Naiset/Miehet. Rehellinen vastaus. Onko peräaukon nuoleminen vastenmielistä?
Olen 70 vuotias hetero nainen, Minua inhottaa ajatuskin peräaukon nuolemisesta. En ole koskaan nuorenpanakaan nuollut kenenkään peräaukkoa eikä minunkaan peräaukkoa ole kukaan nuollut.
Kommentit (23)
En ole ikinä edes ajatellut,että tekisin niin, kunnes olin lomalla karibialla. Tapasin mustan miehen, jonka kanssa päädyin hotellihuoneeseeni. Kun riisuttiin vaatteet huomasin että miehellä oli varmasti noin 30cm kalu kuin hevosella. Sitten mies meni selälleen sängylle ja otti polvitaipeistaan kiinni ja kaikki paikat näkyvillä, todella härski näky. Ajattelin että haluaa, että otan suihin ja rupesinkin sitä tekemään. Vähän ajan päästä otti kädellä päästäni kiinni ja painoin naamani anaaliinsa kiinni. Häkellyin ihan täysin, mutta rupesin sitten nuolemaan peräaukkoa. Mies huokaili ja voihki ihan hulluna, joten taisi tykätä. Minulle kokemus oli häkellyttävä, en osaa sanoa oliko vastenmielistä, muttei nyt mitään ihanaakaan. Tämän jälkeen mies kyllä piti minusta huolen, ja kirnusi sillä hevosenkullilla pilluni turvoksiin.
Ei ole vastenmielistä, eikä hyvin pesty reikä haise eikä maistu miltään. Ei nyt tietysti ihan pohjasta saakka kannata yrittääkään kaivella, vaan pieni kiusoittelu ja hyväily on se pointti.
Viimeksi eilen tuota tuli tehtyä, kun lämmitteltiin vaimon kanssa. Makasin selälläni ja hän kyykistyi päälleni nuoltavaksi ja sormetettavaksi. Siinä asennossa kun sormi on sisällä ja kieli pyörii sormen alapuolella, niin se helposti tekee kierroksen välilihan kautta peppureiän ympäristössäkin.
Vaimokin on hoksannut tuon homman hauskuuden, ja lantion liikkeet tekevät kyllä selväksi, että sormi tai kieli on täysin tervetullut pyllylle, varsinkin orgasmin alkaessa tulla. Minua hän hyväilee vain sormin, mutta ehkä jonain päivänä hänkin rohkaistuu käyttämään kieltä.