Jättäisitkö muuten aivan ihanan miehen, jos selviäisi että seuraa ja tykkäilee satoja ig-pimuja?
Otsikossa kysymys. Mies on huomaavainen, hellä, empaattinen, fiksu, hauska, ystävä ja ihana rakastaja.
Fiksuuden nyt varmaan moni kyseenalaistaa tuon somekäyttäytymisen perusteella, ja tämä itseänikin hämmentää. Mutta ottaen huomioon työuran niin ei aivan tyhjällä päällä ole voinut päästä siihen missä on.
Meillä oli aivan ihana parisuhde, mutta nyt en enää pysty näkemään miestä samoin silmin. Ikää miehellä melkein 50 v.
En tiedä miksi kirjoitan tänne. Oksettaa.
N39
Kommentit (324)
Kertoo paljon miehestä jos vieraita naisia täytyy seurata ja kyttäillä somessa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna olisin otettu jos mies näkee sinun karun ulkokuoresi alta rakastettavan naisen, vaikka tietää saavansa paljon kauniimpiakin itselleen.
Kas Aino Kassinen.. Mistä sä tiedät miltä Ap näyttää?
Olet itse varmaan näitä naisia, että hällä väliä miten sua kohdellaan kunhan on joku äijä kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
En jättäisi missään nimessä tätä miestä. Jos nämä on vain tykkäys tasolla eikä yritä keskustella näiden kanssa niin ei ole ongelma. Ihme pikku syistä aletaan etsimään jotain syytä erota. Itse listasit pitkän listan miksi sinulla on hyvä mies ja nyt kun mies on mies eli tykkää kauneudesta niin se onkin sitten huono mies.
Olipas siinä kommentti täyttä roskaa. Tuon ikäinen äijä kuolaamassa satoja muijia. Ei ole normaalia. Mies mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ketä ne pimut on. Jos ne on jotain aikuisviihde-accountteja niin antaisin olla. Mut jos seurailee vaikka jotain 17v fitnesurheilijoita ja kommentoi jotain lääh puuh kommentteja niin koko ukko liuskaan.
Mitä jos seuraa, mutta ei kommentoi mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse jättäisin, jos ei tyyppiä koskaan kiinnosta omat kuvani. Ei edes ne nuoruuden kuvat, joissa näytin nätiltä. Siitä varmistuisi tämän olevan tyytymissuhde. Meidän kummankaan ei tarvitse tyytyä. En ole koskaan tyytynyt, enkä tule tyytymään tai olemaan se johon tyydytään...
Hmph.. olet aina näyttänyt ihan äidiltäsi joten eipä niissä nuoruuden kuvissakaan paljoa kehumista ole.
* Toim.huom*
En näytä. Ajattelin olevani ruma nuorena, vaikka kauniskehuja sateli ja kehoituksia koittaa malliksi. Olen joo aika ruma nykyää johtuen sairauksista, mutta ei minun silti tarvitse tyytyä. Elämä on ihanaa ilman ankeuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Todella mautonta ja epäkunnioittavaa.
Oma mies 31, itse olen 45 ja ei todellakaan seuraa mitään instapimuja. En tosin itsekään seuraa mitään äijiä.
No, ei varmaan seuraa, jos puolta vanhempaa on tarpeessa. Sillä ukolla on kyllä paha joku mommy issue! Tuut ainakin varmaan hyvin toimeen anoppisi kanssa, kun olette lähes samaa ikäryhmää :-)?
Vaihda mieheen joka ei ole aivan ihana, mutta ei myöskään seuraa instassa bikinibeibejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse jättäisin, jos ei tyyppiä koskaan kiinnosta omat kuvani. Ei edes ne nuoruuden kuvat, joissa näytin nätiltä. Siitä varmistuisi tämän olevan tyytymissuhde. Meidän kummankaan ei tarvitse tyytyä. En ole koskaan tyytynyt, enkä tule tyytymään tai olemaan se johon tyydytään...
Hmph.. olet aina näyttänyt ihan äidiltäsi joten eipä niissä nuoruuden kuvissakaan paljoa kehumista ole.
* Toim.huom*
En näytä. Ajattelin olevani ruma nuorena, vaikka kauniskehuja sateli ja kehoituksia koittaa malliksi. Olen joo aika ruma nykyää johtuen sairauksista, mutta ei minun silti tarvitse tyytyä. Elämä on ihanaa ilman ankeuttajia.
Ei kenenkään pidä tyytyä suhteeseen, jossa toinen ajattelee että voisi saada parempaakin.
Mieshän on realisti ja tiedostaa ettei hänellä ole mahdollisuuksia kauniisiin naisiin ja panostaa siksi kaikkensa sinuun. Sama tilanne kun katselisi hienojen autojen kuvia ja esitteitä, mutta rahkeet riittävät vain skodaan. Ole siis huoleti sillä skoda mies on merkkiuskollinen .
Kyseessä on siis nimenomaan sellaiset kliseiset perse- ja tissiheruttelijat.
Olen itse hyvin kaukana heistä ulkonäöltäni ja käytökseltäni. Mutta kuulemma monin tavoin aivan ihmeellisen ihana nainen, ja hän sanoo olevansa onnekas kun olen hänen kanssaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mieshän on realisti ja tiedostaa ettei hänellä ole mahdollisuuksia kauniisiin naisiin ja panostaa siksi kaikkensa sinuun. Sama tilanne kun katselisi hienojen autojen kuvia ja esitteitä, mutta rahkeet riittävät vain skodaan. Ole siis huoleti sillä skoda mies on merkkiuskollinen .
Joo, naiset eivät ymmärrä fantasian ja tosielämän eroa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole sama koska ihmisiä ja autoja ei voi verrata tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna olisin otettu jos mies näkee sinun karun ulkokuoresi alta rakastettavan naisen, vaikka tietää saavansa paljon kauniimpiakin itselleen.
Kas Aino Kassinen.. Mistä sä tiedät miltä Ap näyttää?
Olet itse varmaan näitä naisia, että hällä väliä miten sua kohdellaan kunhan on joku äijä kainalossa.
Tämä ap juuri ilmaisi että mies kohtelee häntä hyvin ja rakasteli häntä jo ensimmäisellä kerralla kuin olisi ollut ikävä. Ja mitä ulkonäköön tulee, niin ei noin ikäloppu nainen voi enää kovinkaan kaunis olla.
Jättäisin. Koska olet hänelle vasta jollain sijalla 200. Kaikki pimut ja muut vilauttajat olisi hänestä kiinnostavampia kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailin tällaista miestä viime vuonna. Olin yllättynyt kun huomasin, että seurasi kaikenmaailman instabeibejä ja parikymppisiä salimisuja, viiskymppinen, aikuinen mies. Laitoin lopulta kiertoon muistakin syistä mutta kyllä tuo tökkäsi ja nyt naurattaakin jo moinen touhu
Mä myös tapasin tällaisen miehen, joka vielä korosti sitä, että hän tykkää luonnollisista naisista. Paitsi instagramissa tietysti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, naiset eivät ymmärrä fantasian ja tosielämän eroa.
Fantasiointi ja aktiivinen muiden naisten kuvien katsominen ovat kuitenkin eri asioita. Jälkimmäisen kohdalla puhutaan tavasta, se vaikuttaa aivoihinkin ihan eri lailla
Instaläähättäjät ja instapaljastelijat ovat oikeastaan yhtä mauttomia ihmisiä. Usein instaläähättäjä kyllä "panisi", jos saisi, mutta saattaa edustaa instapaljastelijalle vain tusinaihailijaa, hoviläähättäjää, jonka tehtäväksi jää vain osoittaa instapyllistelujän huikeata suosiota junttien keskuudessa.
Joten mauttomat ovat toisiaan varten, mutta vain silloin, kun instapyllistelijä jonkun instaläähättäjän valitsee. Ei välttämättä usein, tai edes koskaan. Hehän tekevät kuitenkin ensisijaisesti "työtä" eli tiliä.
Vierailija kirjoitti:
+1
Varmaan. Muutenkin jos seuraa ihmisiä vain ulkonäön perusteella, en usko että meillä olisi pitkällä tähtäimellä yhteistä. Seuraan instassa lähinnä harrastuksiin liittyviä tilejä ja jos joku postaa liian usein selfieitä, lakkaan yleensä seuraamasta.