Voitaisiinko Suomessa ottaa käyttöön Totuuden päivä? Silloin saisi kaikki politiikot, virkamiehet jne. kertoa ihan suoraan asiat.
Eli saisi rauhassa todeta että Suomella menee kaikki ihan päin hattua, tunnin juna tehdään vain korruptiorahan vuoksi, sota Venäjää vastaan on hävitty eikä mitään B-suunnitelmaa ole olemassa jne.
Sitten seuraavana päivänä palattaisin taas normaaliin liturgiaan maailman parhaasta maasta ihan kaikessa, tunnin junan tärkeydestä yhteiskunnallisen kehityksen veturina, Venäjän romahtavan heti huomenna yms.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Pidän ideasta. Mutta ongelmana on, että ainakin minun logiikkani mukaan samalla muista 364 päivästä tulisi valheiden päiviä.
No eikö se olisi silti parannus nykytilanteeseen, jossa valheiden päiviä on 365?
Missä he totuuden kertoisivat? Valehtelijoiden medissa Ylessä sitä ei voi tehdä .
Se olisi paras päivä maailmassa ja muuttaisi KAIKEN ympärillämme.
Kunnon länsimainen purge
Miettikää kun virkamiehet alkaa kertoa kansalaisille oikeita mielipiteitään. Siis esim sossun asiakkaalle ei enää hymistä miten kurjaa se on että maailma aina potkii päähän, vaan suoraan todetaan että itse olet asias sotkenut, etkä edes yritä tehdä asian eteen mitään.
Ehdottomasti tämä käyttöön. Myös kaupan myyjät nauttii tästä päivästä!
Vierailija kirjoitti:
Kunnon länsimainen purge
Miettikää kun virkamiehet alkaa kertoa kansalaisille oikeita mielipiteitään. Siis esim sossun asiakkaalle ei enää hymistä miten kurjaa se on että maailma aina potkii päähän, vaan suoraan todetaan että itse olet asias sotkenut, etkä edes yritä tehdä asian eteen mitään.
Suomalaiset 50+ vuotiaat miehet kokisi elämänsä järkytyksen kun alkaisi alistuneen huokaisun sijaan tulla tosiasioita niskaan oikealta ja vasemmalta.
Mieheni mielestä politiikot eivät valehtele. Päivästä tulisi hänelle valheiden päivä.
Yksi emävalhe siis "totuuden päivä" lisää, joopa joo. Mitä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon länsimainen purge
Suomalaiset 50+ vuotiaat miehet kokisi elämänsä järkytyksen kun alkaisi alistuneen huokaisun sijaan tulla tosiasioita niskaan oikealta ja vasemmalta.
Monikohan saisi slaagin?
Pidän ideasta. Mutta ongelmana on, että ainakin minun logiikkani mukaan samalla muista 364 päivästä tulisi valheiden päiviä.