Kuinka kauan siitä on, kun maistoit ensimmäisen kerran sushia?
Itselläni 22 vuotta. Muistan sen, koska asun ulkomailla.
Kommentit (47)
Vuonna -96 Japanissa. Ensimmäiseen suupalaan tuli wasabia liikaa. Muuten oli hyvää ja siitä lähtien olen tykännyt.
26 vuotta. Ilman loisia tähän saakka 😃
Yli 20 vuotta, pidän kalasta, en riisistä, hyvin harvoin syön.
En ole maistanut enkä tule maistamaankaan.
Kabukissa joskus 90-luvun alussa. Hyvänen aika, siitähän on jo yli 30 vuotta!
Varmaan noin 11v. Tykkään niin paljon, että syön tosi harvoin. Kerään rahaa mennä tosi hyvään ravintolaan sitten kun syön. En tykkää buffettisushista. Kotona teen joskus sushibowleja.
Jotain 20-25 vuotta sitten, jos nyt oikein arvioin... Mutta raa'an kalan kanssa en koskaan. En tykkää syödä edes mitään kylmäsavulohta, joten sushinikin syön ilman sitä kalan koostumusta.
Vierailija kirjoitti:
En ole 43 vuoden aikana maistanut, enkä maista. En halua mitään mahdollisia loisia raa'asta kalasta 🤢
Sushikala on pakastettua. Ei siitä mitään loisia saa. Jos saisi niin lähes kaikilla suomalaisilla olisi niitä, koska sushi on nykyään niin suosittua.
En muista. Tuntuu että siitä oltava kauemmin kuin 15 vuotta mutta ei välttämättä ole. Ei niitä ennen ollut joka nurkalla enkä muista että olisin koskaan vartavasten mennyt syömään suhshia.
Huvipuistohullu kirjoitti:
En oo maistanut 🐡
Maista ihmeessä! Muistan, että oot Lapualta, annan siis sulle vinkin Seinäjoelta. Siellä on tosi hyvä sushibuffetti, Juku sushi. Siellä on myös tosi hyvää kiinalaista ruokaa. Voit siis mennä syömään kiinalaista (jos siitä tykkäät) ja sitten maistaa sushia, mutta ei mene rahat hukkaan, jos sushi ei maistukaan.
(Oon kotoisin Lapualta ja siitä syystä kotipaikkasi on jäänyt mieleen.)
Varmaan 40 vuotta sitten ja ihastuin heti kerrasta. Sitten kun Suomeen alkoi tulla sushipaikkoja olin onnesta ymmyrkäinen. Edelleenkin pidän sushista. Nykyään en vain tykkää kun laittavat majoneesia.
Yhden kerran maistanut, noin 16 v sitten. Ei napannut, olen makaroonilaatikkon syöjä.
Olen kerran syönyt joskus 12 vuotta sitten. Ei sovi mun makureseptoreihin tuollainen ruoka.
Vierailija kirjoitti:
En ole 43 vuoden aikana maistanut, enkä maista. En halua mitään mahdollisia loisia raa'asta kalasta 🤢
Joo, ei kannata. Ne loiset ovat sushin syöjän jatkuva painajainen. Pitäisi taas häätää loiset, kun viime kerrasta on jo kolme viikkoa aikaa.