đ€Olisiko Reetta Hurskeen syytĂ€ vaihtaa valmentajaa?
Kommentit (46)
Miten niin ihme? Omatuntoko se siellÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi itse kokeilla pÀÀseekö yhdenkÀÀn aidan yli..., - muuten kuin tikapuilla.
Ihme kommentteja tÀmmöset "kuinka nopea itse olisit" tai "kuinka nopeasti itse juoksisit".
Niin, esim minÀ en ole kilpaurheilija...omaa menestymistÀni työssÀni mitataan muilla mittareilla. En minÀkÀÀn tÀÀllÀ heittele juomapuolloja jos kaikki ei mene tismalleen niin kuin minÀ haluaisin.
On loppujen lupuksi parhaita suomalaisia ja ihan Euroopan tasolla on pÀrjÀnnyt. EipÀ taida oikein Suomesta löytyÀ nÀille lyhille matkoille juokijaa, joka olympialaisissa pÀrjÀisi. Harala pÀÀsi vÀlieriin, koska erÀnsÀ oli heikompi, mutta tippuu vÀlieristÀ nopeasti.
TÀÀllÀ? TyössÀsi kuitenkin olet Vauva-palstalla?!!? Kaikkea on!
Muiden lihakset nÀkyy hyvin, mutta Reetan ei. Olisi todellakin syytÀ miettiÀ valmennusmetodeja ja punttitreenejÀ. EhkÀ myös ruokavaliota.
Vierailija kirjoitti:
Muiden lihakset nÀkyy hyvin, mutta Reetan ei. Olisi todellakin syytÀ miettiÀ valmennusmetodeja ja punttitreenejÀ. EhkÀ myös ruokavaliota.
Oletko nÀhnyt livenÀ? NiinpÀ, et.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi itse kokeilla pÀÀseekö yhdenkÀÀn aidan yli..., - muuten kuin tikapuilla.
Naisten aidat on oikeasti aika matalat. Keskimittainen nainen kyllÀ pystyy astumaan yli. Juokseminen tietysti hankalampaa, sitÀ ne hidastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ merkitystÀ sillÀ muka on? Televisiostakin nÀkee selvÀsti, kun vertailukohtina on kanssakilpailijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ merkitystÀ sillÀ muka on? Televisiostakin nÀkee selvÀsti, kun vertailukohtina on kanssakilpailijat.
Jos on EM hallimestari ja EM kisojen 6, siinÀ on moni jÀÀnyt taakse.
Reetan pitÀisi ottaa Lotan harjoitusmetodit kÀyttöön.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5447923/lotta-harala-keskeytetty-yhdynta
MitÀ Reetta rÀÀkyy pettyneenÀ, tietÀÀ itsekin ettei koskaan juokse finaalissa kansainvÀlisissÀ kisoissa
Vierailija kirjoitti:
Ei niillÀ metodeilla mitaleja napata.
Haralallakaan ei ole valmentajaa, mikÀ helpottaa tietynlaisten "harjoitteden" tekemistÀ. Hurskeelle samat napit/injektiot kÀyttöön, niin eiköhÀn ajasta saada muutama kymmenys pois.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ Reetta rÀÀkyy pettyneenÀ, tietÀÀ itsekin ettei koskaan juokse finaalissa kansainvÀlisissÀ kisoissa
Eikö halli EM ja kesÀ EM olekaan kansainvÀlisiÀ kisoja??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten aidat on oikeasti aika matalat. Keskimittainen nainen kyllÀ pystyy astumaan yli. Juokseminen tietysti hankalampaa, sitÀ ne hidastaa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Myös doping?
Vierailija kirjoitti:
Reetta on 29 v ja Lotta 32 v.
Jos Reetta vahvistaisi enemmÀn kÀsi- ja hartiaseudun lihaksia, niin se rytmittÀisi paremmin juoksua. Toki muihinkin lihasharjotteisiin pitÀisi panostaa enemmÀn.
Nyt jos vaihtaisi valmentajaa ja treeniohjelmaa, niin neljÀn vuoden pÀÀstÀ olisi vielÀ mahiksia mitaliin. EhkÀ?
Mahiksia mitaliin on vain EM-kisoissa. Tuon ikÀisinÀ sprintterit ovat yleensÀ uransa huipulla.
Vierailija kirjoitti:
Parempi sekin kuin ettÀ kertoisi "nauttineensa", kuten erÀÀt epÀonnistuttuaan surkeasti urheilusuorituksessaan.
Ihme kommentteja tÀmmöset "kuinka nopea itse olisit" tai "kuinka nopeasti itse juoksisit".