Oletko koskaan joutunut potkaisemaan munille?
Kommentit (18)
Kummasti vaan tehoaa " lievä ruumiillinen kuritus" .
Eka kerran kun olin yläasteella ja samanlainen tilanne kuin kakkosella.
Toisen kerran baarista tullessa, ikää 19-20v, ja joku hiippari lähti seuraamaan junalta ja yritti ahdistella, suoraan kiinni jne. Potkaisin munille korkkareilla ja juoksin karkuun sitten sukkahoususiltani kengät käsissä, taksiasema oli onneksi lähellä ja siellä taksikin. Hiippari ei kyennyt seuraamaan...ainakaan nopeasti...
Munille potkijaa odottaa tuomio pahoinpitelystä, jos potkittu ilmoittaa asiasta poliisille. Ymmärrettävää tuollainen on vain kun kyse on itsepuolustuksesta, esim. juuri tuollaista sekopäätä hiipparia vastaan puolustauduttaessa.
Olisi muuten mielenkiintoista tietää mitä esim. ap sanoisi, jos joku mies olisi aloittanut ketjun " kuinka monta kertaa olet joutunut hakkaamaan muijasi" .
Sitähän opetetaan itsepuolustuskursseillakin, eli hentorakenteisen naisen ei kannata alkaa nyrkkeillä, vaan monottaa kasseille.
Oli aina käydessään kopeloimassa rintoja. Potkin minne jälkani vain ylettyivät, välillä osuin naamaan välillä muniin. Sitten revin tukasta ja mistä vain kiinni sain.
Siitä voi olla ikävät seuraukset loppuelämäksi, ja mistä syystä: No kun jätkä vei mun kengät! Cry me a river.
niin sieltä oltiin tulossa heti päälle. Eihän siinä auttanut muu kuin potkaista. Ehkä syynä tähän uhkaavaan käytökseen oli kuitenkin se, että munat olivat ehtinet vanhentua niin paljon, että olivat itse menossa jääkaapista roskiin ja satuin vaan siihen eteen. Mutta silloin potkaisin munia. En tee toiste, mikäli ei ole pakko. Väkivalta ei ole mikään ratkaisu. Päätä, ei jalkaa!
kova potku kasseille voi aiheuttaa miehellä shokin ja sitä kautta kuoleman. Tämä on ihan fakta, joten tuollaiset munille potkimiset on syytä jättää tilanteisiin joissa oma fyysinen terveys on vakavasti uhattuna, muuten ei ikinä.
kysymyksen pitäisi olla koska olet rfaiskannut ja seksuaalisesti pahoinpidellyt miesä
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:12"]
Kannattaa aina iskeä sukuelimiin, silmiin tai kurkkuun. Tai kämmen kuppimaiseksi ja lyönti korvaan -rikkoo tärykalvon jos hyvin käy.
Avain ja kynäkin voibvat olla tehokkaita aseita kunhan ne isketään suurella voimalla oikeaan paikkaan.
[/quote]Kannattaa kuitenkin muistaa, että väkivaltaan vastataan yleensä väkivallalla. Se kynä saattaa lopulta törröttää omasta päästä. Parasta varautumista on vaarallisten tilanteiden välttely ja pakeneminen.
Olin niin kännissä että taisi mennä vähän hutiin.
Koulussa yksi tyttö potkaisi leikillä ärsytettynä todella lujaa suoraan kiveksiin. Poikaparka oli pyörtyä tuskasta, mutta tokeni noin tunnin kuluttua. Tyttö taisi saada ainakin puhuttelun/arestia, mutta vaikea muistaa.
Ihan sama jos kiusaaja sattui sen hetken,kiusatulle jää ikuiset traumat. Ja sinä " Cry me a river" , meneppä yläasteelle ja ole silmätikku. Katstaan naurattaako sinua kenkien varastelu vielä viikon jälkeen.
T. Kiusaajia vastaan
Olen potkaissut munille. Tulin illalla autolla kaverin luota parkkipaikalle , ja sitten joku hyökkäsi kimppuuni. Minulla oli punaiset hai- saappaat jalassa, sekö lie häntä kiihottanut. Potkaisin häntä pari kertaa kunnolla munille , ja pääsin siitä tilanteesta irti. Huomasin , että nämä `haitsut`on hyvät myös autoilussa , sekä itsepuolustuksessa.
Kannattaa aina iskeä sukuelimiin, silmiin tai kurkkuun. Tai kämmen kuppimaiseksi ja lyönti korvaan -rikkoo tärykalvon jos hyvin käy.
Avain ja kynäkin voibvat olla tehokkaita aseita kunhan ne isketään suurella voimalla oikeaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen, ja nautin siitä xD
Mua voi tulla potkimaan
Ville Manner
kundi oli ihan oman koulun väkeä, rinnakkaisluokalta. Oli ns. suosittu kundi mutta jotain mitä mulle sanoi ei kestänyt päivänvaloa eikä minun korviani. Tätä tapahtumaa ennen oli ollut kiusaamista, tavaroiden varastelua, nimittelyä, kenkieni viemistä (ei siis sellaista " rakkaudesta se hevonenkin potkii" , vaan oikeasti kiusaamista.)
Erään välitunnin jälkeen poika sitten sanoi sanottavansa minulle ja minähän en enää jaksanut vastata suullisesti vaan ponkaisin vauhtia koipeeni ja iskin polven sinne haarojen väliin. Omat kaverini olivat tyrmistyneitä, pojat kyselivät toisiltaan " potkaisiko se munille?"
Kundi ei lähestynyt minua sinä päivänä, eikä muinakaan päivinä. Lainaili kotitehtäviä joskus, kun sain luvan. Mutta sellainen ikävä kiusanteko loppui.