Töissä naiset vit****uilevat kun syön kuulemma niin vähän
Olen pienikokoinen nainen 149/40 kg. Lihavat työkaveri naiset kauhistelevat miten vähän syön kun itsellä on ihan järkyttävät määrät ruokaa lautasella. Rakastan eri salaattiruokia ja keittoruokia, inhoan roskaruokaa koska tulen pahoinvoivaksi niistä.Pienikokoisena naisen syön pienesti ja jos syön liikaa tulen pahoinvoivaksi. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?? Inhoan jatkuvaa huomauttelua syömisistäni. Itse pidän mölyt mahassa enkä huomauttele työkavereiden syömisistä.
Kommentit (51)
No jos pitää vertailemaan ruveta, niin ylipainoisiin suhtaudutaan halveksien, alipainoisiin ei. Heihin kohdistuu toisenlaista kommentoimtia, mutta kumpikaan ei ole oikein. Mölyt mahaan, toisen paino ei ole ulkopuolisten asia, vaikka jotkut pitävätkin sitä ihmisarvon mittarina.
Ylipaipainoisten vihan hoikkia kohtaan huomaa joka päiväisessä elämässä
Miehet haluavat siron ja hoikan naisen. Naiset haluavat pitkän, miehekkään miehen. Ihan turha ulista muuta. Mutta naisten viha kohdistuu niihin naisiin jotka ovat miesten suosiossa. Johan sen näkee somessa ja IRL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet töissä? Meillä on usein isoillakin ihmisillä salaattilounas, ja muut vain kehuvat. Toki alipainoisena sinulla on yhtä paljon terveysriskejä, kuin halveksimillasi lihavilla naisilla, joten voihan siinä olla huolta mukana.
No yksi kilo näyttää bmi indeksi alipainoa, montako kiloa näyttää sinun vaaka ylipainoa +50kg.
149cm / 40kg on ihanne mitat monelle miehelle.
No ei todellakaan ole. Miehen kuuluu olla +185 cm ja +75 kg.
Vitsit sikseen, aika harva haluaa noin lyhyen naisen.
Taas joku iso marami puhuu omiaan. Miehet juuri haluavat pienen, keijukasmaisen siron naisen. Toki se
Monet mallit ovat hyvin lähellä anoreksiaa. Malli- ja muotimaailma on sairas maailma. Jostain kumman syystä muotisuunnittelijat ihannoivat poikamaista vartaloa.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet töissä? Meillä on usein isoillakin ihmisillä salaattilounas, ja muut vain kehuvat. Toki alipainoisena sinulla on yhtä paljon terveysriskejä, kuin halveksimillasi lihavilla naisilla, joten voihan siinä olla huolta mukana.
No yksi kilo näyttää bmi indeksi alipainoa, montako kiloa näyttää sinun vaaka ylipainoa +50kg.
149cm / 40kg on ihanne mitat monelle miehelle.
No ei todellakaan ole. Miehen kuuluu olla +185 cm ja +75 kg.
Vitsit sikseen, aika harva haluaa noin lyhyen naisen.
Taas joku iso marami puhuu omiaan. Miehet juuri ha
Muotisuunnittelijoiden joukossa ei taida olla kovinkaan monta heteromiestä.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaipainoisten vihan hoikkia kohtaan huomaa joka päiväisessä elämässä
Olen ollut työelämässä jo kymmeniä vuosia ja olen onnistunut välttämään tällaiset toisten ruoka-annosten arviointikeskustelut ihan kokonaan. Kukaan ei ole kommentoinut toisten annoskokoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Ja siis kaikki miljardi Aasialaista ovat kääpiöitä ja pedofiilien uhreja?? Voi jestas miten ihminen voi olla tyhmä
Aasiassa miesten keskipituus 158cm-164cm
Ja Asiassa naisten pituus on 145-155 cm. Eli ne miljoonat Aasialaiset naiset on kääpiöitä??? Bullshit!
Onhan ne jos miettii yleisellä tasolla pituuksia :D
Syön ennen töitä ja töiden jälkeen.
Kerran oli menoja niin ennen töitä, että jouduin syömään ruuan tauolla, ja annoskokoni on kuulema pöyristyttävä ja tulen lihomaan tällä menolla. Yhä odottelen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Syön ennen töitä ja töiden jälkeen.
Kerran oli menoja niin ennen töitä, että jouduin syömään ruuan tauolla, ja annoskokoni on kuulema pöyristyttävä ja tulen lihomaan tällä menolla. Yhä odottelen sitä.
Mun annoskokojani myös on kauhisteltu eri paikoissa. Olen siis hoikka nainen ja saatan ottaa täyden lautasellisen lasagnea tms. tuhtia ruokaa.
Lihavat tantat ovat kateellisia hoikille 😇
Aasiassa, aasialainen