Siis mitä helv...? Tuttelia ostaessa ei saa enää niitä pahveja mukaan???
Kävin tänään S-marketissa ja ostin 10 purkkia Tutteli-korviketta, otin siis sen paketin, jossa pahvinen alusta ja 10 korviketetraa. Yllätyksekseni kassa otti kaikki tetrat pakkauksesta erikseen, ja kysyin syytä, niin sanoi, että sieltä mistä nuo tuotteet tilataan on tullut määräys, ettei niitä pahveja saa enää antaa asiakkaille.
Siis mitä ihmettä? Onko muut törmänneet vastaavaan? Ostan joskus kerralla jopa 3 "lavaa" korviketta, sitä kun menee niin paljon. Pitääkö mun nyt sitten lappaa sieltä hyllystä aina erikseen 30 purkkia??? Jos tuo S-market on ainoa, jossa tuollainen ihme sääntö on tullut, niin saivat minusta entisen asiakkaan.
Kommentit (8)
Ota Vikli suoraan yhteyttä
www.nutriciababy.fi
ja tiedustele asiaa.
Kuulostaa todella kummalliselta...
Luuk@
Aika outoa, ymmärtäisin kyllä muoviset alustat mutta pahvithan menee jo kaupassakin puristimeen niin miks ihmeessä niitä ei saisi viedä kotiin..!!?? Ehkäpä sulle on vaan sattunut tietämätön kassa, hope so ainakin..
Meillä juodaan semperiä, prismasta just eilen pari lavaa haettiin eikä tulisi kyllä mieleenkään alkaa latomaan niitä irrallaan kasseihin.. Ehkäpä kauppa tahtoo tehdä tiliä ylimääräsillä muovikasseilla.. ;]
Ärsyttävää on myös se, että lavoista revitään kaupassa aina se etureuna auki (ok, onhan se myyvämmän näköinen ja helpompi ottaa yksittäisiä tetroja, mut silti..) ja sitten purkit tippuilee kyydistä.. Nyt kun pääsi vähän valittamaan, niin pitää päästää kaikki ulos :D
Mutta ilmottelehan mitä vastattiin, jos soitit/soitat asiasta!
"Kiitos palautteesta.
Tällaista pyyntöä ei meidän taholtamme ole laitettu eteenpäin. Päinvastoin, tuotteen olennainen osa mielestämme on sen pahvialusta, joka on kehitetty suojaamaan tuotetta ja auttamaan sen kantamisessa kotiin ehjänä. Emme toivo, että pahvialustaa kaupan kassalla avattaisiin, vaan että se kokonaisena suojaisi tuotetta kotiin asti, jotten sen käyttäjä, pieni imeväisikäinen saisi turvallisesti tuotteensa. Useiden kauppojen kassajärjestelmä ei kuitenkaan hyväksy pahvissa olevaa myyntierän koodia, vaan kassat avaavat pakkauksen saadakseen yksittäisen purkin koodin.
Palautteenne on arvokasta ja selvitämme tällaisen kommentin taustan niin pian kuin mahdollista.
Kiitos teille!"
Toivottavasti vastaavat mulle vielä uudestaankin, jos saavat selvyyttä asiaan, mistä tuo määräys on tullut. Aion kyllä antaa sinne S-markettiinkin palautetta, kun seuraavan kerran lähistölle menen.
Noinpäin minäki arvelin asian olevan...
*:D*
niin pakkaus on avattava, jotta yksittäisen purkin ean saadaan luettua.
Sitä olen minäkin ihmetellyt, että miksei sitä koko "lavan" koodia voida syöttää järjestelmään. Onhan kassan helppo katsoa onko se täynnä vai laittaako x kertaa yksikköhinnan.
Laatikon koodi ei ole toiminut yhdessäkään kaupassa, josta olen sen ostanut.
Se voi myös käydä kaupalle kalliiksi, koska kerran jälkikäteen huomasin että kassa (harjoittelija) oli vetänyt sen laatikon koodin koneelle. Ja kun se ei ollut toiminut (hänkään ei sitä näköjään tarkistanut), tuli tuote eli koko lava meille veloituksetta.
Huomasin virheen vasta myöhemmin enkä palannut kauppaan maksamaan lisää. Tällaisia virheitä voi uusille kassahenkilöille käydä useinkin, joten kannattaisi varmaan koodata sen tukkupakkauskin...
Ainakin niissä kassajärjestelmissä joita itse olen käyttänyt, kone kyllä herjaa eikä päästä jatkamaan eteenpäin, jos viivakoodi ei toimi.. Eli pitäisi olla todella hajamielinen/osaamaton tms kassa, jos ei sitä huomaisi... En kyllä itsekään menisi tuollaisesta asiasta valittamaan ;)
kyllä täälläkin on törmätty siihen että avaavat sen pakkauksen niin että saavat yhdestä purkista sen koodin. Asiasta viisastuneena, otan aina yhden ylimääräisen pikkupurkin josta kassa saa sen koodin ettei revi pakettia hajalle!
Ostin eilen niitä isompia tetroja 10 kpl ja pahveineen päivineen vein kassalle. Eikä kassa sitä pahvia pois ottanut. Ja tämä Espoossa Sellon Prismassa.
Onpa kyllä tosi omituista, jos tällainen määräys muka on tullut. Jos mulle tulee tuo tilanne eteen, niin täytyy varmaan pyytää sen tilauspaikan numero ja soittaa sinne. Inex vai mikä varmaankin toimittaa S-ryhmän tuotteet, mutta tuleekohan Tuttelitkin sitä kautta...
Onhan nuo tetrat nyt paljon helpompi kuskata kotiin pahveissa kuin kaikki irrallaan.