Kaikkea on!
Muiden lihakset näkyy hyvin, mutta Reetan ei. Olisi todellakin syytä miettiä valmennusmetodeja ja punttitreenejä. Ehkä myös ruokavaliota.
Vierailija kirjoitti:
Muiden lihakset näkyy hyvin, mutta Reetan ei. Olisi todellakin syytä miettiä valmennusmetodeja ja punttitreenejä. Ehkä myös ruokavaliota.
Oletko nähnyt livenä? Niinpä, et.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi itse kokeilla pääseekö yhdenkään aidan yli..., - muuten kuin tikapuilla.
Naisten aidat on oikeasti aika matalat. Keskimittainen nainen kyllä pystyy astumaan yli. Juokseminen tietysti hankalampaa, sitä ne hidastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä muka on? Televisiostakin näkee selvästi, kun vertailukohtina on kanssakilpailijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä sillä muka on? Televisiostakin näkee selvästi, kun vertailukohtina on kanssakilpailijat.
Jos on EM hallimestari ja EM kisojen 6, siinä on moni jäänyt taakse.
Reetan pitäisi ottaa Lotan harjoitusmetodit käyttöön.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5447923/lotta-harala-keskeytetty-yhdynta
Mitä Reetta rääkyy pettyneenä, tietää itsekin ettei koskaan juokse finaalissa kansainvälisissä kisoissa
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä metodeilla mitaleja napata.
Haralallakaan ei ole valmentajaa, mikä helpottaa tietynlaisten "harjoitteden" tekemistä. Hurskeelle samat napit/injektiot käyttöön, niin eiköhän ajasta saada muutama kymmenys pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Reetta rääkyy pettyneenä, tietää itsekin ettei koskaan juokse finaalissa kansainvälisissä kisoissa
Eikö halli EM ja kesä EM olekaan kansainvälisiä kisoja??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten aidat on oikeasti aika matalat. Keskimittainen nainen kyllä pystyy astumaan yli. Juokseminen tietysti hankalampaa, sitä ne hidastaa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Myös doping?
Vierailija kirjoitti:
Reetta on 29 v ja Lotta 32 v.
Jos Reetta vahvistaisi enemmän käsi- ja hartiaseudun lihaksia, niin se rytmittäisi paremmin juoksua. Toki muihinkin lihasharjotteisiin pitäisi panostaa enemmän.
Nyt jos vaihtaisi valmentajaa ja treeniohjelmaa, niin neljän vuoden päästä olisi vielä mahiksia mitaliin. Ehkä?
Mahiksia mitaliin on vain EM-kisoissa. Tuon ikäisinä sprintterit ovat yleensä uransa huipulla.
Vierailija kirjoitti:
Parempi sekin kuin että kertoisi "nauttineensa", kuten eräät epäonnistuttuaan surkeasti urheilusuorituksessaan.
Ihme kommentteja tämmöset "kuinka nopea itse olisit" tai "kuinka nopeasti itse juoksisit".