Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä vihataan kokoomulaisia?

Vierailija
04.08.2024 |

Haluamme vain alempia veroja ja suuria tuloja. Mikä tässä hiertää?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoomuslainen (n21) ja mielestäni suvakkipunikkianarkistipaskat voisi viedä itärajalle ja ampua.

Nykyään kokoomus on samaa nazzi porukkaa kuin persut. Sivistysporvareita ei enää ole.

Nykyään ainoat sivistyneet puolueet on vasemmisto ja vihreät. 

Ideologioihin uskominen on yksinkertaisten ja nuorten kokemattomien ihmisten heikkous.

Ah, nyt vika on nuorisossa!

Onko mitään ihmisryhmää jotka ei ois sun vihollisia joille tarvii kostaa ja joista sopii valehdella?

Tun pycca oikeesti, Suomalainen mies sinä et ole, läpimätä kusimulkku.

Miksi minä mitään sinulle kostaisin. Enhän minä välitä sinusta pätkääkään. Olet valmi

En minä puhunut itsestäni, en minä ole nuorisoa, pistää vaan vihaks kun siirryt kokoajan ihmisryhmästä toiseen valehdellen heistä ilkeästi.

Mun duuni on pitää huoli että sun metkut puretaan ja tuodaan koko kansan näkyville kaikessa karmeudessaan, mun magnum opus on vasta tulossa jaze vasta valaisevaa tulee oleenkin, toivottavasti sananvastuu maistuu! : )

Vain pycca käyttäytyy noin.

Vierailija
62/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On sulle vain yksi lause sanottavana:

M E N E ________ T Ö I H I N !!!!!!!"

Kun älykäs ihminen jää alakynteen ja on väärässä, se oppii ja kasvaa.

Mulla ei ole hajuakaan mitä tää sun idio0ttitemppuilu on. : D

Sä toimit kyl täydellisenä nyrkkeilysäkkinä mulle, mä pystyn demonstroimaan kaikki väittämäni sun kautta. Sinä olet mun jälkeen tän palstan tärkein vasemmisto propaganda työkalu, älä ikinä opi tai kasva, valehtele lisää vaan, joku päivä saavutat varppina valehtelun singulariteetin etkä suinkaan vaan kuole yksin ja vihattuna täysin ansaitusti.

Laitapa takkutukka vielä toinenkin jointti käryämään. Kun on niin sekopäistä tajunnanvirtaa ettei tuosta ota pirukaan selvää.

Kyllä minä ainakin ymmärsin sen, ihan selkeää tekstiä.

Eikö venäläinen käännösohjelma pärjää inaselle suomalaista runollista ilmaisua? mielenkiintoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän demari emakko foorumin sisältö on 90% tuota muista ilkeästi valehtelua ilman todisteita oikeiston eduks.

On se tosiaan jännä että teitä vihataan, kuolema maanpettureille

Kokkarit on saastaa. Älä ikinä luota kokkariin. Onhan se jo nähty, että heillä on vain puheita talouskasvusta ja työpaikkojen luomisesta. Kuitenkaan mitään muuta eivät hallituskausillaan tee kuin leikkaa yhteiskuntarakenteista ja myy valtion tuottavaa omaisuutta. Toki rikkaiden verohelpotukset ja veropohjan tulonsiirrot yksityisille yrityksille siinä sivussa aina kun vain voi. 

Näin syntyy sitä kustannusvajetta jolla kampanjoida läpi vuosisadan.

Kokkarit on saastaa. Älä ikinä luota kokkariin. 

Demarit aloitti rahanhaaskaamisen ja velaksi elämisen. Sanna ja Hupakot lähti Brysseliin hillotolpalle ja jätti sotkun Orpolle.

Orpo ei aio korjata demarien taloussotkua. Jatkavat Marinin mallilla.

Seuraava demarihallitus tulee olemaan kusessa. Lintmanko vai kuka saa paskan housuillensa kolmen vuoden päästä?

Vierailija
64/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä kukaan vihaa kokoomuslaisia. Heissä ei vain ole mitään rakastettavaa.

Mitä rakastettavaa on viherpunikeissa?

Marxilaisuus, huumeet, DEI, Woke, feminismi, yle, intersektionaalisuus, 

Tässäpä näppärä lista sanoja mitä normaali ihminen ei ymmärrä alkuunkaan mutta jonka takia pistää vihaks koko oikeisto kulttuuri, olette kultisteja ja valehtelijoita.

Minäkin muutuin vassariks tosta noin vaan kun erehdyin kysymään selvennystä, mitään selvennystä ei herunu, mutta nyt tiedän olevani komukka ja tyhmä lehmä.

Näinpä. En ole marxilainen, pikemminkin sosiaaliliberaali ja keskustaoikeistoa, mutta en ole koskaan saanut kokoomuslaiselta, tai persulta vastausta siihen mitä on marxilaisuus.. Väin outoja lurituksia ja paasaamista heidän kuvitelmistaan siitä mitä on sosialismi. Olen kuitenkin historiaa oppinut ja talouskäsitteitä osaava joten tiedän kyllä vastauksen, enkä koskaan ole nähnyt näitä "marxilaisia" Suomessa. Ei heitä taida edes olla enään joten siksi olen tätä kysynyt.

Sama homma intersektionaalisuudella ja feminismillä. He eivät edes ymmärrä näitä sanoja tai käsitteitä niiden takana. Silti käyttävät niitä lyömäaseena lällätellen kuin kakarat. En ikinä voi äänestää sellaisia puolueita joiden kulttuurissa alistetaan rehellinen keskustelu ja viedään totuudelta itseisarvo. Haluan kehittyä ihmisenä enkä näivettyä vihan ja vastakkainasettelun keskellä. Näinpä siis tämä keskustaoikeistolainen äänestää demareita, vihreitä ja eurovaaleissa Li Anderssonia. 

En vihaa kokoomuslaisia, mutta yhdyn tähän lentävään fraasiin.. - Kokkarit on saastaa. Älä ikinä luota kokkariin.

Epäluottamus ei vaadi vihaa. Valhe on saastaa. 

Vierailija
65/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokoomuslainen (n21) ja mielestäni suvakkipunikkianarkistipaskat voisi viedä itärajalle ja ampua.

Nykyään kokoomus on samaa nazzi porukkaa kuin persut. Sivistysporvareita ei enää ole.

Nykyään ainoat sivistyneet puolueet on vasemmisto ja vihreät. 

Ideologioihin uskominen on yksinkertaisten ja nuorten kokemattomien ihmisten heikkous.

Ah, nyt vika on nuorisossa!

Onko mitään ihmisryhmää jotka ei ois sun vihollisia joille tarvii kostaa ja joista sopii valehdella?

Tun pycca oikeesti, Suomalainen mies sinä et ole, läpimätä kusimulkku.

Miksi minä mitään sinulle kostaisin. Enhä

Älä huutele mölliturpa. Sinä et ole päivääkään tehnyt elämässäsi töitä. 

Vierailija
66/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä toimit kyl täydellisenä nyrkkeilysäkkinä mulle, mä pystyn demonstroimaan kaikki väittämäni sun kautta. Sinä olet mun jälkeen tän palstan tärkein vasemmisto propaganda työkalu, älä ikinä opi tai kasva, valehtele lisää vaan, joku päivä saavutat varppina valehtelun singulariteetin etkä suinkaan vaan kuole yksin ja vihattuna täysin ansaitusti.

Laitapa takkutukka vielä toinenkin jointti käryämään. Kun on niin sekopäistä tajunnanvirtaa ettei tuosta ota pirukaan selvää.

No ei tää teidän lukutaidon taso ainakaan älyllisestä osaamisesta vakuuta.

Mä testasin, mun kolmannella luokalla oleva muksu ymmärsi ton tekstin pointin, oli se vähän vaikeaa mutta ei se aikuiselle pitäisi olla edes haaste.

Osaatko sinä lukea ymmärtääksesi?

-eri

Vierailija
67/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassareita vituttaa kun he elävät köyhyydessä.

He eivät ole tajunneet ettei vasemmisto poista köyhyyttä.

Vain kokoomus tekee ihmisitä varakkaita.

Sanna Marin taitaa olla ainoa todistettavasti sosiaalidemokratian avulla rikastunut suomalainen.

Lisäksi monet opettajat, lääkärit ym., jotka kuppaavat kuntia tai valtiota sdp:n siunauksella.

Vierailija
68/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä kukaan vihaa kokoomuslaisia. Heissä ei vain ole mitään rakastettavaa.

Tässäpä näppärä lista sanoja mitä normaali ihminen ei ymmärrä alkuunkaan mutta jonka takia pistää vihaks koko oikeisto kulttuuri, olette kultisteja ja valehtelijoita.

Minäkin muutuin vassariks tosta noin vaan kun erehdyin kysymään selvennystä, mitään selvennystä ei herunu, mutta nyt tiedän olevani komukka ja tyhmä lehmä.

Näinpä. En ole marxilainen, pikemminkin sosiaaliliberaali ja keskustaoikeistoa, mutta en ole koskaan saanut kokoomuslaiselta,

Ryssänpaskan puppugeneraattorilla  google translatoria tai AIlla tuotettua.

Vierailija
69/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tää teidän lukutaidon taso ain

Me taidetaan alkaa trianguloimaan ongelman ydintä, oikeistolaisia yhdistää lukutaidottomuus?

Meinaakohan nää notta jos vaa pietään teksti mahd vaikkeena ni myö voiddaan puhua ilman että ne ymmärtää alkuunkhaa?

Vierailija
70/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokkareista ja muista oikeistolaisista on ihmisille konkreettista, suurta vahinkoa.

Vierailija
71/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puolueen arvot oikein osu käytännön päätöksiin. Yksilönvapaudet ei näy eikä kuulu. Käytännössä persut näyttäisi olevan eräänlainen varjo tai lokasuoja, jonka kautta kokoomus kykenee toteuttaa sitä kyykytystä mitä ei kehtaisi toteuttaa suoraan itse.

Vihreät sentään pitää kiinni yksilönvapauksista, vaikka kommarit ei niistä tykkää. Ja kommareitahan venäläistyylisesti meidän oikeisto tuntuisi olevan. Yritykset on kuin kolhooseja jonne työläiset pakotetaan lähes ilman palkkaa ja johtajat vetää hyödyt itselleen. Pajarimeininkiä parhaimmillaan.

Pajaritkin on kielletty kansalta paitsi johtajien merkityksessä.

Vierailija
72/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. En ole marxilainen, pikemminkin sosiaaliliberaali ja keskustaoikeistoa, mutta en ole koskaan saanut kokoomuslaiselta,

Marxilaisuus oli Viktoriaanisen ajan tuotos. Samoin kuin Dickensin romaanit. Marx hekumoi kapitalistien ryöväämillä työläisillä ja kommunistisella vallankumouksella kuten Dickens käytti köyhiä omissa romaaneissaan päähenkilöinä. Molemmat miehet osasivat markkinoida tuotettaan ja menestyivät..

Marxin aikana kapitalisti ryöväsi työläisiltä. Nykyään kapitalisti ryövää kuluttajilta ja toisilta kapitalisteilta. Kuluttajilta ryöstetään globaaleilla  markkinoilla luomalla kulutusaddikteja ja kapitalisteilta pörssissä ilman että uudella pörssiyrityksellä on vielä edes yhtäkään työläistä. Marxille tämä olisi ollut yhteiskunta-scifiä josta hän ei osannut uneksiakaan.

Vierailija
73/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaisia vaivaa sivistymättömyys. Oikein ylpeilllään sillä, että ollaan tietämättömiä, eikä ymmärretä erilaisia ihmisiä, erilaisista lähtökohdista. Kokoomuslainen haluaa elää tyhmänä tynnyrissään.

Saa olla nin erilainen kuin haluaa ja sielu sietää, KUNHAN sen tekee omalla kustannuksella eikä kuppaa kelan kautta siihen yhteiskunnan verovaroja. Siitä tässä on kyse, eikä mistään muusta.  Kukaan, ei kokoomuslainen tai perussuomalainen sen puoleen, ole ketään estänyt olemasta yhtään olemasta millainen haluaa, ainoa mitä on estetty ja tullaan estämään myös tulevaisuudessa on tuo yhteiskunnan varoilla l o i s i m i n e n. Mikä on lajityypillistä käytöstä demareille ja muille vasureille.

Niitä veroja EI nettomakseta sen vuoksi, että läpilaiskat ja työhaluttomat vasemmistopaskat

Valtion ainoa duuni on huolehtia omistaan käyttämällä yhteisiä verovaroja, se että sinä korvamerkitset ne kaikille muille kun niille joiden et koe niitä omasta mielestäsi ansaitsevan on äärimmäisen epärehellistä ja de facto maanpetos.

Sä olet niin tyhmä että mun sielua särkee.

On sulle vain yksi lause sanottavana:

M E N E  ____________   T  Ö  I  H  I  N  !!!!!!

Vierailija
74/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kokoomuslaiset on etuoikeutettuja empatiakyvyttömiä kusipäitä, jotka haluaa tapattaa köyhät ja sairaat tästä maasta!

Millä tavalla se on etuoikeutettua että kun sinä lorvit ja joit pussikaljaa elämäsi, minä samaan aikaan opiskelin ja tein pitkää päivää töissä maksaakseni itse oman elantoni ja vielä maksoin empaattisesti veroilla köyhien ja sairaiden elatuksen ja sinun pussikaljasi.

En edes kaipaa respektiä sinunlaisiltasi luuserivittuilijoilta.

Ei. Mä treenaan joka aamu lenkille, illalla salille ja treeni loppuu säkkitreeniin. Vallankumoukseen tässä harjoitellaan. Kun voitto on tullut, niin keretään juomaan ne pussikaljat istuskellen sun selän päällä. Sä oot tuoli. ET ole täysin luuseri, mutta tuoli. Sä oot köyhän tuoli.

Vierailija
75/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka osaa herättää kommunismin aina uudestaan henkiin. Lahjakasta porukkaa.

Kun kommunismin saa kätevästi haudattua kun kapitalismia säädellään ja tehdään siitä reilua kaikille yhteisen edun mukaisesti.

Kapitalismi on huono isäntä, mutta hyvä renki.

Tämmöistä joskus kuulin kokoomuslaiselta, mutta näyttäisi käytäntö olevan ihan eri kuin nämä lentävät lauseet.

Herättävät kommunismin haudoistaan. Sellaista kukaan ei haluaisi, edes ne kommarit. Silmät vain punertuu ja verestää.

Kaikki alkaa näyttää kohta punaiselta, jos meno jatkuu tällä tahdilla.

Miksi mennään perse edellä puuhun takaisin kuuskytluvulle?

Kaikkien etu on myös rikkaiden etu.

Vierailija
76/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska, ahnetta ei rakasta edes ahne itse.

Vierailija
77/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kokoomuslaiset on etuoikeutettuja empatiakyvyttömiä kusipäitä, jotka haluaa tapattaa köyhät ja sairaat tästä maasta!

Millä tavalla se on etuoikeutettua että kun sinä lorvit ja joit pussikaljaa elämäsi, minä samaan aikaan opiskelin ja tein pitkää päivää töissä maksaakseni itse oman elantoni ja vielä maksoin empaattisesti veroilla köyhien ja sairaiden elatuksen ja sinun pussikaljasi.

Ei. Mä treenaan joka aamu lenkille, illalla salille ja treeni loppuu säkkitreeniin. Vallankumoukseen tässä harjoitellaan. Kun voitto on tullut, niin keretään juomaan ne pussikaljat istuskellen sun selän päällä. Sä oot tuoli. ET ole täysin luuseri, mutta tuoli. Sä oot köyhän tuoli.

Minä treenaan myös vallankumousta varten. Reservinupseerien kanssa ampumaradalla. En usko että sinä voitat uhoamalla mitään. Suosittelen että vetelet vaan sitä pössistä ja pussikaljaa kuten ennenkin.

Vierailija
78/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säkkitreeni? Harjoittelet miten se burkha laitetaan päälle? No, hyvähän se on aikanaan oppia kun sitä tulette käyttämään tulevaisuudessa.

Vierailija
79/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuis on toiveittesi jarru. Kokoomus tuo laman lautaselle.

Miten niin? T: varakas setämies, metsänomistaja, DI

Valehtelija

Vierailija
80/122 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä treenaan myös vallankumousta varten. Reservinupseerien kanssa ampumaradalla. En usko että sinä voitat uhoamalla mitään. Suosittelen että vetelet vaan sitä pössistä ja pussikaljaa kuten ennenkin."

Ompa omituista valetta taasen herra istun vauvalla 24/7 valehtelemassa.

Ooks sä taas uskotellut itelles et me ei muisteta kun doxasit itses typeryyttäs?