Nainen, mihinkä teihin saa päästää spermat mieluiten
Kommentit (19)
1. Sisälle 2. Suuhun 3. Kaikki muuta paikat, paitsi 4. Pepun sisälle 5. Kasvot
Sisälle syvälle pimppaan on oikea ja ainoa osoite, kun pillerit ovat käytössä. Sitten kun ne tarkoituksella jätetään pois, niin tietysti sama osoite ja jalat ylöspäin että varmasti menee perille ja tekee tehtävänsä.
No, teinininä irroittelin poikien spermoja käsin ja levitin rinnoilleni. Täytyy tunnustaa että joskus muistelen menneitä....
Korvaan. Ei tarvitse kuunnella tyhmiä.
Mieluiten syvälle nieluun ja samalla tunnen kun iso kalu sykkii!
Valitettavasti jotkut naiset ovat tarkkoja mihinkä spermat päästää. Esim. Ei saa tissien,perseen tai vatsan päälle ollenkaan. Valitettavaa tuommoinen ahdasmielisyys
Tykkään saada spermaa pilluun, peräsuoleen, suuhun tai päälleni. Kaikki kiihottaa jos se kiihottaa miestäni. ;P
N24
Minun kanssani käytetään kodomia ellei olla vakituisessa monogamisessa suhteessa, joten kondomiin. Sen jälkeen sopimuskysymys, mutta en niele enkä ota mitään b-rappuun.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään saada spermaa pilluun, peräsuoleen, suuhun tai päälleni. Kaikki kiihottaa jos se kiihottaa miestäni. ;P
N24
Oikea asenne! Nauti vapaudestasi ja seksuaalisuudestasi.
M66
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssani käytetään kodomia ellei olla vakituisessa monogamisessa suhteessa, joten kondomiin. Sen jälkeen sopimuskysymys, mutta en niele enkä ota mitään b-rappuun.
No tottakai otat minne mies sinut pakotta ottamaan. Vaikka kädet sijoiltaan irti väännettynä.
poliisi.fi
Vierailija kirjoitti:
N24
Joo mut sulla ei ole mitään pillua Jouni 50-vee verkkosukkahousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset niele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai otat minne mies sinut pakotta ottamaan. Vaikka kädet sijoiltaan irti väännettynä.
Älä unta näe. Minua lähestyy vain minua kunnioittavat miehet, joissa on läsnä sekä herraseismäisyys, että vaistollinen himo, jonka avulla pääsee nauttimaan kunnolla seksistä ja miehisestä vartalaosta ilman minkäänlaista pakottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset niele
yökkäysrefleksi on minussa herkässä siksi. Koostumus on sellainen, että elimistöni käynnistää oksennusrefleksin. Ja sitten jos maku on paha (joillakin miehillä siemenneste oikeasti haisee pahalle, riippunee ruokavaliosta), niin sitä pahempi yökkäysrefleksi
Vaginaan ja nuoremilta miehiltä suuhun. Nuorten miesten sperma maistuu, vaikka ei herkulliselta, niin erittäin kiihottavalta.
Olipa taas ihme kysymys.