Opettajia lyödään, potkitaan huoritellaan ja uhattu tappaa perhekin
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010611536.html
Kermaperseiden kakaroilla ei ole nykyään mitään kuria. Ennen vanhaan opettaja oli auktoriteetti, jota kunnioitettiin. Ennen vanhaan tuollaista käytöstä oli korkeintaan"erityislasten" luokilla ja niillekin kuri löytyi.
Naiset ovat heiveröisiä, avuttomia ja auktoriteettivapaita, joten kakarat eivät heitä kunnioita. Meillä oli koulussa sellaisia miesopettajia, joiden tunneilla istuttiin hiljaa kusi sukassa kuin armeijassa.
Kommentit (146)
Kontrolloitu ruumiillinen kuritus ei ole hakkaamista. Esim. rehtorin kansliassa todistajan läsnäollessa tietty määrä iskuja jos on rikkonut sääntöä X.
Miten jotkut saa vedettyä persut tähänkin mukaan? Miksi kaikkien pitää olla ideologista ja poliittista taistelua? Kyse on kurittomista lapsista ja ihan yleisellä tasolla, maasta tai ihonväristä viis.
Ei hyvä opetus ole sitä, että istutaan hiljaa kuin kusi sukassa. Oikea ratkaisu on se, että kouluun otetaan vain lapset, jotka ovat koulukuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi eri porukkaa
1. Kantislaiset kallut, joiden kasvatuksen ovat hoitaneet ruudut
2. Itseään naisia korkeammalle arvottavat tulokkaat
Joille yhteistä on epäakateeminen perhe.
"Kone näyttää, millaisista taustoista sinun lähikoulusi oppilaat tulevat
Kone tehtiin, jotta voimme näyttää ja konkretisoida suomalaisten peruskoulujen eriytymistä ja seikkoja, jotka vaikuttavat lasten oppimiseen."
Olin vuosia töissä eräässä monikulttuurisessa oppilaitoksessa. Ahmed ja mohammed vei, pellavapäät pottunokkineen vikisivät ja kärsivät 99% :sesti. En ikinä laittaisi lastani tuollaiseen maanpäälliseen hvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosia töissä eräässä monikulttuurisessa oppilaitoksessa. Ahmed ja mohammed vei, pellavapäät pottunokkineen vikisivät ja kärsivät 99% :sesti. En ikinä laittaisi lastani tuollaiseen maanpäälliseen hvettiin.
Kulttuurin eroista tuo johtunee, Abdille kun kerrotaan ihan pienestä pitäen että pitää lyödä ensin, lyödä kovaa eikä armoa saa antaa.
Kotimaisia taas pelotellaan niin ettei edes silmiin saa katsoa koska se on raiskaus ja/tai saa piiskaa pyllylle.
Vierailija kirjoitti:
"Kone näyttää, millaisista taustoista sinun lähikoulusi oppilaat tulevat
Kone tehtiin, jotta voimme näyttää ja konkretisoida suomalaisten peruskoulujen eriytymistä ja seikkoja, jotka vaikuttavat lasten oppimiseen."
Tämä on erinomainen kone. Näyttää selkeästi, että vanhempien kouluttamattomuus tuottaa heikkotasoisia, käytöshäiriöisiä lapsia, ihan väristä riippumatta. Köyhien kouluun ei lasta kannata laittaa.
En käsitä Suomessa sitä, että meillä on isoja ongelmia mm. lasten koululuokissa ja lääkäriin pääsyssä. Monta vuotta on jo puhuttu ongelmista, mutta mitään muutosta ei tapahdu.
Ymmärrän, että osa muutoksista ottaa aikaa, mutta me maksamme veroeuroista kovia palkkoja sekä päättäjille, että virkamiehille. Eikö meillä osata projektin hallintaa? Onhan päivänselvää, että jos kersat hyppii silmille, sääntöjä on muutettava. Opettajille oikeudet kunnon rankaisuihin. Porkkanoita täällä osataan jo jakaa, ei taida vaan kaikkiin tehota.
Kaikki kohta käkkäräpäitä molottajia. Kummallinen muoti. Suomalaisuus häpäisty.
Pahasti valloillaan. Alanvallinta. Turhaa rusoa kohteena on. Väärillä teoilla ja emu kyydissä. Ei voi olla tottakaan.
Opettajille lisää valtuuksia. Kouluihin putka johon häiriköt voi sulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän koululle on jo tullut myös vaateita, että naisopettajat tai vääräuskoiset ylipäätään pitää saada pois poikien opetuksesta, koska kulttuurissa ei sallita tätä.
Voiko tämä muka olla oikeasti totta? Tässä alkaa viileämpikin veri kuohahtaa jos näin on.
Täysin normaalia. Jo yli vuosikymmen sitten betoniporsaita pidettiin loukkaavina koska nimessä on sana "porsas".
Päiväkodeissa on sanottu että punkkapedissä tyttö ei saa nukkua islamistipojan yläpuolella. En tiedä sanotaanko koraanissa noin, mutta Helsingissä vaatimukseen taivuttiin.Jokainen vihervasemmistolainen joka ei shoppaile lapselleen S2-koulua on kuvottava piilor* sisti.
Taas-arvon kannattajana toi päiväkotijuttu on vihonviimeinen niitti. Suomi on taas-arvon maa naisille, tuohon pskaan ei olisi tullut suostua!
Vihervassarit ovat järjestäneet tällaisen vihamielisen kulttuurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun persuilu on levinnyt pikku-Veeteihin.
Ei se ole persuilua. Kyllä se on tämä islamin kulttuuri jossa jo pojat opetetaan alistamaan ja ylenkatsomaan äitejään ja tyttöjä. Tiedät itsekin että aikoinaan Suomessa ei olisi tullut kuuloonkaan että oppilas uhkaa opettajaa koulussa, silloin kun Suomi oli sellainen mitä Perussuomalaiset haikailevat takaisin.
Juuri näin ja nyt näkyy meidän kaupungissa sellainen ettei vanhemmat enää välitä tai jaksa välittää, meidän liian kilttiä poikaa kiusataan koska on kiltti, sairasta ja minua ottaa päähän koko asia ja sitten miten aletaan vaikka hakata tai kiristää jos on liian hyväkäytöksinen ja hyvännäköinen on poika ulkoisestikin. Olen jo alkanut valmistautua että poika jää kotiopetukseeni jos menee rankaksi. Rahaa minulla ei ole mutta älliä on ja se riittäköön. En halua, että mummin mukava poika joutuu menemään aina kouluun pelossaan.
Itseään saa puolustaa. Lupavapaa turvasumute ei vahingoita, vähän vain kirvelee silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se auktoriteetti ole fyysisestä voimasta riippuvaa.
Koukuaikanani parhaiten oppilaat kurissa pitänyt opettaja oli heiveröinen, kävelykepin kanssa kulkenut eläkeikää lähestyvä mies.
Silloin kun olin yläasteella, meillä oli tietyt mies-ja naisopettajat jotka osasi pitää kuria ja joiden tunneilla ei oppilaat paljoa perseilleet. Mutta sitten oli näitä jotka ei siihen kurinpitoon kyenneet. -91 syntynyt
Noh. Jos valita pitää, kuka hakkaa ketä, niin mieluummin noin päin. Ja mä olen sentään vapaustaistelijaluonne. Tällä kertaa vain alan taistella opettamisen ja oppimisen vapauden puolella. Lastenoikeuksiinkin pitäisi kuulua sellainen kuin oikeus opetukseen.