Sperman lento
Olen yli nelikymppinen nainen ja ollut muutamassa pidemmässä parisuhteessa ja nyt jo pitkään sinkkuna joten kokemuksia erilaisista miehistäkin on kertynyt aika paljon.
Olen usein miettinyt, että mistä johtuu miesten erilaiset spermat. Toisilla sperma lentää kovalla paineella ja tulee monta ruiskausta peräkkäin ja joillakin taas tulee paljon vähemmän ja lähes valumalla ulos.
Sperman laadussa on myös paljon eroja. Toisilla tulee vetisen oloista ja lähes hajutonta ja mautonta nestettä ja toisilla taas paksua ja vahvan tuoksuista ja erikoisen makuista spermaa?8
Kommentit (44)
Olen yli viisikymppinen mies ja tuotan siementä reilusti. Jos laukeamisen hetkellä vedän kalun ulos, lentää pari ensimmäistä ruiskausta sängyn päätyyn sellaisella voimalla, että mällit leviää ympäriinsä. Sitten naisen kasvoille ja rinnoille kolme seuraavaa. Mälliä tulee 11-13 ruiskausta ja sitä on sitten joka puolella. Mieluusti pidän sen pillun pohjassa laukeamisen ajan.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli viisikymppinen mies ja tuotan siementä reilusti. Jos laukeamisen hetkellä vedän kalun ulos, lentää pari ensimmäistä ruiskausta sängyn päätyyn sellaisella voimalla, että mällit leviää ympäriinsä. Sitten naisen kasvoille ja rinnoille kolme seuraavaa. Mälliä tulee 11-13 ruiskausta ja sitä on sitten joka puolella. Mieluusti pidän sen pillun pohjassa laukeamisen ajan.
Tuollaisen satsin luulisi naisenkin jo tuntevan.
Mulla lentää helposti 2-3 metriä.
Mulla lentää 10 metriä ja hirvittävällä paineella. Painepesurikin jää toiseksi kun multa tulee.
Vierailija kirjoitti:
Käynti optikolla auttaa...
Kuuman Kostajan kans kun harrastaa puhelinseksiä, ovat lastit suuria ja lentää kauan
Mulla hajos kortsu kun tuli niin kovalla paineella.
Orgasmin voimakkuus ja lantionpohjan lihasten kunto vaikuttaa lentämiseen, samoin se koostumus toki. Jos ei juo vettä juuri lainkaan ja syö raskaasti, niin sperma on paksua klimppiä. Jos juo säännöllisesti paljon niin se ohenee. Itsellä lentää voimakkaassa orgasmissa parhaimmillaan 2 metriä ja on hyvin juoksevaa tavaraa. Kuulemma miellyttävän makuistakin. Juon todella paljon vettä.
Eniten vaikuttaa tuleeko mieheltä samoin kuin keskiverto mieheltä, eli 5ml vaiko harvinaisen runsaasti 15ml. Itseltä tullut aina runsaasti yli 10ml paksua tukevaa kamaa, joka lentänyt max 50cm. Harvemmin koskaan edes kokeillut, kun aina lauennut jonnekin sisään. Mutta tuo lukema vessan pyttyyn laukeamisessa.
Fwb otti suihin loppuun asti ja kertoi satsin menneen vauhdilla nieluun, mikä sai aikaan naurua ja kakomista. Edellisistä orkuista oli vasta kaksi päivää. Taitaa vähän vaikuttaa sekin, kuka sitä kullia imeskelee. M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa on mennyt varmaan jotain ohi, mutta selittäkää miehet, miks se orgasmi on kovempi kuivana?
En tiedä, mutta niin se vain usein tuntuu olevan. Kerran mulle kävi niin, että pitkän edgettelyn jälkeen vessassa käydessä spermat purkautui ensin melkein velttona ollessa ilman suurempia tuntemuksia. Pari runkkausliikettä siihen päälle sai kullin jäykistymään ja aiheutti kuivan, mutta koko miehen ihan väkisin kaksinkerroin vääntävän orgasmin. Oli kovimpia laukeamisia ikinä, tai ainakin sitten teinivuosien, eikä ole toistunut.
Ok. Nimittäin, kultani kaa harrastettiin seksiä yhtenä iltana ja hän tuli siin lyhyen ajan sisään kolme kertaa. Pienen huilin jälkeen alettiin neljättä yhdyntää ja välillä jo luulin, että hän tulee. Näki ilmeistä, että nautti ihan valtavasti. Sanoikin, että tuntuu aivan ku
Feikkas.
Vierailija kirjoitti:
16-vuotiaalla lentää 3 roiskausta, 65- vuotiaalla valuu 3 pisaraa hetki sykkimisen jälkeen.
58 ikää ja lentää 4-7 sykäystä, ensimmäiset jopa pari metriä. Turha yleistää.
Mittasin kerran ulkona, mulla lensi 13 metriä mällit.
Oman miehen laukeaminen on taas jotain tuolta väliltä. Ensin tulee yksi tai kaksi sykäystä, jotka yleisimmin pursuavat ulos tai joskus lennähtävät lyhyen matkan. Loput valuvat ulos. Vissiin aika normaalia keski-ikäiselle miehelle.
Aika h.oro saa olla jos mälliä voi tolleen vertailla.
Kun houkuttelee orkun partaalle ja antaa taas lopahtaa ja vasta kymmenennellä kerralla antaa laueta, seuraa pitkät lennot
Vierailija kirjoitti:
WMittasin kerran ulkona, mulla lensi 13 metriä mällit.
Vastatuuleen arvatenkin?
Eturauhasessa on sen verran liikakasvua, että enää ei lennä vaan oikeastaan vaan pulppuaa ja valuu rerskan päästä. Pari vuotta sitten vielä lensi jonkun matkaa.
M52
Vierailija kirjoitti:
Multa on mennyt varmaan jotain ohi, mutta selittäkää miehet, miks se orgasmi on kovempi kuivana?
En miehnenä tiedä, koska itselläni ensimmäinen on aina kovin ja seuravat enemmän tai vähemmän tussuja. Ekassa tulee jo liki kaikki ulos voimalla. Näin ollut aina, vaikka itseltä tullut yli 10ml kerrallla.
Sperman lento, Ikaroksen lento -myytin vähemmän tunnettu ensihahmotelma.