Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustajien osoitteet hukassa...

06.02.2007 |

Niin...pikkukakkosta odotellessa olisi kiva taas ajankuluksi laittaa postia ennustajille ja kysellä kumpi on tulossa!

Olen vaan hukannut nuo osoitteet, eli jos joku sattuisi muistamaan :-)

Madame Mamma ja Ennustaja Elli ennustivat viimeksi molemmat tyttöä ja tyttöhän sieltä tuli...lisäksi samana päivänä kuin Mamma oli sanonut!!!

Kiitokset vastauksista :-)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

madam.mamma@luukku.com ja ennustajaelli@luukku.com. Meille molemmat ennustivat poikaa ja ultrankin mukaan poika on tulossa.

Luna ja " Aarre" rv 32+4

Vierailija
2/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tietoja sinne piti laittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nää tällaiset ennustajat toimivat? Maksaako jotain, mitä tietoja sinne pitää lähettää ja kuinka kauan kestää vastauksen saaminen?

Ihan vaan uteliaisuuttani voisin testata... =) Lähinnä jos vaikka synnytyspäivä selviäisi. ;)

~Murmutti 30+5

Vierailija
4/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ennustajat eivät maksa mitään. Lähetät vaan sähköpostia ja saat vastauksen sähköpostiisi muutaman päivän sisällä. Itse laitoin oman ja mieheni syntymäajan ja kysyin, miltä näyttää tulevaisuutemme perheenlisäyksen suhteen.

Toinen noista ennustajista ennusti meille kolmea ja toinen neljää lasta. Molemmissa ennustuksissa ensimmäinen lapsi oli poika. Molemmat ennustivat esikoisen syntyvän vuonna 2008, mutta toivottavasti olivat väärässä se suhteen!

Essi78 (7+1)

Vierailija
5/5 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoja tarvii laittaa oma ikä (ei mitään syntymäaikoja vaan ihan pelkkä ikä) ja lasten lukumäärä jos jo on ja laskettu aika (jos on raskaana). Mulle tais vastaukset tulla ihan päivässä parissa.