Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Recaro yong sport kokemuksia?
06.02.2007 |
Miten se istuimen pienennin toimii? Siis lapsen peppu mahtuu siihen lähtökohtaisesti 18kiloon astikko? Entä kun se otetaan (siis saahan sen pois) pois niin jääkö istuimeen vielä ne sisemmät pääntuet?
Minkä ikäinen/kokoinen teillä vielä istuu ko.istuimessa 5 pistevöissä pienentäjän kanssa?
Jos tilasit saksasta mitä tuli maksamaan ja kuinka maksoit? Ja tietty mistä ostit?
Olen itse ajatellut tilata saksasta enkä pääse ihan heti kotimaassa sellaiseen kauppaan missä näkisin livenä...
Recaron yong stylekin on kyllä yksi vaihtoehto.
Kiitos jo etukäteen vastaajille!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Jugu:
Pepun alta lähtee se pelkkä pienennin pois, ei vaikuta mihinkään muuhun kun " pepun alueeseen" . Minä otin se meidän laiheliinitytöltä nyt jo pois, kun talvivaatteissa oli helpompi ainakin laittaa vyöt tukevasti kiinni ilman sitä, mutta ilman paksuja toppavaatteita olisi kyllä aika ehdoton. Tyttö on 1v ja 9kk ja painaa 10 kiloa.
Tyttö kyllä näyttää istuvan niin tukevasti ja viihtyvän istuimessaan, että on kuin toinen maailma verrattuna Gracon Cosmiciin.
Saksasta tilattiin, mutta en nyt jaksa kaivaa enää niitä samoja tietoja esiin, joita kirjoitin vähän aikaa sitten. Koita vaikka hakutoimintoa, monet muutkin silloin kyselivät ja vastailivat. Ei nähty itsekään livenä ennen kuin tilattiiin, mutta niin paljon oltiin kuultu positiivista, että ei hirvittänyt tilata ja enemmän yllätyttiin positiivisesti istuimen laadusta ja asennuksesta ja kaikesta kuin petyttiin. Asennus oli tosi helppo ja sen sai todella tukevasti penkkiin kiinni. Eikä jätä penkkiin sellaisia painaumia kuin tuo meidän toinen penkki!
Young Style on varmaan aika pitkälti sama penkki, mutta ilman penkin omia vöitä ja sen saa niillä omilla kaiuttimilla varustettuna. Meilläkin on edessä pähkäily, että ostetaanko pikkusiskolle toinen Young Sport vai isosiskolle sitten Young Style ja pikkusisko siirtyy tuohon Young Sportiin. Mutta varmasti toinenkin istuin tulee meillä olemaan Recaro, kunhan vaan pikkusisko kasvaa ja tulee aiheelliseksi kääntää kasvot menosuuntaan. Joo, ja olen tutustunut suosituksiin selkämenosuuntaan matkustamisesta ainakin 3-vuotiaaksi...