Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polyneuropatia

Vierailija
07.08.2024 |

Uskallanko mennä oireiden takia lääkäriin, vai leimataanko minut alkoholistiksi?

mitä tuohon saisi lääkkeeksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta?

Vierailija
2/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen vuoksi muka alkoholistiksi luultaisi? Minulla on kyse sairaudesta ja syön siihen aamuin illoin lääkkeitä. Lääkkeet auttavat, mutta ovat lihottavia. Valitsin kuitenkin ne siksi, ettei elämä hoikkana tuskissaan ole elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen vuoksi muka alkoholistiksi luultaisi? Minulla on kyse sairaudesta ja syön siihen aamuin illoin lääkkeitä. Lääkkeet auttavat, mutta ovat lihottavia. Valitsin kuitenkin ne siksi, ettei elämä hoikkana tuskissaan ole elämää.

Koska yksi syy kai voi olla alkoholismi? Mä en kyllä voisi lihoa yhtään, kun olen jo ylipainoinen, ja luulen sen olevan syy tähän sairauteen. On siis jaloissa kova pakotus iltaisin, ja lisäksi tuntuu välillä, kuin olisi jokin tyyny päkiän alla.

Vierailija
4/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla B1-vitamiinia, on vesiliukoinen, joten on turvallinen kokeilla.

Itsellä auttoi jaikojen hermosärkyihin.

Vierailija
5/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Mullakin on polyneuropatia, en käytä lääkkeitä koska  pärjään ilman. Ei niitä ole tarjottukaan, ei lääkärit pidä tätä minään. Alkoholi ei ole syy, vaan sytostaatit. 

Liikunta auttaa, kunhan ei rasita liikaa. Venyttely, jooga, jumppa. Kannattaa pitää huolta verenkierrosta, tasapainosta ja lihaskunnosta. 

Vierailija
6/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla B1-vitamiinia, on vesiliukoinen, joten on turvallinen kokeilla.

Itsellä auttoi jaikojen hermosärkyihin.

Mutku menen jokatapauksessa työterveyslääkärille. Ja hän kysyy, mikä vointi. Joudun kertomaan tuon, että iltaisin ja öisin sätkin jalkakivuissa ja päivisin on tuo tunnottomuustuntemus (kun olisi pieni tyyny jalan alla tai sukkamytty)

Vierailija
7/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko hankkinut sairautesi juopottelemalla?

Ei sinua alkoholistina pidetä sairauden takia, polyneuropatia on usein perinnöllistä.

Kaverini sairastaa polyneuropatiaa, mutta on myös alkkis. Hänen neuropatiaansa hoidetaan silti.

Vierailija
8/8 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletko hankkinut sairautesi juopottelemalla?

Ei sinua alkoholistina pidetä sairauden takia, polyneuropatia on usein perinnöllistä.

Kaverini sairastaa polyneuropatiaa, mutta on myös alkkis. Hänen neuropatiaansa hoidetaan silti.

En tiedä, onko sillä osuutta asioihin, mutta juon 2-3 pulloa viiniä viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi