Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuri osa vastaatunlevista on mielestäsi pukeutunut kivasti?

Vierailija
07.08.2024 |

Itse olen huomannut, että juurikaan kenelläkään ei ole kivat vaatteet nyt kun olen kesän viettänyt pienemmässä paikassa. Helsingissäkään ei läheskään jokaisella ole kivat vaatteet, mutta joka päivä näkee kuitenkin useamman kivasti pukeutuneen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä prosentti.

Vierailija
2/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitti tarkkailla vastaantulevia enkä heidän vaatteitaan. Mulla on oma elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyyli pistää silmään, mutta enpä ole prosentteja miettinyt. Naisten tyyliin en paljon kiinnitä huomiota, mutta siisteihin miehiin kyllä. Onneksi oma mies kuuluu niihin, jota ei tartte kaupungilla ainakaan hävetä.

4/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota vastaantulijoiden vaatteisiin 

Vierailija
5/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tosi harva. Nuorisollakin aika ankeita vaatteita. Liian isoja ja mustia. 

Vierailija
6/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa,mustaa ja mustaa paljon. Tylsää 

Vierailija
7/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naisten perseet kiinnittää huomioni, ei niillä kledjuilla ole väliä.

Vierailija
8/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää silmään kun joku harva on joskus pukeutunut kivasti. Eilen näin naisen, jolla oli pastellivihreät housut, valkoinen t-paita ja pastellipinkki farkkutakki. Hiuksetkin oli jotenkin kivasti laitettu. Näytti söpöltä. 

Vierailija
9/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs makutomari tai muotitoimittaja minä olen.

Minulle riittää se, että ihmisillä on vaatteet päällä kun tuolla kaduilla ja toreilla ja julkisissa tiloissa liikkuvat.

Vaatteet kuin vaatteet.

Ja itse asiassa minä inhoan niitä jotka arvostelevat toisten vaatteita... Höh höhhöööö.

Juu, on ne kivasti pukeutuneita, kun ovat vaatteet päällensä vetäneet.

No, olen minäkin arvostellut, ja jopa kirjoittanut esim. tänne vauva.fihin tilanteesta, jossa työpaikalla, sairaalassa, ylihoitaja kulkee työtehtävissä käsilaukku kyynärtaipeessa roikkuen. Oli muuten eka kerta kun olen tuollaisen nähnyt. Muissa sairaalatöissä ovat sentään olleet jotakuinkin työntekijöiden näköisiä nämä ylihoitajatkin.

Vierailija
10/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele kuin sen verran etten törmää. Meillä täällä maalla moni varmaan menee käytännöllisyys edellä.

Vierailija
11/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitän negatiivista huomiota oikein överi muodikkaasti pukeutuneisiin. Ovat ärsyttäviä tosi leuhkoja tyhjäpäitä. Muotifriikkejä.

Vierailija
12/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota, ellei joku ole hyvin epäsopivasti pukeutunut tilanteeseen. 

Vierailija
13/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitän negatiivista huomiota oikein överi muodikkaasti pukeutuneisiin. Ovat ärsyttäviä tosi leuhkoja tyhjäpäitä. Muotifriikkejä.

Tuskin edes tiedät mikä on milloinkin muodissa.

Vierailija
14/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitti tarkkailla vastaantulevia enkä heidän vaatteitaan. Mulla on oma elämä.

On mullakin oma elämä, mutta en kulje niin puusilmänä etten huomaisi niitä jotka ovat panostaneet pukeutumiseen ja näyttävät niin hyvältä että erottuvat joukosta

-eri

Vierailija
15/15 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 5-10%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan