Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

🤔Olisiko Reetta Hurskeen syytä vaihtaa valmentajaa?

Vierailija
08.08.2024 |

Jos meinaa vielä isoihin kisoihin.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi itse kokeilla pääseekö yhdenkään aidan yli..., - muuten kuin tikapuilla.

Ihme kommentteja tämmöset "kuinka nopea itse olisit" tai "kuinka nopeasti itse juoksisit". 

Vierailija
22/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ihme? Omatuntoko se siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi itse kokeilla pääseekö yhdenkään aidan yli..., - muuten kuin tikapuilla.

Ihme kommentteja tämmöset "kuinka nopea itse olisit" tai "kuinka nopeasti itse juoksisit". 

Niin, esim minä en ole kilpaurheilija...omaa menestymistäni työssäni mitataan muilla mittareilla. En minäkään täällä heittele juomapuolloja jos kaikki ei mene tismalleen niin kuin minä haluaisin. 

Vierailija
24/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loppujen lupuksi parhaita suomalaisia ja ihan Euroopan tasolla on pärjännyt. Eipä taida oikein Suomesta löytyä näille lyhille matkoille juokijaa, joka olympialaisissa pärjäisi.  Harala pääsi välieriin, koska eränsä oli heikompi, mutta tippuu välieristä nopeasti. 

Vierailija
25/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä? Työssäsi kuitenkin olet Vauva-palstalla?!!? Kaikkea on!

Vierailija
26/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden lihakset näkyy hyvin, mutta Reetan ei. Olisi todellakin syytä miettiä valmennusmetodeja ja punttitreenejä. Ehkä myös ruokavaliota.

Vierailija
27/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden lihakset näkyy hyvin, mutta Reetan ei. Olisi todellakin syytä miettiä valmennusmetodeja ja punttitreenejä. Ehkä myös ruokavaliota.

Oletko nähnyt livenä? Niinpä, et.

Vierailija
28/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän huono häviäjä? 

Vierailija
29/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten aidat on oikeasti aika matalat. Keskimittainen nainen kyllä pystyy astumaan yli. Juokseminen tietysti hankalampaa, sitä ne hidastaa.

Vierailija
30/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä muka on? Televisiostakin näkee selvästi, kun vertailukohtina on kanssakilpailijat.

Vierailija
31/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä muka on? Televisiostakin näkee selvästi, kun vertailukohtina on kanssakilpailijat.

Jos on EM hallimestari ja EM kisojen 6, siinä on moni jäänyt taakse.

Vierailija
32/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetan pitäisi ottaa Lotan harjoitusmetodit käyttöön.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5447923/lotta-harala-keskeytetty-yhdynta

Vierailija
33/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Reetta rääkyy pettyneenä, tietää itsekin ettei koskaan juokse finaalissa kansainvälisissä kisoissa

Vierailija
34/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä metodeilla mitaleja napata. 

Vierailija
35/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haralallakaan ei ole valmentajaa, mikä helpottaa tietynlaisten "harjoitteden" tekemistä. Hurskeelle samat napit/injektiot käyttöön, niin eiköhän ajasta saada muutama kymmenys pois.

Vierailija
36/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Reetta rääkyy pettyneenä, tietää itsekin ettei koskaan juokse finaalissa kansainvälisissä kisoissa

Eikö halli EM ja kesä EM olekaan kansainvälisiä kisoja??!

Vierailija
37/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten aidat on oikeasti aika matalat. Keskimittainen nainen kyllä pystyy astumaan yli. Juokseminen tietysti hankalampaa, sitä ne hidastaa.

:D 

Vierailija
38/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös doping? 

Vierailija
39/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetta on 29 v ja Lotta 32 v.

Jos Reetta vahvistaisi enemmän käsi- ja hartiaseudun lihaksia, niin se rytmittäisi paremmin juoksua. Toki muihinkin lihasharjotteisiin pitäisi panostaa enemmän.

Nyt jos vaihtaisi valmentajaa ja treeniohjelmaa, niin neljän vuoden päästä olisi vielä mahiksia mitaliin. Ehkä?

Mahiksia mitaliin on vain EM-kisoissa. Tuon ikäisinä sprintterit ovat yleensä uransa huipulla.

Vierailija
40/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi sekin kuin että kertoisi "nauttineensa", kuten eräät epäonnistuttuaan surkeasti urheilusuorituksessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan