Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mihinkä teihin saa päästää spermat mieluiten

Vierailija
06.08.2024 |

ja mistä syystä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas ihme kysymys.

Vierailija
2/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sisälle 2. Suuhun 3. Kaikki muuta paikat, paitsi 4. Pepun sisälle 5. Kasvot 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälle syvälle pimppaan on oikea ja ainoa osoite, kun pillerit ovat käytössä. Sitten kun ne tarkoituksella jätetään pois, niin tietysti sama osoite ja jalat ylöspäin että varmasti menee perille ja tekee tehtävänsä.

No, teinininä irroittelin poikien spermoja käsin ja levitin rinnoilleni. Täytyy tunnustaa että joskus muistelen menneitä....

Vierailija
4/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaan. Ei tarvitse kuunnella tyhmiä.

Vierailija
5/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmään.

Vierailija
6/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin

Vierailija
7/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Sisään

2. Tisseille

3. Suuhun

Vierailija
8/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten syvälle nieluun ja samalla tunnen kun iso kalu sykkii!

Vierailija
9/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti jotkut naiset ovat tarkkoja mihinkä spermat päästää. Esim. Ei saa tissien,perseen tai vatsan päälle ollenkaan. Valitettavaa tuommoinen ahdasmielisyys

Vierailija
10/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään saada spermaa pilluun, peräsuoleen, suuhun tai päälleni. Kaikki kiihottaa jos se kiihottaa miestäni. ;P

N24

Vierailija
11/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssani käytetään kodomia ellei olla vakituisessa monogamisessa suhteessa, joten kondomiin. Sen jälkeen sopimuskysymys, mutta en niele enkä ota mitään b-rappuun.

Vierailija
12/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään saada spermaa pilluun, peräsuoleen, suuhun tai päälleni. Kaikki kiihottaa jos se kiihottaa miestäni. ;P

N24

Oikea asenne! Nauti vapaudestasi ja seksuaalisuudestasi.

M66

Vierailija
13/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kanssani käytetään kodomia ellei olla vakituisessa monogamisessa suhteessa, joten kondomiin. Sen jälkeen sopimuskysymys, mutta en niele enkä ota mitään b-rappuun.

No tottakai otat minne mies sinut pakotta ottamaan. Vaikka kädet sijoiltaan irti väännettynä.

poliisi.fi

Vierailija
14/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Joo mut sulla ei ole mitään pillua Jouni 50-vee verkkosukkahousuissa.

Vierailija
15/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset niele

Vierailija
16/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottakai otat minne mies sinut pakotta ottamaan. Vaikka kädet sijoiltaan irti väännettynä.

Älä unta näe. Minua lähestyy vain minua kunnioittavat miehet, joissa on läsnä sekä herraseismäisyys, että vaistollinen himo, jonka avulla pääsee nauttimaan kunnolla seksistä ja miehisestä vartalaosta ilman minkäänlaista pakottamista. 

Vierailija
17/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset niele

yökkäysrefleksi on minussa herkässä siksi. Koostumus on sellainen, että elimistöni käynnistää oksennusrefleksin. Ja sitten jos maku on paha (joillakin miehillä siemenneste oikeasti haisee pahalle, riippunee ruokavaliosta), niin sitä pahempi yökkäysrefleksi

Vierailija
18/19 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginaan ja nuoremilta miehiltä suuhun. Nuorten miesten sperma maistuu, vaikka ei herkulliselta, niin erittäin kiihottavalta.

Vierailija
19/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi