Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä naiset vit****uilevat kun syön kuulemma niin vähän

Vierailija
05.08.2024 |

Olen pienikokoinen nainen 149/40 kg. Lihavat työkaveri naiset kauhistelevat miten vähän syön kun itsellä on ihan järkyttävät määrät ruokaa lautasella. Rakastan eri salaattiruokia ja keittoruokia, inhoan roskaruokaa koska tulen pahoinvoivaksi niistä.Pienikokoisena naisen syön pienesti ja jos syön liikaa tulen pahoinvoivaksi. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?? Inhoan jatkuvaa huomauttelua syömisistäni. Itse pidän mölyt mahassa enkä huomauttele työkavereiden syömisistä. 

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 lisää että olen ollut isoissa naisvaltaisissa, kukaan ei ole kiinnittänyt huomiota eväisiini. 

Vierailija
22/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia haluat haukkua pienikokoista lyhytkasvuiseksi. Huomaatko miten itse ylennät itseäsi samalla kun väheksyt toista. Olet miten kaunis tahansa niin mieleltäsi olet ruma. Ei jatkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia haluat haukkua pienikokoista lyhytkasvuiseksi. Huomaatko miten itse ylennät itseäsi samalla kun väheksyt toista. Olet miten kaunis tahansa niin mieleltäsi olet ruma. Ei jatkoon. 

Ei se ole mitään haukkumista vaan fakta. Asian negatiivisuus on omassa päässäsi.

Vierailija
24/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP llä mahdollista töissä syödä yksin? Kenenkään muun näkemättä tai edes kuulematta. Olen havainnut saman jo kauan sitten, että monet pitävät suorastaan kansalaisvelvollisuutenaan nähdä vaivaa toisten syömisistäkin. Itse tältä välttyäkseni pystyn onneksi töissä syömään yksinäni. Samaan pyrin vapaa-ajallakin.

Vierailija
25/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olet töissä? Meillä on usein isoillakin ihmisillä salaattilounas, ja muut vain kehuvat. Toki alipainoisena sinulla on yhtä paljon terveysriskejä, kuin halveksimillasi lihavilla naisilla, joten voihan siinä olla huolta mukana. 

No yksi kilo näyttää bmi indeksi alipainoa, montako kiloa näyttää sinun vaaka ylipainoa +50kg.

149cm / 40kg on ihanne mitat monelle miehelle.

Heh, miehen ihannemitat 149/40 varmaan Hobbittien retkillä ;)

Vierailija
26/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mennä tunteisiin. Miehenä naisen sisäinen kauneus on tärkeintä. Voisin heittämällä ottaa söpön, sporttisen  taskuvenuksen. 

Vierailija
27/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olet töissä? Meillä on usein isoillakin ihmisillä salaattilounas, ja muut vain kehuvat. Toki alipainoisena sinulla on yhtä paljon terveysriskejä, kuin halveksimillasi lihavilla naisilla, joten voihan siinä olla huolta mukana. 

No yksi kilo näyttää bmi indeksi alipainoa, montako kiloa näyttää sinun vaaka ylipainoa +50kg.

149cm / 40kg on ihanne mitat monelle miehelle.

Siis sun mitat on lapsen koossa? Oon itse 165cm ja joka ikinen kerta kun siitä mainitsen miehelle niin olen " täydellisen pituinen ". En lyhyt, en pitkä. Pedofiilit susta enemmän pitää.

Vierailija
28/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haukkuu ja miehet kehuu:D taattua AV viihdettä

Vierailija
29/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP. En ole alipainoinen. Enkä halveksu lihavia, en vain pidä siitä että muut vit***tuolevat syömisistäni. 

Jossain raksalla töissä kun kielenkäyttö on tuollaista? 

Vierailija
30/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Ja siis kaikki miljardi Aasialaista ovat kääpiöitä ja pedofiilien uhreja?? Voi jestas miten ihminen voi olla tyhmä

Vierailija
31/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Ja siis kaikki miljardi Aasialaista ovat kääpiöitä ja pedofiilien uhreja?? Voi jestas miten ihminen voi olla tyhmä

Aasiassa miesten keskipituus 158cm-164cm

Vierailija
32/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla alle 175cm pitkä ja painaa alle 65kg

Vierailija
33/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on pankissa töissä. Ja sporttinen, urheilen ja juoksen pitkiä lenkkejä.Harva maratoonari on ylipainoinenKulutan kaiken minkä syön, ja syön säännöllisesti mutta terveellisesti. Viimeksi ollut sairaana 7 vuotta sitten, ja terve kuin pukki. 

Miksi ihmeessä ruoka ei maita? Silloin kun mä juoksin maratonia, oli aina ehtymätön nälkä. Söin valtavia pasta- ja pizza-annoksia ja kokkasin myös. Ja siitäkös ne miehet vasta tykkäsivät. Niin monta kertaa sain kuulla, miten ärsyttäviä ovat naiset, jotka vain nakertelevat salaatinlehteä. Jos sillä nyt on väliä, mitä miehet sanovat.

Vierailija
34/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialainen kirjoitetaan yhdellä a:lla. Ja esimerkiksi Kiinassa naisten keskipituus on 163 senttiä.

Vierailija
35/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasiassa miesten keskipituus 158cm-164cm

Ja Asiassa naisten pituus on 145-155 cm. Eli ne miljoonat Aasialaiset naiset on kääpiöitä??? Bullshit! 

Vierailija
36/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylipainoisia enemmän haukutaan, tämäkin ketju osoittaa sen.

Vierailija
37/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi mennä tunteisiin. Miehenä naisen sisäinen kauneus on tärkeintä. Voisin heittämällä ottaa söpön, sporttisen  taskuvenuksen. 

Mieti nyt ihan aidosti sitä sisäistä kauneutta. Söpö, sporttinen taskuvenus, joka haukkuu somessa anonyyminä toisia naisia, voi olla aika karua seuraa siinä vaiheessa kun ulkonäön uutuudenviehätys on mennyt.

Vierailija
38/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun thaikku ystävänaiset ovat 150-155 cm pitkiä, ja kauniita kuin nuket. Hoikkia ja siroja, ja kaikilla iho kuin posliinia. Ja kaikki hyvissä parisuhteissa, yksikään ei ole sinkku. Enkä ihmettele

Vierailija
39/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla alle 175cm pitkä ja painaa alle 65kg

Missä niin sanotaan?

Vierailija
40/51 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialainen kirjoitetaan yhdellä a:lla. Ja esimerkiksi Kiinassa naisten keskipituus on 163 senttiä.

Ei kirjoiteta vaan pienellä alkukirjaimella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme