Mitkä kumisaappaat paksupohkeiselle?
Minulla on paksut pohkeet, jotka alkaa aika alhaalta. Siksipä ainakaan hait ja kontiot ei mahdu jalkaan, varsi ei vain mahdu pohkeesta millään vaan jää ryttyyn alas. Suosittele hyviä kumppareita naiselle, sellaiset jotka saa siis jalkaankin.
Kommentit (45)
Oletko AP paksunilkkainen ja pottunokkainen demarimummo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokian Piha
Niitä ei enää myydä.
Myydään kyllä
Minulla on crocksin jotkut vanhat saappaat, missä on jonkin verran vartta, mallia en tiedä. Ei ole kuitenkaan lyhyt eikä pitkä jaunt. Ne pitkät jauntit ei ainakaan minulle mene, lyhyitä en ole koskaan kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP paksunilkkainen ja pottunokkainen demarimummo?
Miksi kysyt? Haaveiletko Halosesta aittapolulla? Tuollaisia pervoja persut on.
Viking Trophyt ovat kalliit, mutta hyvät. Pohkeelle on niin paljon tilaa, että paksukin sääri mahtuu helposti, lesti on leveä ja pohja erittäin pitävä. Mid-mallissa vartta riittää kyllä aika korkealle, ne saa alle satasella. Täyskorkeista saa noin 140€ pulittaa. Hintansa väärti ehdottomasti.
Mun jalkaterän koko on 35-36, nilkka on kapea, mut pohkeet on paksut. Kontiot alkaa mahtua koossa 41-42, mut niissä onkin sit ongelmana se, ettei polvet taivu... ja onhan se ilkeä kulkea saapoaissa, jotka pyörii jalassa..turvasaappaissa ennen löytyi sopivia malleja, mut niihinkin on tullut lauhean lapeat varret.
Tai sit joo varret on leveät, mutta pohja on tasainen lätkä, ei kantaa eikä mitään kuviota pohjassa. Sellasilla ei todellakaan kävellä kuin bussipysäkiltä kahvilaan puoli korttelia.
Vierailija kirjoitti:
Viking Trophyt ovat kalliit, mutta hyvät. Pohkeelle on niin paljon tilaa, että paksukin sääri mahtuu helposti, lesti on leveä ja pohja erittäin pitävä. Mid-mallissa vartta riittää kyllä aika korkealle, ne saa alle satasella. Täyskorkeista saa noin 140€ pulittaa. Hintansa väärti ehdottomasti.
Ei mahdu. Pohjahan tossa on hyvä, mut ei mee pohkeista kuin noin 10 numeroa liian suuret.
Ostin samalla ongelmalla Nokian talvikumisaappat. Sellaiset punaiset, ei kontiot ja ostin numeroa oikeaa kokoani suuremmat.
Laitan sinne villasukan ja en laita lahjetta sisään. Mulla on kymmeniä kiloja ylipainoa.
Mulla sama ongelma ja ostin Viking Trophy High saappaat. Siinä on sellainen "joustava" osio ylhäällä, jonka ansiosta mahtuvat jalkaan.
Jalat väärinperin perseesä kiinni jos varret ahdistaa Jäänyt paksumpi puoli alaspäin
Matalavartiset versiot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mahdu. Pohjahan tossa on hyvä, mut ei mee pohkeista kuin noin 10 numeroa liian suuret.
Minkä kokoisista pohkeista nyt oikein puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Ostin samalla ongelmalla Nokian talvikumisaappat. Sellaiset punaiset, ei kontiot ja ostin numeroa oikeaa kokoani suuremmat.
Laitan sinne villasukan ja en laita lahjetta sisään. Mulla on kymmeniä kiloja ylipainoa.
Ja mulla ei ole ylipainoa, vaan paksut pohkeet, ja noi ei mahdu!
Vierailija kirjoitti:
Hankkijalla täyskorkeat 85 euroa + mahdolliset postikulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nokian Piha
Niitä ei enää myydä.
Onkohan se vastaava malli Nokia Low?
Hai-saappaat. Tosin jos on persjalkainen, niin varren yläreuna saattaa hiertää tussua.
Tutkisin Nokian talvisaappaat että meneekö.
Minä saam kontiot juuri ja juuri väkisin jalkaan, olen normaalivartaloinen mutta jonkin verran liikuntaa harrastanut mies.
Lopeta. Kumisaappaan varteen mahtuu kaksi pohjetta.