Mitä tuumaatte, jos 18v nainen ja 43v herrasmies, alkaisivat seurustella?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta. Itse seurustelin 40-50v miesten kanssa, kun olin 18-25v.
T. N34
Ootko kasvanut ilman isää?
Typerä kommentti!
T. N34
Ei ole, kyllä noi on selkeästi isä-hahmoa vailla.
Joo, toinen kuuntelee Olavivirtaa, toinen hiphop..justa tasan menee nallekarkit ja puheenaiheet! Toinen ei ymmärrä maailmasta yhtään mitään!
Onko se sinulta, jotenkin pois vain? Että kenen kanssa minä aikuinen nainen seurustelen?
T. N34
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu minulle, aikuisia kumpikin.
Sama täällä. Helvettiäkö muille kuuluu va kuuluko . Miten vaikuttaa omaan elämään. 👿👿👿👿👿
ET ole herrasmies jos lapsen kanssa alat!
Olet ollut 25v kun se on syntynyt, yli kolmekymppinen eikä ole edes ollut koulussa vielä.
Mieti omalle tytölle tommonen vanha irstas pukki, huutasit poliisii
Vierailija kirjoitti:
Omien lasten saamisen kannalta riippuu haluaako nainen nuorena lapsia. Jos ei, mies pelaa itsensä pois perheen perustamisesta.
Riippuu siitä mikä lasketaan nuoreksi. Jenni Haukio oli nelikymppinen ja Sauli vajaa 70-vuotias Aaron syntyessä. Eli vajaa 30 vuotta ikäeroa.
Itse vein 18 vuotiaalta tytöltä neitsyyden näin 33 vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Voi syntyä ihan tavallista että naiset haluavat vanhemman miehen
Tämän olen itsekin huomannut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joku on mennyt pieleen kummankin kehityksessä.
Sinulla joku pielessä kun puutut täysiikäisten asioihin..pysy vaan omassa pilttuussasi .
Vierailija kirjoitti:
Romanttinen suhde miehen omaisuuteen. Suorastaan riippuvuus.
Haista ny paskaa
Jos ovat onnellisia niin antaa mennä. Ei kukaan saa tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta. Itse seurustelin 40-50v miesten kanssa, kun olin 18-25v.
T. N34
Miksi seurustelit siinä iässä vanhoilta ukoilta tuntuvien miesten kanssa? Minulla oli 17-vuotiaana sitkeä ihailija, joka oli 23-vuotias. Kerroin vanhemmilleni, että en halua tapailla häntä. Kun kysyttiin, että miksi, niin vastasin, että hänhän on ikivanha!
Vierailija kirjoitti:
Yhtä vähän kuin siitä kun minä 50v. nainen tapailin 23v. miestä. Nuorempi mies kannattaisi ottaa. Mies jaksaisi hoitaa omaishoitovaiheessa.
Nainen? 18v on tyttö ja päässyt ylä-asteelta n. kaksi vuotta sitten. Pitäisin miestä aika ällöttävänä, vaikka mitään laitonta ei tapahdu.
Herrasmies... eli sokeri-iskä. Paljonko joudut maksamaan per laaki?
No eiku vuan. Itse näin 39v naisena käyn kuumana 61v mieheen.
Itse tuossa iässä (kasarilla) tuli kyllä totuttua nelikymppisiin setämiesvonkaajiin, niin paljon niitä riitti... Eikä todellakaan kiinnostaneet mitkään isän ikäiset, yli kolmekymppiset olivat mielestäni kuin keski-ikäisiä. Ja olisin oikeasti huolissani, jos oma teini ryhtyisi joskus moista suunnittelemaankaan.