31-vuotiaalle vinkkejä näyttää nuoremmalta.
Eli ikää 31 ja viime aikoina olen monesti saanut kommentteja siihen malliin, että minua pidetään nelikymppisenä. Tämä on kamalaa. Millä asioilla voisi nuorentaa itseään näyttämään ikäiseltään?
Okei, ylipainoa on jonkin verran ja olen jo laihdutellut parissa kuukaudessa 6kg ja uskon tuon auttavan ainakin pääsemään tanttalookista.
Millainen tukkatyyli? Minulla on luonnonkihara tukka, joten ihan mikä vaan ei sovi? Entä vaatteet? Auttaisiko hampaiden valkaisu? (valkoiset hampaat = nuorekkuus)
Kommentit (5)
Kiharatukkaiset lyhythiuksiset ovat melko tantan näköisiä. Laihduta lisää (niin siis tietenkin vain jos sulla edelleen on ylipainoa), kilot vanhentaa. Pukeutuminen vaikuttaa paljon.
Järkytyin totaalisesti, mutta omapahan on asiansa...
Eli, nuorekkaat lasit (jos käytät laseja) ja käy jollain kampaajalla, joka oikeasti on itsekin nuorekkaan näköinen. Vaatevalinnat muutakin kun tylsää valkosta kauluspaitaa ja harmaata villapaitaa. Laihduta lisää jos ylipainoa on. Meikkaa nuorekkaammin, korut myös tärkeä. Ei siis mummon koruja. Käsilaukku tms.
mene kampaajalle, mutta ei kenelle tahansa, vältä mummokampaamoja...
pukeutuminenkin riippuu niin paljon kaikesta että näin vaikea sanoa. Itselläni on tänään mustat pillifarkut, saappaat, valkoinen t-paita ja harmaa liivi. t. 2
Vaatteissa vältä beigeä ja tummansinistä väljää neuletakki-jakku-hametyyliä. Käytä farkkuja (napakka, istuva malli, EI sitä löysää haaleaa mummofarkkua), värikkäitä hameita, hyvinistuvia yläosia, rentoja neuleita.
Hiuksiin hyvä leikkaus ja eloa ilmeisiin!
itse olen 46v ja minua kuvitellaan noin 30 vuotiaaksi (miten olet voinut saada lapset niiin nuorena..)
Minulla on lyhyehkö tukka ja olen aina huoliteltu ja tukka laitetu hyvin. Olen pieni ja hoikka ja pukeudun nuorekkaasti ja muodikkaasti. Naamasta olen vieläkin lapsen näköinen kiitos hyvien geenien..
Sanoisin että vaatteet ja hiukset ovat avainasemassa, oletko katsonut tyyliä vai ei ohjelmaa ? siinähän naisilta lähtee 10 vuotta kun tukka laitetaan kuntoon ja puetaan nuorekkaat vaatteet.