Onko laatikkoleukaiset naiset kauniita?
Kommentit (486)
Naiselle laatikkoleuka ei sovi. Tyttäret usein muistuttavat isäänsä. Kannattaa siksi kiertää kaukaa laatikkoleukaiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laatikkoleukojen sitten pitäisi tehdä, mennä kauneusleikkaukseen jossa leuka hiottaisiin kapeammaksi? Jotta he kelpaisivat teille?
Leuan kavennusleikkaus on hyvä vaihtoehto. Tai Botox leukaperiin. Ei ole pakko jättäytyä epäviehättäväksi ja kärsiä jatkuvasta ulkonäön arvostelusta.
Missä ihmeen maailmassa jotkut elää, jos ulkonäköä koko ajan tuolla tavalla arvostellaan ja se ratkaisee elämässä kaiken? Itse olen monellakin tapaa melko epäviehättävä nainen, eikä jonkun teini-iässä saatujen kiusaamistasoisten kommenttien jälkeen kukaan ole päin näköä arvostellut ulkonäköäni. Olen myös löytänyt miesseuraa aina kun olen sellaista kaivannut. En tosin ole mitään laatikkoleukalentäjälääkäreitä etsinyt, ehkä ne ei olisi olleet kiinnostuneita, kivat tavalliset miehet kyllä. Myöskään etenemistä työelämässä ulkonäköni ei ole estänyt. Oikeastaan päinvastoin. Olen miesvaltaisella alalla, ja on hyvä ettei ulkonäköni vedä liikaa kollegoiden huomiota puoleensa. Voidaan keskittyä ihan asiaan, ja minä olen vain "yksi jätkistä", ei joku kiehtova seksiobjekti.
Toinen ongelma tuossa korjailussa on, että miten sitten kun muodit vaihtuu. Välillä on muotia voimakkaat leuat, välillä pehmeät. Välillä halutaan litteä peppu, välillä pitää olla afrikkalaistyylinen töyssyperä. Niitäkö sitten vuosikymmenten mittaan korjautellaan omia piirteitä edes taas sen mukaan mikä kulloinenkin muoti on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laatikkoleukojen sitten pitäisi tehdä, mennä kauneusleikkaukseen jossa leuka hiottaisiin kapeammaksi? Jotta he kelpaisivat teille?
Leuan kavennusleikkaus on hyvä vaihtoehto. Tai Botox leukaperiin. Ei ole pakko jättäytyä epäviehättäväksi ja kärsiä jatkuvasta ulkonäön arvostelusta.
Ai että ihan botoxia leukaperiin? Hermomyrkylläkö ne luut pienenee? Olet oikea nero, kannattaa kaikkien naisten tulla kuuntelemaan hyviä vinkkejä, kun nyt niitä on saatavilla.
Muutenkin, ei kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen lähde leikkaukseen, jonka seurauksena pitää syödä puoli vuotta sosekeittoja ja maksaa vuosipalkan verran. Yhtä helppoa on miesten käydä venyttämässä sääriään saadakseen sitä kuuluisaa pituutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että ihan botoxia leukaperiin? Hermomyrkylläkö ne luut pienenee? Olet oikea nero, kannattaa kaikkien naisten tulla kuuntelemaan hyviä vinkkejä, kun nyt niitä on saatavilla.
Muutenkin, ei kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen lähde leikkaukseen, jonka seurauksena pitää syödä puoli vuotta sosekeittoja ja maksaa vuosipalkan verran. Yhtä helppoa on miesten käydä venyttämässä sääriään saadakseen sitä kuuluisaa pituutta.
Ei tietenkään se luustoon vaikuta. Leuassa on lihaksia, joita voidaan botoxilla lamauttaa. Tällöin leuka näyttää kapeammalta. Ihan yleinen toimenpide.
Useimmiten leuka on laatikkomainen kun kasvot ovat vähärasvaiset. Leukaluun muoto on joka tapauksessa kulmikas, mutta pyöreys poskissa ja leuan alla häivyttää sen. Yksittäinen piirre ei tee kenestäkään kaunista tai rumaa vaan kyse on kokonaisuudesta.
Parempi se laatikkoleuka on kuin hevosnaama Sarah Jessica Parkerin tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Angelina Jolien leuka laatikkoleuka? Minusta hän on yksi maailman kauneimpia naisia.
Kyllä, Angelina on ruma, enimmäkseen leukansa takia. Vain Scarlett Johanssonin näköinen nainen voi olla kaunis.
Töpselinokka on parempi kuin laatikkoleuka? Ja sitten sinun mielipiteitä pitäisi vielä uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Angelina Jolien leuka laatikkoleuka? Minusta hän on yksi maailman kauneimpia naisia.
Kyllä, Angelina on ruma, enimmäkseen leukansa takia. Vain Scarlett Johanssonin näköinen nainen voi olla kaunis.
Töpselinokka on parempi kuin laatikkoleuka? Ja sitten sinun mielipiteitä pitäisi vielä uskoa?
Johanssonilla ei ole töpselinokkaa. Angelinalla sen sijaan nuoruudessa oli.
Kyllä on ja persoonallisuus on aika kaunista mielestäni. Arvostelijoita ja haukkujia löytyy aina joten opetelkaa jokainen rakastamaan itseänne juuri sellaisena ihmisenä joka olette sisäisesti sekä ulkoisesti. Jokaiselle löytyy ne omat tykkääjät kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Beata Papp ja Janni Hussi ovat laatikkoleukoja. Ei hyvältä näytä.
Lol. Haluaisinpa nähdä minkä näköinen sinä olet. Ruma leuaton pullanaama? Janni on yksi kauneimpia naisia mitä tiedän.
Purralla on laatikkoleuka. Muistuttaa ankanpoikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanssonilla ei ole töpselinokkaa. Angelinalla sen sijaan nuoruudessa oli.
Ai onko se käynyt korjaamassa sen? Ekoissa Marveleissaan ainakin oli vielä pelkkää nenäreikää koko keskinaama.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten leuka on laatikkomainen kun kasvot ovat vähärasvaiset. Leukaluun muoto on joka tapauksessa kulmikas, mutta pyöreys poskissa ja leuan alla häivyttää sen. Yksittäinen piirre ei tee kenestäkään kaunista tai rumaa vaan kyse on kokonaisuudesta.
Persoonallisuusasioita ja usein kehostressi saa piirteitäkin korostumaan joten armollisuutta. Olen opetellut hyväksymään itseäni jo nuoresta ja pidän itse siitä miltä näytän, en aina ole ollut kaikista muutoksista onnellinen mutta sen itse ymmärtää missä mennään kuitenkin.
Suomessa tuo leuka on niin yleinen. Aasialaiset geenit varmaankin. Ruotsissa naiset ovat siroja ja kauniita.
Typerää kysellä tällaisia. Jokaisella on erilainen maku siitä, mikä on kaunista ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä leuka tee kenestäkään kaunista tai rumaa.
Tekee se.
Sofia Belorf oli ennen laatikkoleuka, mutta täyteaineet ja muut pistokset ovat auttaneet kasvojen kaventamisessa. Kunpa muutkin julkkikset tajuaisivat kokeilla samaa ja muokata kasvonsa naisellisemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen maailmassa jotkut elää, jos ulkonäköä koko ajan tuolla tavalla arvostellaan ja se ratkaisee elämässä kaiken? Itse olen monellakin tapaa melko epäviehättävä nainen, eikä jonkun teini-iässä saatujen kiusaamistasoisten kommenttien jälkeen kukaan ole päin näköä arvostellut ulkonäköäni. Olen myös löytänyt miesseuraa aina kun olen sellaista kaivannut. En tosin ole mitään laatikkoleukalentäjälääkäreitä etsinyt, ehkä ne ei olisi olleet kiinnostuneita, kivat tavalliset miehet kyllä. Myösk
Olet onnekas, jos ulkonäköäsi ei ole kertaakaan arvosteltu teini-iän jälkeen. Monille naisille se on arkipäivää aikuisenakin.
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.retkeilykauppa24… Onvat!