Mies pettänyt ja väittänyt meidän eronneen
Toivottavasti osaan selittää tilanteen jotenkin järkevästi, olen varmaan edelleen shokissa.
Olemme ostaneet mieheni kanssa juuri hiljattain talon, johon pääsimme muuttamaan hetki sitten.
Sain instagramissa viestin naiselta, joka kyseli olenko naimisissa vielä. Samalla hetkellä arvasin, että mies on pettänyt ja maailmani mureni. Mies on valehdellut hänelle, että olemme eroamassa/eronneet ja että olen muuttanut pois lasten kanssa.
Mies on ensin uutta kotia remontoidessa käynyt ohimennen tapailemassa tätä naista. Nyt on käynyt tekemässä viimeisiä muuttohommia, kuten irrottamassa lamppuja ja tyhjäämässä varastoa. Ihmettelin vähän kyllä hitautta kun asiat eivät tunnu etenevän, mutta miehelläni on tapana joskus haahuilla joten en osannut epäillä mitään.
Luulin, että olisimme onnemme kukkuloilla kun vihdoin on monta vuotta odotettu yhteinen omakotitalo, kolme lasta ja parisuhde ollut mielestäni aivan hyvä. Seksiäkin on, eli ei taida olla miehellä siitä kiinni.
En varmasti voi antaa anteeksi tai luottaa enää koskaan. Mies on anellut räkä poskilla anteeksiantoa, vannonut että rakastaa vain minua. Olen vuorotellen vihainen, surullinen ja täysin turta. Päivisin pidän itseni kiireisenä ja koossa, mutta iltaisin romahdan kun lapset nukkuvat. Mies jäänyt vanhalle asunnolle, tai mistä minä tiedän vaikka olisi jonkun muun naisen luona jälleen ja vaikka olisi ollut useampia vuosien varrella. Meni kerrasta usko avioliittoon ja miehiin.
Voiko tämmöisestä toipua koskaan?
Kommentit (28)
No, oikeassa hän oli siitä, että olette eronneet. Sillä erohan tuosta tulee.
No kerro lisää, kauan tätä kestänyt??
vai oliko trolli.
Ehkä mies petti vahingossa eikä tarkoittanut sitä. Anna mahdollisuus vielä miehelle.
Ei tuosta enää mitään tule. Ikävä juttu varsinkin lapsille, että iskän p*llunhimo rikkoi perheen.
Onko sinulla taloudellisesti mahdollista ottaa talon omistajuus ja lainanhoito kokonaan omiin nimiin? Jos on niin tee se, onpahan lapsilla tilaa elää ja touhuta. Oletan, että eroatte. Jos vaan saat elarimaksut mieheltä niin osittain silläkin voi hoitaa lainakuluja (lasten osuus talossa omasta tilasta, joten ne elarit menee lapsiin vaikka niillä makseltais talolainaa)
Minuakin on petetty edellisessä suhteessa kun olin vielä lapseton. Sain päivittäin 1-2 sellaista itkuhuutokohtausta jolloin purin vihani pettäjäexääni kohtaan. En pystynyt antamaan anteeksi. Kuukausi kitkutettiin yhdessä asuen kunnes oli pakko saada omaa tilaa hengähtää.
Nykyisen miehen kans ostettiin just talo. Maksoin omalla aspilla 10k€ ja loput 65k€ on yhteisellä lainalla, omistajuus 50/50. Mikäli seläntakaista vispiläkauppaa ilmenee niin todellakin lunastan tämän itselleni kokonaan. Mulla jää palkasta yli puolet aina säästöön ja mies saa 1/4 samansuuruisesta palkastaan säästöön (ostelee harrastuskamppeita niin siihen menee enemmän rahaa vaikka asumisen, lapsen ja ruokien kulut jaetaan muuten tasan).
Nää on hankalia tilanteita, mutta petetyn osapuolen on oltava kovana ja vaadittava hieman kompensaatiota pettämisen aiheuttaman tuskan takia.
Oisko mies siis anellut räkä poskella anteeksi, että unohti laittaa puurokattilan likoomaan?