Näkijä
Näkeekö kukaan, onko yhtään valoa tunnelin päässä minun elämässäni? Yhtä synkkää pskaa ollut jo vuosikaudet, ellei -kymmenet.
Kommentit (7)
Tulevaisuus näyttää jokseenkin synkältä ja olet sen ansainnut.
T. Av-Näkijä
Millä perusteella sut pitäisi tuntea niin että jotain voisi arvioida tulevaisuudestasi?
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella sut pitäisi tuntea niin että jotain voisi arvioida tulevaisuudestasi?
Niin. Ota vaikka pääsi pois prseestä, niin et tyhmyyttäsi kävele vaikka auton alle..
Sä itse manifestoit elämääsi. Jos keskityt kaikkeen negatiiviseen elämässä niin sillon myös elät todella raskasta ja negatiivista elämää. Kun sun elämässä on haasteita niin sen sijaan, että mietit sitä mikä kaikki on pielessä, keskity miettimään mitä universumi haluaa sulle viestiä. Mitä sun pitää oppia näistä haasteista? Kaiken kaikkiaan haasteista huolimatta elämä on sitä mitä siitä tekee. Meillä on aina mahdollisuus vaikuttaa siihen miten me nähdään asiat. Yritä löytää positiivisia asioita elämästä vastoinkäymisten keskellä ja tapoja hyödyntää kokemuksiasi nykyisessä elämässäsi.
T: ammatti tarot tulkitsija
Kokeilepa kiitollisuus päiväkirjaa. Sen sijaan että keskityt niihin asioihin mitkä menee huonosti, yritä löytää edes pieniä asioita jotka on hyvin tai missä sulla on hyvä olla. Lisää niitä asioita elämääs ja opettele nauttimaan niistä. Negatiivisuus vetää negatiivisuutta puoleensa. Positiivisuus positiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sä itse manifestoit elämääsi. Jos keskityt kaikkeen negatiiviseen elämässä niin sillon myös elät todella raskasta ja negatiivista elämää. Kun sun elämässä on haasteita niin sen sijaan, että mietit sitä mikä kaikki on pielessä, keskity miettimään mitä universumi haluaa sulle viestiä. Mitä sun pitää oppia näistä haasteista? Kaiken kaikkiaan haasteista huolimatta elämä on sitä mitä siitä tekee. Meillä on aina mahdollisuus vaikuttaa siihen miten me nähdään asiat. Yritä löytää positiivisia asioita elämästä vastoinkäymisten keskellä ja tapoja hyödyntää kokemuksiasi nykyisessä elämässäsi.
T: ammatti tarot tulkitsija
Luepa ne korttis vähän tarkemmin, niin näet että olin oikeassa.
T. Av-Näkijä
Nostan
-ap-