Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on persoonallisuus ja ovatko persoonallisuushäiriöt virheitä

Vierailija
04.08.2024 |

Koska persoonallisuus on aina väistämättä ihmisten välistä, se tarkoittaa että persoonallisuus myös johtuu ihmisen ympäristöstä. Ihmishahmolla on jokin kokoelma selviytymismalleja ja tätä kokoelmaa kutsutaan persoonallisuukseksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on diagnosoitu pershäiriö. Ok, minussa on jotain piirteitä siitä analyysista mutta ei niin kiinteänä tai muuttumattomana että kokisin diagnoosin olevan totta, ainakaan enää. Mutta niin vaan olen luonnevikaiseksi määritelty.

Vierailija
2/6 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on diagnosoitu pershäiriö. Ok, minussa on jotain piirteitä siitä analyysista mutta ei niin kiinteänä tai muuttumattomana että kokisin diagnoosin olevan totta, ainakaan enää. Mutta niin vaan olen luonnevikaiseksi määritelty.

Mikä sulla? Mulla eristäytyvä , sekamuotoinen, mutta on vaan tapahtunut kaikkea p*skaa jo lapsena, niin itse ajattelisin että mulla on trauma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta löytyisi persvamma jos kaikille tehtäis testit.

Vierailija
4/6 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla? Mulla eristäytyvä , sekamuotoinen, mutta on vaan tapahtunut kaikkea p*skaa jo lapsena, niin itse ajattelisin että mulla on trauma.

Traumat aiheuttavat osaltaan p.häiriöitä. -eri

Vierailija
5/6 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä edes on luonnevika, senkin on oltava jokin sopimus. Jos teet sovittua, olet normaali. Jos teet sopimatonta, olet epänormaali. 

Sopimus eli täysin mielivaltainen asia.

Vierailija
6/6 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta löytyisi persvamma jos kaikille tehtäis testit.

Tarvitaan normaali mihin verrata ja normaali asettuu mielivaltaisesti. Hullujen joukoista suurin määrää mikä on normaalia mutta se ei tee normaalista normaalia koska normaalin määrittelijät itse ovat hulluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme