Kuinka suuri osa vastaatunlevista on mielestäsi pukeutunut kivasti?
Itse olen huomannut, että juurikaan kenelläkään ei ole kivat vaatteet nyt kun olen kesän viettänyt pienemmässä paikassa. Helsingissäkään ei läheskään jokaisella ole kivat vaatteet, mutta joka päivä näkee kuitenkin useamman kivasti pukeutuneen.
Kommentit (15)
En viitti tarkkailla vastaantulevia enkä heidän vaatteitaan. Mulla on oma elämä.
Hyvä tyyli pistää silmään, mutta enpä ole prosentteja miettinyt. Naisten tyyliin en paljon kiinnitä huomiota, mutta siisteihin miehiin kyllä. Onneksi oma mies kuuluu niihin, jota ei tartte kaupungilla ainakaan hävetä.
En kiinnitä huomiota vastaantulijoiden vaatteisiin
Tosi tosi harva. Nuorisollakin aika ankeita vaatteita. Liian isoja ja mustia.
Mustaa,mustaa ja mustaa paljon. Tylsää
Hyvät naisten perseet kiinnittää huomioni, ei niillä kledjuilla ole väliä.
Pistää silmään kun joku harva on joskus pukeutunut kivasti. Eilen näin naisen, jolla oli pastellivihreät housut, valkoinen t-paita ja pastellipinkki farkkutakki. Hiuksetkin oli jotenkin kivasti laitettu. Näytti söpöltä.
Mikäs makutomari tai muotitoimittaja minä olen.
Minulle riittää se, että ihmisillä on vaatteet päällä kun tuolla kaduilla ja toreilla ja julkisissa tiloissa liikkuvat.
Vaatteet kuin vaatteet.
Ja itse asiassa minä inhoan niitä jotka arvostelevat toisten vaatteita... Höh höhhöööö.
Juu, on ne kivasti pukeutuneita, kun ovat vaatteet päällensä vetäneet.
No, olen minäkin arvostellut, ja jopa kirjoittanut esim. tänne vauva.fihin tilanteesta, jossa työpaikalla, sairaalassa, ylihoitaja kulkee työtehtävissä käsilaukku kyynärtaipeessa roikkuen. Oli muuten eka kerta kun olen tuollaisen nähnyt. Muissa sairaalatöissä ovat sentään olleet jotakuinkin työntekijöiden näköisiä nämä ylihoitajatkin.
En katsele kuin sen verran etten törmää. Meillä täällä maalla moni varmaan menee käytännöllisyys edellä.
Kiinnitän negatiivista huomiota oikein överi muodikkaasti pukeutuneisiin. Ovat ärsyttäviä tosi leuhkoja tyhjäpäitä. Muotifriikkejä.
En kiinnitä huomiota, ellei joku ole hyvin epäsopivasti pukeutunut tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitän negatiivista huomiota oikein överi muodikkaasti pukeutuneisiin. Ovat ärsyttäviä tosi leuhkoja tyhjäpäitä. Muotifriikkejä.
Tuskin edes tiedät mikä on milloinkin muodissa.
Vierailija kirjoitti:
En viitti tarkkailla vastaantulevia enkä heidän vaatteitaan. Mulla on oma elämä.
On mullakin oma elämä, mutta en kulje niin puusilmänä etten huomaisi niitä jotka ovat panostaneet pukeutumiseen ja näyttävät niin hyvältä että erottuvat joukosta
-eri
Ehkä prosentti.