Aiotko katsoa tänään naisten skeittausta? Mukana myös Suomen naisedustaja
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Olen odottanut tätä. Piristävää ja mielenkiintoista.
Kunnon kukkahatun kommentti 😆
Täh?
En ole kukkahattua nähnytkään.
Tottakai. Vuosikymmeniä odotettiin että laji pääsee arvokisoihin.
Kyllä. Heili on ihana. Se sanoi, että nyt otetaan mitali ihan mikä väri vaan kelpaa ja neljän vuoden päästä sitten kultaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuo pikkutyttö perheineen ei edes asu Suomessa. Ja rahaa näkyy riittävän koko perheellä muuttaa aina tytön harrastuksen perässä.
Oliskohan päivän kateellisimman vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Olen odottanut tätä. Piristävää ja mielenkiintoista.
Kunnon kukkahatun kommentti 😆
Täh?
En ole kukkahattua nähnytkään.
Kyllä olet, mikäli tuo nUorEt on niin iLoiSia jA iHanIa -kommenttisi yhtään heijastaa ajatusmaailmaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pikkutyttö perheineen ei edes asu Suomessa. Ja rahaa näkyy riittävän koko perheellä muuttaa aina tytön harrastuksen perässä.
Miksi olisin kateellinen kouluttamattomalle ja sellaiseksi jäävälle pikkutytölle?
Vierailija kirjoitti:
En. En myöskään katsele pihalla leikkiviä lapsia kuten teillä mummoilla on tapana.
Määrittele mummo? Mä toisinaan katselen. Duunin jälkeen on ihana mennä etupihalle istumaan kahvin kanssa ja kattelemaan muksujen menoa. Eipä pyöri duuniasiat kauan päässä, kun voi naatiskella hiekkakakkuja ja höpötellä mitä sattuuta.
N26
Skeittarit ovat yksinkertaisia hölmöjä ja pössyttelijöitä, ihan poikkeuksetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. En myöskään katsele pihalla leikkiviä lapsia kuten teillä mummoilla on tapana.
Määrittele mummo? Mä toisinaan katselen. Duunin jälkeen on ihana mennä etupihalle istumaan kahvin kanssa ja kattelemaan muksujen menoa. Eipä pyöri duuniasiat kauan päässä, kun voi naatiskella hiekkakakkuja ja höpötellä mitä sattuuta.
N26
Mummous on henkinen ominaisuus. Kaikki kirjoittamasi todistaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin kateellinen kouluttamattomalle ja sellaiseksi jäävälle pikkutytölle?
Siksi, kun 13-vuotias tyttö on jo nyt menestyneempi kuin sinä tulet ikinä olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Menis nuokin sossuun kuten suomalaisilla tapana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Miljonäärihän tuosta on tulossa kovaa vauhtia, ellei ole. Hyvin valinnut ammattinsa. Mihin perustat tuon kouluttamattomuden? Hän on vasta 12 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Mummous on henkinen ominaisuus. Kaikki kirjoittamasi todistaa siitä.
Ehkä säkin voisit jotenkin heittäytyä joskus, ettet olisi noin takakireä ja ilkeä haukkuja.
N26
Joo, aion katsoa. Mun tytär skeittaa ja on myös odottanut tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun 13-vuotias tyttö on jo nyt menestyneempi kuin sinä tulet ikinä olemaan.
Tuon tyttölapsen sopii tulla yrittämään tehdä sitä työtä missä minä olen menestynyt. Jäisi suu auki seisomaan jo käsitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Miljonäärihän tuosta on tulossa kovaa vauhtia, ellei ole. Hyvin valinnut ammattinsa. Mihin perustat tuon kouluttamattomuden? Hän on vasta 12 vuotias.
Skeittarit eivät opiskele sen enempää kuin surffailijat. Niille riittää elämänsisällöksi se pomppiminen laudalla.
Onpa suomalaista olla kade jopa pikkulapselle :D hävettää kyllä maanmiehet ja -naiset jatkuvasti. Ja idiooteille tiedoksi, ei, tuolla skeittaavat eivät ole pössyttelijöitä. Tanakka täti on vaan kade.
Vierailija kirjoitti:
Kuka skeittauksesta uraa aikova asuisi täällä loskassa?