Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kumisaappaat paksupohkeiselle?

Vierailija
06.08.2024 |

Minulla on paksut pohkeet, jotka alkaa aika alhaalta. Siksipä ainakaan hait ja kontiot ei mahdu jalkaan, varsi ei vain mahdu pohkeesta millään vaan jää ryttyyn alas. Suosittele hyviä kumppareita naiselle, sellaiset jotka saa siis jalkaankin. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta. Kumisaappaan varteen mahtuu kaksi pohjetta.

Vierailija
22/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP paksunilkkainen ja pottunokkainen demarimummo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokian Piha

Niitä ei enää myydä.

Myydään kyllä

https://www.etra.fi/fi/kumisaapas-nokian-piha-e66111106

Vierailija
24/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on crocksin jotkut vanhat saappaat, missä on jonkin verran vartta, mallia en tiedä. Ei ole kuitenkaan lyhyt eikä pitkä jaunt. Ne pitkät jauntit ei ainakaan minulle mene, lyhyitä en ole koskaan kokeillut.

Vierailija
25/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian Kontio Low

Vierailija
26/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP paksunilkkainen ja pottunokkainen demarimummo?

Miksi kysyt? Haaveiletko Halosesta aittapolulla? Tuollaisia pervoja persut on.

Vierailija
27/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking Trophyt ovat kalliit, mutta hyvät. Pohkeelle on niin paljon tilaa, että paksukin sääri mahtuu helposti, lesti on leveä ja pohja erittäin pitävä. Mid-mallissa vartta riittää kyllä aika korkealle, ne saa alle satasella. Täyskorkeista saa noin 140€ pulittaa. Hintansa väärti ehdottomasti.

Vierailija
28/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jalkaterän koko on 35-36, nilkka on kapea, mut pohkeet on paksut. Kontiot alkaa mahtua koossa 41-42, mut niissä onkin sit ongelmana se, ettei polvet taivu... ja onhan se ilkeä kulkea saapoaissa, jotka pyörii jalassa..turvasaappaissa ennen löytyi sopivia malleja, mut niihinkin on tullut lauhean lapeat varret. 

Tai sit joo varret on leveät, mutta pohja on tasainen lätkä, ei kantaa eikä mitään kuviota pohjassa. Sellasilla ei todellakaan kävellä kuin bussipysäkiltä kahvilaan puoli korttelia.

Vierailija
29/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viking Trophyt ovat kalliit, mutta hyvät. Pohkeelle on niin paljon tilaa, että paksukin sääri mahtuu helposti, lesti on leveä ja pohja erittäin pitävä. Mid-mallissa vartta riittää kyllä aika korkealle, ne saa alle satasella. Täyskorkeista saa noin 140€ pulittaa. Hintansa väärti ehdottomasti.

Ei mahdu. Pohjahan tossa on hyvä, mut ei mee pohkeista kuin noin 10 numeroa liian suuret.

Vierailija
30/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin samalla ongelmalla Nokian talvikumisaappat. Sellaiset punaiset, ei kontiot ja ostin numeroa oikeaa kokoani suuremmat. 

Laitan sinne villasukan ja en laita lahjetta sisään. Mulla on kymmeniä kiloja ylipainoa. 

Vierailija
31/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma ja ostin Viking Trophy High saappaat. Siinä on sellainen "joustava" osio ylhäällä, jonka ansiosta mahtuvat jalkaan.

Vierailija
32/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat väärinperin perseesä kiinni jos varret ahdistaa Jäänyt paksumpi puoli alaspäin

Vierailija
33/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mahdu. Pohjahan tossa on hyvä, mut ei mee pohkeista kuin noin 10 numeroa liian suuret.

Minkä kokoisista pohkeista nyt oikein puhutaan?

Vierailija
35/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin samalla ongelmalla Nokian talvikumisaappat. Sellaiset punaiset, ei kontiot ja ostin numeroa oikeaa kokoani suuremmat. 

Laitan sinne villasukan ja en laita lahjetta sisään. Mulla on kymmeniä kiloja ylipainoa. 

Ja mulla ei ole ylipainoa, vaan paksut pohkeet, ja noi ei mahdu!

Vierailija
36/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkijalla täyskorkeat 85 euroa + mahdolliset postikulut.

Vierailija
37/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokian Piha

Niitä ei enää myydä.

Onkohan se vastaava malli Nokia Low?

Vierailija
38/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai-saappaat. Tosin jos on persjalkainen, niin varren yläreuna saattaa hiertää tussua.

Vierailija
39/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkisin Nokian talvisaappaat että meneekö. 

Minä saam kontiot juuri ja juuri väkisin jalkaan, olen normaalivartaloinen mutta jonkin verran liikuntaa harrastanut mies.

Vierailija
40/45 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimuvarsijatsarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi