Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisin mielelläni tuollaisen seiväshyppääjänaisen vartalon itselleni, mikä treeni auttaisi?

Vierailija
07.08.2024 |

Muu kun seiväshyppy, siihen en enää tällä iällä kykene

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä haluaisi tuollaisia hartioita, siis noita muskeleita, aika miesmäisiä, mutta kyllä ne noille urheilijoille sopii. 

Vierailija
22/32 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on luontaisesti tuollainen yleisurheilijakroppa. Tosin treenaan vaikka mitä, ja vähintään tunnin päivässä. Äiti oli pituushyppääjä, on pikajuoksijoita suvussa. Onko tämä nyt sitten niin ihmeellinen kropan malli? Aika miesmäinen. No, sporttinen.

Ärsyttää katsoa yleisurheilijanaisten tursuavia pakaroita. Laittakaa hyvät ihmiset vaatetta päälle. Te olette ihan tavallisia ihmisiä.

Minustakin moukarinaiset on upeita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on luontaisesti tuollainen yleisurheilijakroppa. Tosin treenaan vaikka mitä, ja vähintään tunnin päivässä. Äiti oli pituushyppääjä, on pikajuoksijoita suvussa. Onko tämä nyt sitten niin ihmeellinen kropan malli? Aika miesmäinen. No, sporttinen.

Ärsyttää katsoa yleisurheilijanaisten tursuavia pakaroita. Laittakaa hyvät ihmiset vaatetta päälle. Te olette ihan tavallisia ihmisiä.

Ihana katsoa noita tursuavia pakaroita. Valitettavasti metoo tarkottaa että kamera työskentelyssä ei saada enää kunnon kuvaa beboista.

Vierailija
24/32 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana katsoa noita tursuavia pakaroita. Valitettavasti metoo tarkottaa että kamera työskentelyssä ei saada enää kunnon kuvaa beboista.

Niin, ei voi olla niin, etteivät ymmärtäisi, että miehet kuolaa heidän paljaita takapuoliaan. 

Vierailija
25/32 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sun pitäis treenata että saisit tommosen kropan niin silloin sitä et ikinä saa. Treenaaminen ja ei voi ikinä antaa sitä mitä ei ole. Heikosta ei voi tulla vahvaa. Lattaperseisestä ei voi tulla persikka persettä. Näin se vaan menee.

Vierailija
26/32 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mies, ja mun ylä- ja keskikroppa on just tuollainen, paitsi ei tissejä. :D Lihaskuntotreeniä kehonpainolla, juoksua ja hyötyliikuntaa.

Vierailija
27/32 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on se harha, että jos tietyn urheilulajin harrastajat näyttävät tietynlaisilta, niin ko. lajia harrastamalla muuttuu jotenkin oleellisesti samaan suuntaan.

Tämän ajattelun vääristymän osoittaa parhaiten koripallo: Vaikka miten treenaat korista, et kasva pitkäksi koripalloilijaksi. Samoin uimarit eivät ole uinnin vuoksi leveäharteisia ja pitkiä, vaan uinnissa pärjää leveäharteiset ja pitkät.

Olympiauinteja seuratessa vaimo (huom.!) sanoi, että noi uimarit on tissittömiä. Näin taitaa olla. Varmaan isot ryntäät estää vauhtia uinnissa eikä uinti kutista tissejä sinällään.

Jossain voimailussa tämä geenien merkitys ei ole ihan näin dramaattinen, ainakaan harrastelijatasolla.

Vierailija
28/32 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pitkiä, ja niillä on pitkät raajat. Siinä tärkeimmät tekijät seiväshyppääjän kroppaan, mutta niihin ei voi vaikuttaa. Jonkun judokan kropan voi suurin piirtein treenillä saada myös lyhyt ja lyhytraajainen. 

Vierailija
29/32 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen on paras laihdutuskeino.

Vierailija
30/32 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako tuntia päivässä pitää hypätä että muuttuu tuollaiseksi, voisin kokeilla jos joku tehoaa omenavartaloon, iso yläkroppa, kapea lantio, ohuet jalat.

Nämä on just treenattuja tällaisia. Leveät hartiat, kapea lantio, pitkät jalat. 

Mulla on ihan treenamatta leveät hartiat ja kapea lantio. 

Vierailija
31/32 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiväshyppynaiset pesee missit ja mallit 6-0! 

Vierailija
32/32 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miesten 110 m aitojen semifinaalissa kiinalainen näytti kukkakeppinörtiltä ja pari tummapintaista kilpakaveria olisi ollut valmiita naturaalien bodauskisoihin. Ja varmaan kiinalainen treenaa aika samoin kuin muut olympiatason aitajuoksijatkin. Ero on geeneissä.